- Katılım
- 27 Şub 2006
- Mesajlar
- 6
Hocam
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan
Tecrübenize dayanarak 2 sorum var
1. akü ile ilgili , arasıra kullandığım için hep aküyü bitiriyorum ve sarja götürüyorum, uzun süre yatmaktan motor çalışımıyor veya çok zor çalışıyor, ne tavsiye edersiniz
2. sorum akünün alt tarafında yer yer paslanmalar var eski akü akmıştı, bunları zımparalayıp nasıl bir sprey boya ile kapatabilirim.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Ayhan

