karaburun II bu gün bir daha gittik

Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
abi sorma yav...aslında Durusu Köftecisinden aldığım pay bana fazlasıyla yetiyor...payım fazladan bi fırında sütlaç...:queen:

evet bir sütlaç uğrunaydı herşey...beni affedin:salut::queen:

Şu karaburunda köfteden ve sütlaçtan başka ne var abi?? :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kıkırdak iyi bak fotolara...eşsiz bir Karadeniz güzelliği var...sessizlik var...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ve Tükkan Karaburunu nihayet keşfetti...:p

Şile yalan olur artık...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ve Tükkan Karaburunu nihayet keşfetti...:p

Şile yalan olur artık...

aklımızda vardıda fırsat olmadı yazın ya inş mangal için ordayız tabi sende beraber :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------

Tekerinize sağlık,ne güzel yapmışınız.Hakan,hava müsade ederse şişede boğulmak farz oldu gibi.:mrgreen:

ay ağzını öpeyim senin :queen:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklımızda vardıda fırsat olmadı yazın ya inş mangal için ordayız tabi sende beraber :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:47 ----------



ay ağzını öpeyim senin :queen:

izin günün varmı hafta sonu ,kışa girmeden bir film çevirelim oralarda ..:mrgreen:
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
684
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize emeginize saglik.. :cat:
Orada vodka da bulunurmu?:) Varsa bende gelirim.
SU raki olayina hic ama hic alisamadim. (Bu konuda Türk oldugumu ispatlayamadim hic)
O anoson kokusu beni öldürüyor..:pale:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
malkoç oğlu neki bizim bindiğimiz atların beğürleri daha yüksek:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 ----------



bayram bitene kadar full doluyum ondan sonra nereye isterseniz gelirim:rendeer:

tamam usta bu ara hep çalışıyoruz konuşuruz bi ara:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst