Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
sado kardesim cok üzüldüm gecmiş olsun,küçük belalar büyük belaları defeder gene allahtan yavaş gidiyomussun ya hızlı olsaydın... herseyde bi hayır vardır,allah kazadan beladan korusun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yüzden tekrar tekrar arkadaşlar birbirimize hatırlatalımmmm

kask takalım, maddi durumumuz mümkünse korumalı elbiseler alalımmm

yara almadan kurtulabilmenin en önemli faktörleri...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
ulan tam kask mont pantolon ehliyet alacaktık işten cıkaracak zamanı buldular,hepsi ertelendi=)kuryelikmi yapsam napsam=) racerede ne yakışır be kuryelik düşünsenıze arkaya bagaj takmısım masmavi racerle pizza dağıtıyorum=) müşteriler motoru sık sık görmek için her gün sipariş verirler:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben bagajı ve demirliği satmayı düşünüyorum adamım istersen var yani
hatta takılı şekilde de gördün yakışıyor yani :queen:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Nasıl Yani Ehliyetin Yok Ama Sertifikayla Geziyosun BU Ne Sertifikasıymış Bende Alim Bitane ? :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Kamil Kareşim BIRDE BURADAN YAZAYIM,
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN,
Allah Beterınden Esırgesın...
Arkadaşlar Önce Can Güvenliği,
Motor Yerıne Getır Ama Sağlık ÇOOOOOK ZOR...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan abı kafama takılan 3-5sey var msnde goremedım bari herkezın bılgısınde olsun
1- Ben genelde frene basarken debrıajada basıorum alışkanlık halıne geldı donuslerde olsun frende olsun dururken olsun yokus assa olsun hep debrıaj kullanıorum negatıf yonu warmı ?
2-benım tam deponun altında bı hısırtı gelıo vıbrasıon artınca bunu 200S kullanlar bılmez ama 200R kullanan olarak sana soruorum bu nedır ?
3-Ön fren dokunmayla kızaklıyo bu orjınalmı bunun :S ?
4-Yoldayken vıteslerle hıc bır problemım yok cok guzel alıo ama durdugum yerde vıtes problemı yasıorum gormuyo vıtesı bosa cok zor alıo ?
5-Bide plakayı gordun bunun buyuk bı cezası varmı ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar emre yle bugün ikinci kez turladık ankara sokaklarında sizlerle de paylaşalım dedik....

ilk önce emre nin sıkıntıları için servise gittik sonrada bayağa bi gezdik :)

hemen fotolara geçiyoruuuummm :queen:

1.jpg

Bugun 5000 km oldu ayıptır sölemesi :p

1 (1).jpg


1 (2).jpg


1 (3).jpg


1 (4).jpg


1 (5).jpg


ankara da olan başka arkadaşlar varsa da bekleriz yani
yeni dostlara her zaman ihtiyaç var :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş kardeş 2motor gezmısın fotolar 2kat daha güzelleşmiş tekerınıze saglık
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
evet arkadaslar racer kardeşliği fotolara yansıyor gördüğünüz gibi,benım motoru servise götürdük sonra bi çiğ köfte yaptık sonra kafamıza göre gezdik, 2.bulusmamız ama sankı 20 yıllık gibi samımıyetimiz ve arkadaslığımız var serdarla=)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eyvallah adamım sağolasın ama şunu anladım gezmesi kadar böyle fotoları bi paylaşması bile güzel yaa

Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin Yarabbi
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
arkadaşlar yeni mont aldım.markası ARMODE kol omuz sırt korumalı ve içi cıkarmalı hem yazlık hem kışlık fiyatı 70 tl.varmı aramızda bu monttan kullanan?
fiyatı sizce nasıl?bu arada aldıgım yer geçen sene aynı monta 180 tl demişti
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
öncelikle taziyeler için çok teşekkürler arkadaşlar, bugun atladım gene sabahtan motora yollara düştüm sanki hiç kaza olmamış gibi bu ne tutku heyttt bee:):) şişliye servise gösterdim bi ayna taktırdım çünkü aynaya alışmışım aynasız kullanmak çok zor geldi

