- Katılım
- 29 Ara 2006
- Mesajlar
- 23
slm arkadaşlar bende 2006 var yeni s lerin granajnı takmak istiyorum takan varmı aranızda varsa nasıl montaj edildi?
Birde 750 tl ye buldum bi 200 sahibindende motorunda masraf varmış onu alıp iki motordan bi motor toplayım diyom
benim sağ granaj ayna falan bi doğana çaktıktan sonra iptal
yani yeni granaj alsam da maliyeti aynı olcak gibi ama s lerin granajları çok hoşoma gitti motorum mavi s lerin maviside farklı aynalar boyalı falan
aslında arka tekerde atıklık var off off yaktı bu kanuni beni çok dertliyim arkdaslar sorunlar yazmakla bitmez ayakla çalıştırma dişli si 3 kez değişti ve değişimesi 400 tl yani sadece dişliye harcadığım 1000 liradan fazla ama söktüm artık ayak marşını bu çinlilerin a
r:q
Birde 750 tl ye buldum bi 200 sahibindende motorunda masraf varmış onu alıp iki motordan bi motor toplayım diyom
aslında arka tekerde atıklık var off off yaktı bu kanuni beni çok dertliyim arkdaslar sorunlar yazmakla bitmez ayakla çalıştırma dişli si 3 kez değişti ve değişimesi 400 tl yani sadece dişliye harcadığım 1000 liradan fazla ama söktüm artık ayak marşını bu çinlilerin a










