- Katılım
- 6 Ocak 2009
- Mesajlar
- 6,890
bi punduna getirip içirecem bakayım sonrası ne olucak :queen:
pandayı pundanamı getirecen...:queen:
valla yerinden bile kaldıramazsın..okadar sölim...
bi punduna getirip içirecem bakayım sonrası ne olucak :queen:
bi punduna getirip içirecem bakayım sonrası ne olucak :queen:
pandayı pundanamı getirecen...:queen:
valla yerinden bile kaldıramazsın..okadar sölim...![]()
evet arkadaşlar bu pazar yine karaburuna gidiyoruz pazar saat 10 da levent bp deyiz
gelmek isteyen arkadaşlar burdan devam etsin
topik açamıyoruz sebep aynı gün başka etkinlik var oldugundan izin cıkmadı sanırım :rendeer:
Gürkan usta öyle şey olurmu ya gözden kaçmıştır ya da ulaşmamıştır mailiniz modlara ,yoksa forumda bir günde bir gezi topiği açılır diye bir kural yok bence :cherry:
Gürkan usta öyle şey olurmu ya gözden kaçmıştır ya da ulaşmamıştır mailiniz modlara ,yoksa forumda bir günde bir gezi topiği açılır diye bir kural yok bence :cherry:
pandayı pundanamı getirecen...:queen:
valla yerinden bile kaldıramazsın..okadar sölim...![]()
bak burda videoda minnacık şey koca pandayı zıplatmış belki oda kündeye gelir:mrgreen:
http://video.mynet.com/yaa_ben/korkak-panda/375346/
aynen dedikleri öyle usta ben ve benim gibi düşünenherkez de meşbur dehil sanırım belliacılan bir yere gitmeye biz de burdan yazıyoruz gidecegimiz yeri :rendeer:
pandayı pundanamı getirecen...:queen:
valla yerinden bile kaldıramazsın..okadar sölim...![]()
istersen dilaverin ince noktasını söylüyeyim sana bak nasıl yerlere yatırıyorum onu aynı şey :queen:
Olurmu öyle kural ya ben belki o topiği açanları tanımıyorum ya da tanıyorum sevmiyorumÖyle bir durum varsa o zaman geceden kuyruğa girelim gezi topiği açmak için :queen:
Makara çıktı gene yukarıdaki resimlerden etkilenmiş olacam :queen:
sen şimdi dilavere ne demek istedin...:queen::queen::queen:
gelicek olanlar saat 10 da levent bp de olsunlar yola devam:cat:
1. peoples
2.şerif
3.oglumve ben <+1
4. temel ve eşi
5.askon ve oglu
6.avkan
7.cadı
8 .kycd
9.helim
10.banu
11emre ve yeni motoru
12.eray
13 ..minik eyüp
14 sıra kimde:rendeer:
istanbulda aynı şehrin takımları maç yapar trafik kalabalık olur diye bir maçı iptal ederler ona benzedi
:
bizim panda döfer bunu:mrgreen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
aynı aynı..bizim panda...:queen::queen::queen: