hayırlısı olsun
daha önce de demiştim ama böyle ilanları gördükçe içim burkuluyor
bugün de yolda giderken bi araba arkamdan hafif itti beni
vurdu demiyorum çünkü kalkıştaydı son anda gördü durdu itti gibi bir şey oldu
çok sinirlenmiştim çünkü bana dokundurmadan önce sola sinyal verip sağa önüme kırdı
Allah'tan böyle bir hata yapacağını kestirmiş ve duraklamıştım
ama o kadar sinirliydim ki
iş stresi özel hayatın stresi herşey üst üste geliyor bu aralar canım çok sıkılıyor şikayetçi değilim asla ama sıkılıyor işte
adam bir şey dese Allah korusun bir şey olacak gibiydi ama işte Allah'ın işi
adam mülayim çıktı
özür dilerim hata bendeydi bir eşy var mı dedi bekledi başımda
baktım arka lastiğe felan bir şey yok çizik bile yok
adama baktım ama kardeşim olmaz böyle dedim dikkat etsene
bende maksat bana bi laf demesi (bendeki de tam degesizlik)
abi özür dilerim dedim elini kalbine götürdü
baktım adam hakkaten hatasını kabul ediyo
tamam abi dedim iyi akşamlar
bindim motora biraz aynı istikamette gittik adam bu sefer sakin sakin

olan bana oldu sıkıntılar stresler devam dökemedim içimi ancak böyle burayı meşgul ediyorum işte