stoneofdeath abi senin isim neydi ya nickle hitap etmek zor oluo biraz:D
bana düşmez ama sorulara cevap vermek isterim
-debriyajı kavrama noktasında çok fazla tutmak zarar verir diye biliyorum, yinede bende senin kadar olmasa da debriyajı kullanıyorum, ya tam sık ya tam bırak sağlıklı olanı sanırsam.
-hışırtı için yorum yok, hiçbi fikrim yok
-ön fren ayarı var diye biliyorum debriyaj gibi yani, benimkinde 1den 6 ya kadar seviyeli mesela.
-durduğu yerde vites atmak çok zor zaten, hele motoru sabah durdugu yerde çalıştırmak için boşa atmak imkansız diyebilirim. ben önce bi yarım metre çekiyorum motoru öyle vitesi boşa alıyorum, normaldede dururken zor ama çok hafif gazla 1-2bin devirle rahat atarsın
-plakaya ceza olmaz diye biliyorum şartlar yerinde sonuçta(TR amblemli, beyaz üzerine siyah yazılı) millet plastikten bişiler takıyo hatta kartondan bile plaka gördüm ben!!

ByBaTeR!ST; sürücü sınavını kazandı sertifikası o ama tabiki yasal değil çevirmede yakalanırsan polisin insafına ve senin küçük emrah bakışlarına bakar herşey


bu arada motorlarınız şahane yaaa ikiz kardeş gibin, bayıldım. bugun şişlide en az 3-4 racer 200 görmüşümdür heryer bizim motordan dolu buda çin min saçmalıklarını çürüten bi kanıt olsa gerek

titanxxx; abi mont güzele benziyo benimki gibi ama bende kışlık modu yok sade yazlık ben çok memnunum hatta dün düştüm dirseğim yere sert çarptı ama mont sağolsun yani çizik yok
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
sado bu arada büyük geçmiş olsun allah daha beterinden saklasın.ilk ve son kazan olur inş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle taziyeler için çok teşekkürler arkadaşlar, bugun atladım gene sabahtan motora yollara düştüm sanki hiç kaza olmamış gibi bu ne tutku heyttt bee:):) şişliye servise gösterdim bi ayna taktırdım çünkü aynaya alışmışım aynasız kullanmak çok zor geldi

stoneofdeath abi senin isim neydi ya nickle hitap etmek zor oluo biraz:D
bana düşmez ama sorulara cevap vermek isterim
-debriyajı kavrama noktasında çok fazla tutmak zarar verir diye biliyorum, yinede bende senin kadar olmasa da debriyajı kullanıyorum, ya tam sık ya tam bırak sağlıklı olanı sanırsam.
-hışırtı için yorum yok, hiçbi fikrim yok
-ön fren ayarı var diye biliyorum debriyaj gibi yani, benimkinde 1den 6 ya kadar seviyeli mesela.
-durduğu yerde vites atmak çok zor zaten, hele motoru sabah durdugu yerde çalıştırmak için boşa atmak imkansız diyebilirim. ben önce bi yarım metre çekiyorum motoru öyle vitesi boşa alıyorum, normaldede dururken zor ama çok hafif gazla 1-2bin devirle rahat atarsın
-plakaya ceza olmaz diye biliyorum şartlar yerinde sonuçta(TR amblemli, beyaz üzerine siyah yazılı) millet plastikten bişiler takıyo hatta kartondan bile plaka gördüm ben!!

ByBaTeR!ST; sürücü sınavını kazandı sertifikası o ama tabiki yasal değil çevirmede yakalanırsan polisin insafına ve senin küçük emrah bakışlarına bakar herşey


bu arada motorlarınız şahane yaaa ikiz kardeş gibin, bayıldım. bugun şişlide en az 3-4 racer 200 görmüşümdür heryer bizim motordan dolu buda çin min saçmalıklarını çürüten bi kanıt olsa gerek

titanxxx; abi mont güzele benziyo benimki gibi ama bende kışlık modu yok sade yazlık ben çok memnunum hatta dün düştüm dirseğim yere sert çarptı ama mont sağolsun yani çizik yok

ismim aydın senınkıde kamıldı galıba :S stone dıede hıtap edebılırsın aydın dıede kafana ne eserse bu arada yorumların ıcın sagol on frende benım yapabılecegım bı ayar yok servıse goturucem p.tesi boşu cozdum ya dedıgın gıbı bıraz gaz verdınmı gecıo kafasına gore ama ne eserse :queen: bu arada tıtanxxx montun guzelmıs fıyatıda gercekten cok ıyıymıs allah korumaların saglamlıgını denemeyı nasıp etmesın

