karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[



senin canın sağ olsun :) bize o güzel yeri öğrettiğin için ,bir dahaki sefere ye yiyebildiğin kadar sütlaç ,hepsi benden



yok ..

ben size ayıp olmasın diye sütlac yiyemedim dün...ama şimdi duygulandım valla...:p

valla işe gidicem daha burdayım baooo...:)
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben size ayıp olmasın diye sütlac yiyemedim dün...ama şimdi duygulandım valla...:p

valla işe gidicem daha burdayım baooo...:)

sana iyi çalışmalar ,önümüzdeki hafta sonuda böyle olursa havalar,3 cü fethi yaparız:mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yav beyler ne iş niye haber vermiyorsunuz:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:42 ----------

Bize dayanamadık bugün bolu yaptık:mrgreen:
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelin vazgeçin yakın karaburnu sevdasından BOLU çok güzeldi.:pr:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
valla köftenin tadı damağında kaldı demkki hakan abi...

ama o ne kadar siisss ole dünkü havaya bak şuna bak...
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Güzel geçen bir pazar gezisinin ardından, yüklenir resimler.....
Bizlerde bakarız ancak,niye bakıyoruz abi....:pr:
Şaka bir yana bende olmak isterdim ama kısmet değilmiş.Bu güzel havaların kıymetini bilip yol almanız isabetli bir karar olmuş.:rendeer:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Askon Ve avkan65 Abiler sizlerle olmak son derece Güzel ve keyifli bir gündü köfte deniz harikaydı Resimler ve o güzel yorumlarınızla gezimize renk kattığınız için teşekkürler :rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel bir gezi olmuş yüreğinize sağlık inşallah birgün beraber gazlarız:cat:

Berk hint fakirleri gibi olmuşsun.:p:mrgreen:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
korkut 250;1854225]Güzel bir gezi olmuş yüreğinize sağlık inşallah birgün beraber gazlarız:cat:

Berk hint fakirleri gibi olmuşsun.:p:mrgreen:

abi sende bi sadaka at bari boş geçme hahaha :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:20 ----------

Güzel geçen bir pazar gezisinin ardından, yüklenir resimler.....
Bizlerde bakarız ancak,niye bakıyoruz abi....:pr:
Şaka bir yana bende olmak isterdim ama kısmet değilmiş.Bu güzel havaların kıymetini bilip yol almanız isabetli bir karar olmuş.:rendeer:

Hocam sen bize takıl yaşlanmassın uzun zamandır görüşemiyoruz bi ara atla gel senide aramızda görmek isteriz :rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Tekerinize sağlık,ne güzel yapmışınız.Hakan,hava müsade ederse şişede boğulmak farz oldu gibi.:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi bahane sütlaç şahane:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ama bi saniye reis...
Karaburun tüm hakları tarafımdan saklıdır...izinsiz gidilemez...:)
Mete hafta sonu bizde kaçacağız izni yazılımı almak gerekiyor.:p:silent:
abi sende bi sadaka at bari boş geçme hahaha :queen:

İyig üzelde mekan yanlış Berk senin durduğun yerler kalabalık bir yer değil İşler kesat gider üç güne kalmaz iflas edersin bak ben söliiim.:p:mrgreen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize sağlık,ne güzel yapmışınız.Hakan,hava müsade ederse şişede boğulmak farz oldu gibi.:mrgreen:


Kesinlikle abi iyi bir havada özel bir ziyaret yapalım oraya boynu bükük bırakmayalım balıkları :cherry:
Müsait olduğunda da öneride bulun hemen yapalım ziyareti..
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler pazara burnu olan yada olmayan biryere gide- ceğiz hazırlıklı olun :pr:yoksa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst