karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ergün usta ellerine sağlık bir ay yeter artık bunlar bana ,her biri biblo gibi :cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
evet arkadaşlar bu pazar yine karaburuna gidiyoruz pazar saat 10 da levent bp deyiz

gelmek isteyen arkadaşlar burdan devam etsin
topik açamıyoruz sebep aynı gün başka etkinlik var oldugundan izin cıkmadı sanırım :rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bekle bızı karaburun yıne yenıden hep beraber gelıyoruzzzzzzzzzz
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
gelicek olanlar saat 10 da levent bp de olsunlar yola devam:cat:



1. peoples
2.şerif
3.oglumve ben <+1
4. temel ve eşi
5.askon ve oglu
6.avkan
7.cadı
8 .kycd
9.helim
10.banu
11emre ve yeni motoru
12.eray
13 sıra kimde:rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar bu pazar yine karaburuna gidiyoruz pazar saat 10 da levent bp deyiz

gelmek isteyen arkadaşlar burdan devam etsin
topik açamıyoruz sebep aynı gün başka etkinlik var oldugundan izin cıkmadı sanırım :rendeer:

Gürkan usta öyle şey olurmu ya gözden kaçmıştır ya da ulaşmamıştır mailiniz modlara ,yoksa forumda bir günde bir gezi topiği açılır diye bir kural yok bence :cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Gürkan usta öyle şey olurmu ya gözden kaçmıştır ya da ulaşmamıştır mailiniz modlara ,yoksa forumda bir günde bir gezi topiği açılır diye bir kural yok bence :cherry:

aynen dedikleri öyle usta ben ve benim gibi düşünenherkez de meşbur dehil sanırım belliacılan bir yere gitmeye biz de burdan yazıyoruz gidecegimiz yeri :rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen dedikleri öyle usta ben ve benim gibi düşünenherkez de meşbur dehil sanırım belliacılan bir yere gitmeye biz de burdan yazıyoruz gidecegimiz yeri :rendeer:

Olurmu öyle kural ya ben belki o topiği açanları tanımıyorum ya da tanıyorum sevmiyorum :p Öyle bir durum varsa o zaman geceden kuyruğa girelim gezi topiği açmak için :queen:

Makara çıktı gene yukarıdaki resimlerden etkilenmiş olacam :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çalışıom pazar tüh gene kacırdık:salut:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Olurmu öyle kural ya ben belki o topiği açanları tanımıyorum ya da tanıyorum sevmiyorum :p Öyle bir durum varsa o zaman geceden kuyruğa girelim gezi topiği açmak için :queen:

Makara çıktı gene yukarıdaki resimlerden etkilenmiş olacam :queen:

istanbulda aynı şehrin takımları maç yapar trafik kalabalık olur diye bir maçı iptal ederler ona benzedi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:31 ----------

sen şimdi dilavere ne demek istedin...:queen::queen::queen:

minik panda:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:34 ----------

gelicek olanlar saat 10 da levent bp de olsunlar yola devam:cat:



1. peoples
2.şerif
3.oglumve ben <+1
4. temel ve eşi
5.askon ve oglu
6.avkan
7.cadı
8 .kycd
9.helim
10.banu
11emre ve yeni motoru
12.eray
13 ..minik eyüp
14 sıra kimde:rendeer:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda aynı şehrin takımları maç yapar trafik kalabalık olur diye bir maçı iptal ederler ona benzedi :)


:


Bence adamlar sıkıldı 2 tane karaburun gezisi görmekten 3 ncüyü tahammülleri yok galiba

(bu arada kurallara muhalefetten ban yicem ):queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst