- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
bana sütlaçla gelin...bana köfteyle gelin...bana hayabusayla gelmeyin...![]()
istemitorsan gelmem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:48 ----------
çok güzel turlamışsınız emeğinize sağlık arkadaşlar.