karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Tekerinize emeginize saglik.. :cat:
Orada vodka da bulunurmu?:) Varsa bende gelirim.
SU raki olayina hic ama hic alisamadim. (Bu konuda Türk oldugumu ispatlayamadim hic)
O anoson kokusu beni öldürüyor..:pale:

Slm. Remzi,votkayı bende severim,Ruski standart olursa dahada çok:).Ama balıklada gitmez be hocam:bounce:Tiksindirici derecede rahatsız ediyorsa rakı,ozaman şarap tavsiye ederim.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
malkoçoğlu gıbı bır fılm mi hakan abi :p

malkoçoğlu ,karamurat ,çekeriz bir film işte :mrgreen:
akşam 6 ya kadar müsaitim usta hafta sonu hava güzel olursa kaçalım derim:rendeer:


Gürkan ağa senin iş başı saatini aksatmayacak şekilde bir organizason yapalım yakışır bize :)
Film konulumu Abi.:silent:
Parça olsa farkedermi alt tarafı aynı kapıya çıkacağız sonuçta :queen:
figüran lazım mı hakan abi:p



Konu film olurda figüran olmazmı usta ,o hayabusa ile dublöre ihtiyacımız olabilir :cherry:

SU raki olayina hic ama hic alisamadim. (Bu konuda Türk oldugumu ispatlayamadim hic)
O anoson kokusu beni öldürüyor..:pale:


Sen bu taraflara gel yeterki usta absolit .simirnoof ya da ne arzu ediyorsan buluruz ,şeref verirsin bize :rendeer:
bende ilk içtiğim yıllarda kokusundan miğdem bulanıyordu rakının ama inan en kral içki bu ,mezeleri yeter ..:wiinkk:

Slm. Remzi,votkayı bende severim,Ruski standart olursa dahada çok:).Ama balıklada gitmez be hocam:bounce:Tiksindirici derecede rahatsız ediyorsa rakı,ozaman şarap tavsiye ederim.:wiinkk:

Fahrettin kerimin gözünü seviyim diyorsun yani :cherry:
Bir arada götüremedik şu Fahrettin kerimi ona yanarım :mrgreen:
İnşallah en kısa zamanda ...


Gözünü seviyim ya bu manzaraların


:mrgreen:

 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
rakıcıların ambiansı muhabbeti başka be kanka...ben hep hayranlık duyarım rakicilere...:p rakı harbiden sert bi içki...bira su gibin tam benlik...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...:p

usta biz hammalığı bırakalı yıllar oldu ,onu içipte kuytu yer aramaktan gına geldi valla :queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kızılderililer bir barda eğlenmektelerken Şefleri gelir ve bir bira ister..Birayı alır ve gider tuvalete döker.. Tüm kızılderililir şaşar bu işe.."şeftir bi bildiği vardır derler geçerler

Şef yine bir bira ister ve yine gider tuvalete döker. Kızılderililer yine şaşırır ve bu defalarca tekrar eder. Şef alır birayı gider döker.

En sonunda bir kızılderili kalkar ve sorar: "Şef neden içmeyip tuvalete döküyorsun?.."

Şef cevap verir "Şef aracılık yapmaz:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kızılderililer bir barda eğlenmektelerken Şefleri gelir ve bir bira ister..Birayı alır ve gider tuvalete döker.. Tüm kızılderililir şaşar bu işe.."şeftir bi bildiği vardır derler geçerler

Şef yine bir bira ister ve yine gider tuvalete döker. Kızılderililer yine şaşırır ve bu defalarca tekrar eder. Şef alır birayı gider döker.

En sonunda bir kızılderili kalkar ve sorar: "Şef neden içmeyip tuvalete döküyorsun?.."

Şef cevap verir "Şef aracılık yapmaz:mrgreen:

komik :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
adamın bırının evinin yolu kumkapı meyhanelerının ordan gecıyormuş oraya gelınce ilk meyhane yok agopun yeri yok filanca derken hepsınde demlenıp eve anca gece yarısı gıdıyormuş
karsı artık yeter her akşam eve geç gelıyorsun bari arada bır erken gel coluk cocuk yuzunu görsün demiş ve eklemiş yarın akşam benı sevıyorsan içmeden erken geleceksın eve demiş.
adam tamam demiş ama nasıl becerırım dıyede kendıni sorgulamaya başlamış neyse akşam olmuş işten cıkmış kumkapı meyhanelerının önunden gecerken tutmuş sıkmış kendını
bır meyhane iki meyhane üç meyhane hepsını içmeden geçmiş
ulen demiş helal olsun bana hepsini gectim bır duble bıle içmedım afferım bana şimdi ben bi bıyuk rakıyı hakettım demiş son meyhaneye girmiş:mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kötü örnek olmayın bizden ufak yaşta olan lara :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:21 ----------

malkoçoğlu ,karamurat ,çekeriz bir film işte :mrgreen:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Gürkan ağa senin iş başı saatini aksatmayacak şekilde bir organizason yapalım yakışır bize :)

Parça olsa farkedermi alt tarafı aynı kapıya çıkacağız sonuçta :queen:


Konu film olurda figüran olmazmı usta ,o hayabusa ile dublöre ihtiyacımız olabilir :cherry:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::queen:


Sen bu taraflara gel yeterki usta absolit .simirnoof ya da ne arzu ediyorsan buluruz ,şeref verirsin bize :rendeer:
bende ilk içtiğim yıllarda kokusundan miğdem bulanıyordu rakının ama inan en kral içki bu ,mezeleri yeter ..:wiinkk:



Fahrettin kerimin gözünü seviyim diyorsun yani :cherry:
Bir arada götüremedik şu Fahrettin kerimi ona yanarım :mrgreen:
İnşallah en kısa zamanda ...


Gözünü seviyim ya bu manzaraların


:mrgreen:


ahh ahhh...erkek içkisi aslan sütü rakı dimi o...ama ben nedense hamal spor bira hastasıyım...:p

rakıcıların ambiansı muhabbeti başka be kanka...ben hep hayranlık duyarım rakicilere...:p rakı harbiden sert bi içki...bira su gibin tam benlik...

eee boşuna dememişler erkek içkisi diye..:queen::queen::queen:

ayy erkekmii hanii nerdee...:p



usta 3.bira şişesinde gözlerim fıldır fıldır dönmeye başlıyor...aman abicim içki kötülüklerin baldızıdır...:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst