Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
6
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan

arkadaşım arasıra kullandığından akü bitmez,
1 hafta kadar kullanmazsan zayıflar sadece odur,
kaldıki eğer alarm'ın varsa ve açık bırakıyor san o zaman bıtebılır,
ona baktır,
startör'ü olçsünler bakıma gittiğinde,
yanı akunun zayıfladıgını bıldır,

ve akunun altındakı pası gecırmen için,
10 anahtanla kenarlarındakı cıvataları gevşet ve arka tekerın dip kısmından çıkart o aku muhafazasını,
zımparala ve siyah (veya istediğin bi renkte)sprey boya ise boya,
sanıyorum 4.5lıra olması gerekıyor spreyın,
Kolay Gelsın...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım hayırlı ugurlu olsun tekrardan,
allah kaza yüzü göstermesin,
fakat o kilit'i oradan çalarlar yahu:)
oylesıne tutturmuşsun koltugun arka kısmına,,,
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
hacım kısa bi gezintiye cıktıydım plakasız falan kilidide yanımda tasıyodum evin onune kitlerim diye normalde dayımın kapalı garajında duruyo cicim ayları ya motoru yere göğe sığdıramıyom:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
şimdi dikkat ettimde,
sizin S lerde depoda KANUNİ yazısı yokmu??
yoksa senmi kapattın yazıyı??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdi dikkat ettimde,
sizin S lerde depoda KANUNİ yazısı yokmu??
yoksa senmi kapattın yazıyı??

evet deponun olduğu yere koymamışlar
dikkat edince görülebilecek bir yer seçmişler güzel olmuş bence:cherry:
ön sinyallerin birazcık üstünde ve yere doğru bakan bir logo koymuşlar:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
tekrar sağolun kardeşlerim allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasib etsin.bugün emniyete gidecem öğleden sonra ruhsatı teslim alıp plakaya mühür vurduracam sonra gönül rahatlığıyla gezebiliriz
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
S.a Arkadaşlar.Bende Gelecek Yıla Ehliyeti Aldıktan Sonra Hemen Akabinde Motor Almayı Düşünüyorum.Daha Önceden ATV motor ve Arkadaşımın kanuni motorun marka scooterını Kullandım Okul Ev Arasında.Şimdi Kendime de Bi Motor Alıcam Freedom 200 ve RacerS 200 Arasında Kaldım.Daha Önceden Vitesli Motor Kullanmadım.Bu İki Motordan Hangisini Seçiceğime Karar Veremedim.Size Danışmak İstedim.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıcağım İçin Çok Zorlanır Mıyım.?

Not:Araba Kullanabiliyorum Arabadaki Vitesde Motordaki Gibi Midir?


Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan

Ayhan Abi İlk Önce Paslanmaz Metal Boyaları Var.Gri Renkte.İlk Önce Paslı Bölgeyi Temizledikten Sonra Üzerine Onu Sür.Ondan Sonra Kuruyunca İstediğin Spray Boyayla Boyayabilirsin.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
nebiliyim arkadaşlar yeni racer fotoları gördüm yada bana öle geldi epeydir bakmıyorum kbrıstayım girnede güzel yer buralar serkan abi bi gelim şarapla yıkıcam seni zaten:D:D:D:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
nebiliyim arkadaşlar yeni racer fotoları gördüm yada bana öle geldi epeydir bakmıyorum kbrıstayım girnede güzel yer buralar serkan abi bi gelim şarapla yıkıcam seni zaten:D:D:D:D

kıbrıstan istanbula uçakla gel, öyle hemen otogardan otobüse binme bi görüşelim:) biz bindiririz seni:)

S.a Arkadaşlar.Bende Gelecek Yıla Ehliyeti Aldıktan Sonra Hemen Akabinde Motor Almayı Düşünüyorum.Daha Önceden ATV motor ve Arkadaşımın kanuni motorun marka scooterını Kullandım Okul Ev Arasında.Şimdi Kendime de Bi Motor Alıcam Freedom 200 ve RacerS 200 Arasında Kaldım.Daha Önceden Vitesli Motor Kullanmadım.Bu İki Motordan Hangisini Seçiceğime Karar Veremedim.Size Danışmak İstedim.İlk Defa Vitesli Motor Kullanıcağım İçin Çok Zorlanır Mıyım.?

Not:Araba Kullanabiliyorum Arabadaki Vitesde Motordaki Gibi Midir?