Bu racer Prestonun aynısı değiL mı ya hs200gs modeLi

evet aynı model denılebılır arka stoplar ve koltuk dızaynı harıc...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar ilk fotodaki görüntüyü resme ayna tutulmuş gibi zannettim:D:D:D:)
çok harka duruyorlar kesınlıkle ikiz gibiler,
gibiler diyorum çünki birinde TOPCASE var:),,,

allah nazardan saklasın...
________________________________________________________________________
nasıl olsa servise gidecekmeişsin bişiy yazmanın anlamı yok ama yınede aklında bulunsun,

ön frenin kilitlemesi,
havasının alınmamış olmasından,
havası alındıgı zaman yumuşayacak ve senın istediğin şekilde hafif basınca hafif sıkacaktır,
deponun altında bır tek,
KONJEKTÖR var,
eğer içinde diyorsan içindede benzın göstergesının şamandırası var,
oda depo boş olunca ses yapabılır ama hiç denk gelmedım,
vites geçişlerini bisiklet gibi düşün durduk yerde nasıl geçmiyor ise motordaki şanzumanda aynısı sayılır,
bırde zaten racer'larda boşa almak için bırazcık oynatmalısın motoru ılerı geri şekılde...
plaka sorun olacagını sanmıyorum sonucta mühüründe duruyor harf lerınde okunuyor,
kırmızı tr'ye bişiy demezler...
________________________________________________________________
arkadaşım montun güzelmiş,
ve emın ol çok ucuza almışsın,
aynı fıyata aynı kalıtede bulmam çok zor,
kalıteyı geç sezonluk(yazlık,kışlık) montu o fıyata alman zor zaten...
_______________________________________________________________________

arkadaşlar bu arada bilmeyen arkadaşlara bır uyarı,
Aydın Arkadaşımızın dediği gibi,
sürekli debriyaja basmak veya,
bayır aşagı ınerken olsun,
fren esnasında olsun,
Debrıyaja Basmak Yerıne Göre Tehlıkelıdır,

debrıyaja basmak demek motoru boşa çıkartmak demektır,
fren yaparken debrıyaja basarsanız duruş mesafenız uzar,
bayır aşağı ınerken debrıyaja basarsanız,
lastıgın kızaklama olasılıgı yuksektır,

uzun lafın kısası,
kendınızı ''KOMPRESÖR'E (motor frenıne)bırakmaya alıştırın,
yanı rampa inerken vıtesle ının ve debrıyaja basmayın,
fren yaparken duracagınız yere çok az bır mesafe kalana kadar debrıyaja basmayın,

Sizin Ve Motorunuzun Menfaatıne Olur Bu Şekılde Yaparsanız...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
serkan kardes on fren zaten hafif basınca hafif durduruyo çok guzel yanı sorun bende anıden onume bısey cıkınca ben sonuna kadar sıkıyom istemeden oda halıyle kıtlıyo onu sonra hemen geri bırakıyom ama dun serdark la gezerken bayağı alıstım onle arkayı aynı anda dengelıyom yada on frenı pompalayarak sıkıyom abs misali,kazasız belasız sürüşler herkeze

birde benim motorda karbüratör ayarsızlığı var,bayılma yok ama gaza bastığın zaman patlatma yapıyo ve düzensiz çalısıyo geç gaz yiyo,ama serdarın motora baktım gaza bastığın anda hemen tepki veriyo ve düzenlı devirlenıyo,bunu ben ayarlayabılırmıyım serkan gardasım,servise goturunce cok nazlanıyolar,motoru kim topladıysa o kadar baştan sağma toplamışki küfür edre gibi,direksiyonun üstünden kablo çokıyo,vites pedalı gevşekti,kontak gevşekti,kuyruğun altından kablo sarkıyodu,güya sıfır motor aldık,ama ben adam edecem bu motoru.dün servise götürdüğmde vites göstergesi bozuk dedim,senmı bozdun aldığındamı oyleydi dedi,dedim aldığımda bozuktu,adamın dediği laf şu=zaten vites göstergesi gereksiz bişey yuksek hacımlı motorların hiçbirinde yoktur,recerlerin genelınde bozuk oluyomus,olunmu oldurunmu yaa,abı dedim bana lazım oluyo ben kackere kaza atlattım gereksiz olup olmadığı benım bileceğim bişey,ben çalısmasını istiyorum deyince tamam salı gunu gel motoru bırak dedi,bakalım yapabileceklermi=)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst