- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
[
senin canın sağ olsunbize o güzel yeri öğrettiğin için ,bir dahaki sefere ye yiyebildiğin kadar sütlaç ,hepsi benden
yok ..
ben size ayıp olmasın diye sütlac yiyemedim dün...ama şimdi duygulandım valla...
valla işe gidicem daha burdayım baooo...