2 model arasında bi yorum yapmayacağım ama emin ol vites olayı çok kolay

S modellerde kanuni yazısı sol tarafta olmalı sağda yok diye görmüştüm ben
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
7
racer s mi racer cc mi

arkadaşlar ben racer 200 almayı planlıyorum ama cok arıza veriyo dediler hem motor 92km/h maximum yapıyomus ölylemi bana bi yardımcı olursanız sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben racer 200 almayı planlıyorum ama cok arıza veriyo dediler hem motor 92km/h maximum yapıyomus ölylemi bana bi yardımcı olursanız sevinirim

cheesy.gif
cheesy.gif
cheesy.gif
cheesy.gif
cheesy.gif
cheesy.gif


arkadaşım yanlış anlaşılmasın dalga geçmek falan değil niyetim ama en azından demek istediklerimi bu konunun son 15 sayfasını incelersen anlayacaksın
smiley.gif
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
cbr kardasım ne 92 si,o kullanım klavuzunda yazan rakamlar düşük oluyo,ben rodajl halıyle gaza cekınerek bastığım halde bazen dalıp motoru birden 80 e 90 a cıkarıyom bide bassam neler olacak =) 130 falan goruyo motor,tek silindirlı makine için yeterde artar,elektrik aksamından ufak tefek arızalar olabılır mesela ben sıfır aldığım halde vites göstergesi ve benzin göstergezi bozuk ama halledilir basit seyler,onemlı olan mekanık aksamı ve racerlerde mekanık bı sorunu olan hiç gormedim yanı lafın kısası bu fiyata alınacak en gosterişli kaliteli motor bu bence

plakamı aldım ve taktım sonunda rahat rahat gezdim bugün ehliyet yok ama neyse(sertifikayla geziyom para bulunca alırız =) gene rampa aşağı inerken karsıma bırden araba çıktı ve anıden on frenı fazla sıktım kıtledi ve kaydı geri bıraktım hemen zor toparladım yapısıyodum yere şu acemiliği bi atlatsak hayırlısıyla,arkadaslar siz genelde hangi frenı kullanıyosunuz şu isin teknik kısmını bi anlatın yoksa ben asfaltı öpecem bi gün
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
plakamı aldım ve taktım sonunda rahat rahat gezdim bugün ehliyet yok ama neyse(sertifikayla geziyom para bulunca alırız =) gene rampa aşağı inerken karsıma bırden araba çıktı ve anıden on frenı fazla sıktım kıtledi ve kaydı geri bıraktım hemen zor toparladım yapısıyodum yere şu acemiliği bi atlatsak hayırlısıyla,arkadaslar siz genelde hangi frenı kullanıyosunuz şu isin teknik kısmını bi anlatın yoksa ben asfaltı öpecem bi gün


Geçmiş Olsun.

Abi Sana Şöyle Söylüyüm Arka Freni Kilitlememeye Çalış Yoksa çok kötü kayıyor.Ani Durman Gerektiğinde Yalancı ABS Yap Ellerinle :) O da Şöyle Oluyor.Arabayı Gördüğümüz Anda Hem Ön Hem Arka Her 2 frenide Sık Kitlenince Bırak.Tekrar Sık Kitlenince Bırak.Bu işlemi Hızlıca Bi kaç Defa Yap.Ama İlla Tekerin kitlenmesi gerekmiyor.Sadece sıkıp bırakıcaksın.Bu İşlemi İlk Önce Boş yolda Dene 50Km İle Giderken.Sende Farkediceksin.

İkinci Bir Yöntem İse Ağırlık Merkezini Ön Tekerin Üzerine Verip Ön Tekerin Block(Kilitlenme) Olmasını Engelleme.Çünkü Ağırlığı Ön Tekere Verince Ön Teker Kolay Kolay Kaymaz.Yani İlk Önce Arka Freni Sıkıyoruz.Motorda Zaten Frenlemenin Etkisiyle Hissediceksiniz frenlerken Motor Ön Süspansiyonları Hafif Öne Çöküyor.Yani Ağırlık Merkezi Ön Tekerde.Tam O Sırada Ön Freni Sıkıcaz.Tabi Ön Freni Sıkarken Ayağımız Arka Frende Basılı Olcak.

Bu 2 Yöntem Tarafımca Uygulanmıştır.Bunlar Benim Uyguladığım Frenleme Sistemleri.

Not:Bazı Motor Ve Scooterlarda Ön Fren ABS Olabiliyor Onların Bu yöntemleri yapmasına gerek yok.Onların Çalışma Mantığı Birinci Sistemdeki Gibi Zaten.
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
sağol kardeşim deneyecem bu yöntemini,bende şöyle frenleme yapıyorum,mesela yokus inerken kompresyona bindirmiyorum motor yorulmasın diye debriyajı sıkıp arka frenı sıkıyorum yavaslıyo cok basarsam kayıyo ama yeterince durdurmuyo bende onu sıkıyorum aynı anda ikisini kullanıyorum dengelıyorum,onume bırden bişey cıktığı zaman ön frenı istemeden fazlaca sıkıyorum o zaman kıtlenıyo kayıyo arkaya bassan arkada kayıyo,biraz zaman alacak frenlere aşina olmam zaten hayatımda bu gün yaptığım geziyle beraber 8.kere motor kullanısım o kadar olsun.motor 170 km oldu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
emın ol fazla heyecanlanmadıgın zaman kurtarmış sayılırsın,
sıkma canını agır agır frenle,
arkayı ve önu agır agır sık,
her fırsatta aklına geldıkce tekrarla,
zamanla alısacaksın,
gereklı işlemler zaten söylenmiş,

Kolay Gelsın,
Geçmiş Olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst