Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor 170 km oldu
17000 görsün inşallah
motor 170 km oldu
öncelikle taziyeler için çok teşekkürler arkadaşlar, bugun atladım gene sabahtan motora yollara düştüm sanki hiç kaza olmamış gibi bu ne tutku heyttt beeşişliye servise gösterdim bi ayna taktırdım çünkü aynaya alışmışım aynasız kullanmak çok zor geldi
stoneofdeath abi senin isim neydi ya nickle hitap etmek zor oluo biraz
bana düşmez ama sorulara cevap vermek isterim
-debriyajı kavrama noktasında çok fazla tutmak zarar verir diye biliyorum, yinede bende senin kadar olmasa da debriyajı kullanıyorum, ya tam sık ya tam bırak sağlıklı olanı sanırsam.
-hışırtı için yorum yok, hiçbi fikrim yok
-ön fren ayarı var diye biliyorum debriyaj gibi yani, benimkinde 1den 6 ya kadar seviyeli mesela.
-durduğu yerde vites atmak çok zor zaten, hele motoru sabah durdugu yerde çalıştırmak için boşa atmak imkansız diyebilirim. ben önce bi yarım metre çekiyorum motoru öyle vitesi boşa alıyorum, normaldede dururken zor ama çok hafif gazla 1-2bin devirle rahat atarsın
-plakaya ceza olmaz diye biliyorum şartlar yerinde sonuçta(TR amblemli, beyaz üzerine siyah yazılı) millet plastikten bişiler takıyo hatta kartondan bile plaka gördüm ben!!
ByBaTeR!ST; sürücü sınavını kazandı sertifikası o ama tabiki yasal değil çevirmede yakalanırsan polisin insafına ve senin küçük emrah bakışlarına bakar herşey
bu arada motorlarınız şahane yaaa ikiz kardeş gibin, bayıldım. bugun şişlide en az 3-4 racer 200 görmüşümdür heryer bizim motordan dolu buda çin min saçmalıklarını çürüten bi kanıt olsa gerek
titanxxx; abi mont güzele benziyo benimki gibi ama bende kışlık modu yok sade yazlık ben çok memnunum hatta dün düştüm dirseğim yere sert çarptı ama mont sağolsun yani çizik yok
Bu racer Prestonun aynısı değiL mı ya hs200gs modeLi