- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Çalışılacak tabikide abi.aaa:cat:
sen nasıl anladıysan işte öyle:mrgreen:
Çalışılacak tabikide abi.aaa:cat:
sen nasıl anladıysan işte öyle:mrgreen:
kıkırdak iyi bak fotolara...eşsiz bir Karadeniz güzelliği var...sessizlik var...
Tekerinize emeginize saglik.. :cat:
Orada vodka da bulunurmu?Varsa bende gelirim.
SU raki olayina hic ama hic alisamadim. (Bu konuda Türk oldugumu ispatlayamadim hic)
O anoson kokusu beni öldürüyor..ale:
malkoçoğlu gıbı bır fılm mi hakan abi![]()
akşam 6 ya kadar müsaitim usta hafta sonu hava güzel olursa kaçalım derim:rendeer:
Parça olsa farkedermi alt tarafı aynı kapıya çıkacağız sonuçta :queen:Film konulumu Abi.:silent:
figüran lazım mı hakan abi
SU raki olayina hic ama hic alisamadim. (Bu konuda Türk oldugumu ispatlayamadim hic)
O anoson kokusu beni öldürüyor..ale:
Slm. Remzi,votkayı bende severim,Ruski standart olursa dahada çok.Ama balıklada gitmez be hocam:bounce:Tiksindirici derecede rahatsız ediyorsa rakı,ozaman şarap tavsiye ederim.:wiinkk:




ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...![]()
rakıcıların ambiansı muhabbeti başka be kanka...ben hep hayranlık duyarım rakicilere...rakı harbiden sert bi içki...bira su gibin tam benlik...
ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...![]()
eee boşuna dememişler erkek içkisi diye..:queen::queen::queen:
usta biz hammalığı bırakalı yıllar oldu ,onu içipte kuytu yer aramaktan gına geldi valla :queen:
Kızılderililer bir barda eğlenmektelerken Şefleri gelir ve bir bira ister..Birayı alır ve gider tuvalete döker.. Tüm kızılderililir şaşar bu işe.."şeftir bi bildiği vardır derler geçerler
Şef yine bir bira ister ve yine gider tuvalete döker. Kızılderililer yine şaşırır ve bu defalarca tekrar eder. Şef alır birayı gider döker.
En sonunda bir kızılderili kalkar ve sorar: "Şef neden içmeyip tuvalete döküyorsun?.."
Şef cevap verir "Şef aracılık yapmaz:mrgreen:
malkoçoğlu ,karamurat ,çekeriz bir film işte :mrgreen:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Gürkan ağa senin iş başı saatini aksatmayacak şekilde bir organizason yapalım yakışır bize
Parça olsa farkedermi alt tarafı aynı kapıya çıkacağız sonuçta :queen:
Konu film olurda figüran olmazmı usta ,o hayabusa ile dublöre ihtiyacımız olabilir :cherry:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen:
Sen bu taraflara gel yeterki usta absolit .simirnoof ya da ne arzu ediyorsan buluruz ,şeref verirsin bize :rendeer:
bende ilk içtiğim yıllarda kokusundan miğdem bulanıyordu rakının ama inan en kral içki bu ,mezeleri yeter ..:wiinkk:
Fahrettin kerimin gözünü seviyim diyorsun yani :cherry:
Bir arada götüremedik şu Fahrettin kerimi ona yanarım :mrgreen:
İnşallah en kısa zamanda ...
Gözünü seviyim ya bu manzaraların
:mrgreen:
![]()
ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...![]()
rakıcıların ambiansı muhabbeti başka be kanka...ben hep hayranlık duyarım rakicilere...rakı harbiden sert bi içki...bira su gibin tam benlik...
eee boşuna dememişler erkek içkisi diye..:queen::queen::queen:
ayy erkekmii hanii nerdee...
usta 3.bira şişesinde gözlerim fıldır fıldır dönmeye başlıyor...aman abicim içki kötülüklerin baldızıdır...![]()
kötü örnek olmayın bizden ufak yaşta olan lara :mrgreen:[:
aslında süt kuzusu korkuta kötü örnek olabiliriz...![]()
Gezi mükemmel, tek eksik benim![]()