Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum benım telde 6630 nokıa eskı serı yanıı,
ama yınede foto cekmeden gezmem:D,
en azından hatıra yanii...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
ahh kamil keşke aklıma gelseydın valla,
bizde kımı alsak dıye 15 dk düşündük,
bı arkadaş var scooter'i var,
onu alalım dedık,
oda daha cok yenı dıye vaz gectık,

kısmet inş başka sefere...

kısmet nabalım işte evdeki misafirlerden kurtulmak için gittim erkenden uyudum yaa:D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sıkma canını,
havalar ısınıyor artık,
bol bol dolaşırız,
Gündüzler Uzayacak Yavas Yavaş,
ama uzun yola senınle çıkılmaz,
senın motor işin b,,okunu çıkartır çünki,

nedenmi??

o motorla gıderken seni yakalamak biraz zor iş çünki,
sen gidersin yerimizi hazırlarsın,
mangalı yakarsın,
etleri hazırlarken biz senın yanına anca varırız çünki:p
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
sıkma canını,
havalar ısınıyor artık,
bol bol dolaşırız,
Gündüzler Uzayacak Yavas Yavaş,
ama uzun yola senınle çıkılmaz,
senın motor işin b,,okunu çıkartır çünki,

nedenmi??

o motorla gıderken seni yakalamak biraz zor iş çünki,
sen gidersin yerimizi hazırlarsın,
mangalı yakarsın,
etleri hazırlarken biz senın yanına anca varırız çünki:p

:D:D:D bian kötü birşey söyleyecen sandım valla:D yok abi ben önden gitmem arkadan gelirim takip ederim, he çok isteyen olursa alsın motoru önden gitsin:) ama alıırm racerinizi heee
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hehehehe,

sen sen ol kımseye motorunu verme,
kaldıki serı motor herkes serı motor kullanıyor degıl,
dıreksıyon az donuyor vs standart dışı hareketlerı var,
bu nedenle sen suçluluk duyarsın,
bırak kızsınlar sana,
küssünler isterlerse,
ama kolu bacağı kırılacagından ıyıdır,
daha beterıde olabılır,
Sen Kesinlikle İyi Kullandığını Bılmedığın Kişilere Verme...

bu arada yazın grup sürüşlerinde yavaş gitmek daha zevkli oluyor:d
makara sohpetler felan:D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hehehehe,

sen sen ol kımseye motorunu verme,
kaldıki serı motor herkes serı motor kullanıyor degıl,
dıreksıyon az donuyor vs standart dışı hareketlerı var,
bu nedenle sen suçluluk duyarsın,
bırak kızsınlar sana,
küssünler isterlerse,
ama kolu bacağı kırılacagından ıyıdır,
daha beterıde olabılır,
Sen Kesinlikle İyi Kullandığını Bılmedığın Kişilere Verme...

bu arada yazın grup sürüşlerinde yavaş gitmek daha zevkli oluyor:d
makara sohpetler felan:D

gelse şu yaz bi gelmedi gitti yaa havaya bak gene bozuk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar memnunmusunuz bu kanuni s200lerinzden? ben bi racer alacağım inş bu s modeli yoşuma gitmiyo deil hani:) yakıt durumu nasıl arkadaşlar?

kardeşim yakıt durumu gayet güzel onun dışında yakıttan daha önce çok tartışılan asıl konu zincir vibrasyon vs. ama biz aldık ve beğendik buradaki arkadaşların da farklı birşey(kötü yönde) söyleyeceklerini sanmıyorum...:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kardeşim yakıt durumu gayet güzel onun dışında yakıttan daha önce çok tartışılan asıl konu zincir vibrasyon vs. ama biz aldık ve beğendik buradaki arkadaşların da farklı birşey(kötü yönde) söyleyeceklerini sanmıyorum...:cat:

inşallah daha kötüleyen çıkmazda sokaklar racer dolar:D:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah SAd0 yani makinayı bu kadar kötülemelerinin sebebini bir türlüanlayabilmiş değilim fıstıkkk gibi makina yaw
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum makınenın kötü oluşunu veya iyi oluşunu kımse vurgulamaz,
en azından iyi oldugunu çok kişi vurgulamaz,
bir söz vardır,(bu tür sözleri sever ve kullanırım yerınde)
Sen Fikir Ver İyi Olursa ALLAHTAN Kötü Olursa SENDEN bileceklerdir...

Unutma,
sen sadece senin motorunun nasıl oldugunu düşün gerısı hıkaye,
pıyasada çok kotu motorlarıda var RACER'in,
ama neden pekii?
sahıbı komur yukler,çuval yukler odun yukler,
kırılır ve bakmaz,sokulur takmaz,

SONRA MOTOR KÖTÜ,
ve tabiikide motoru hıc kullanmamış bırıde AA BAK O MOTOR KÖTÜ ,BENDE HERKESE O MOTOR KÖTÜ DİYEYİMKİ BİŞİY BİLİYORMUŞ GİBİ YAPAYIM,
edası vardır,

Bu Nedenle Boşver Gitsin,
Her Köyun Kendi Bayacağından Asılır..
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
hep bu hondacılar yamahacılar varya onların işleri bu dedikodu,racermiş yada baska markaymış hiç sevmezler kullanmadıkları halde bilmedikleri halde kulaktan dolma bilgilerle kötüler sonrada yayılır,racer in o kadar dandik olmadığını anlamak isteyen SERKAN ADH13 kardeşimizin kilometresine baksın bi zahmet.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar tşkrler cewaplar için,bende de keeway var çoğuna göre titreşimden neredeyse hız yapamıyolarmış ama benimkinde ole bi sorun yok yani gayet memnunum da biraz daha spor bişeye bakmak istiyorum artık,bi şey daha sorcam hocam ama kişinin motorundan motoruna deişir zannedersem, hız durumu nasıl arkadaşlar? yani şole diyiim, 2kişi alsak çantaları sırtımıza sahile gitmek istesek,motosikletle 100-100 seyir ederken,bi anda 120ye falan çıkabilirmiyiz sollama için falan?? yada motor bağırmadan 100-100 seyir edebilirmi 2 kişi?? saygılar..
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
valla ben daha rodaj dönemindeyim 70 den fazla basmadım ,ama kullananlardan
120-130 hatta yokus asaa 140 yapanlar varmıs
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yokuş aşağı 140 yapanlardan biri bendim,
o zamanlar herşeyim son derece yeniydi çünki,
önumuzdeki 1 ay içerisinde bakıma alacagım motorumu,
Segman Pıston,Gomlek,Yag Pompası Zıncırı,Debrıyaj Tası,Debrıyaj balataları,
fren balataları,
lastıklerı,

anlayacagınız motorda gereken tüm yererı degıstırmeyı planlıyorum,
ortalama mayıs gıbı tekrar deneme yaparım o zaman kesın sonuc soylerım sizlerede,
çunkı bu degısımler sonrası tekrar RODAJ evresıne gırecek makıne,

bu arada ben gecen yaz haftada 4 sefer tekırdağ çorlu,istanbul arası gidip geldim 2 kişi ile,
100 ile giderken 110 ve 120 gayet rahat çıkıyor,
ve 120 den sonrada çok bağırıyor ve 125 üzerıne cıkmıyor 2 kişi ile,
aynı sürat süreklı devam etmıyor tabii,
en ufak rampa eğiminde hız ister istemez düşüşe geçiyor,

Yani Hız Yonunden Senı Uzmeyecegını Bılmelısın,

ama herseyden once BAKIM...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hızı tatmin ediyorrrr emin olabilirsinnnn:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
koca motoru aldık bi plaka takamıyoz arkadaş şu maaşları bi dağıtsalar hemen yapıştıracam plakayı arkaya
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
koca motoru aldık bi plaka takamıyoz arkadaş şu maaşları bi dağıtsalar hemen yapıştıracam plakayı arkaya

valla hacım bende plakayı 34 den yeni çeviriyom daha 06 yapaacaz diye verdik ruhsatı emniyete ruhsatsız geziyom iyi mi :cherry:

hatta yarın sabah mevcut plakayı da vercem bi müddet plakasız gezecem:p

yeni plakam 06 RMH 28 :queen: :cat:
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
slm arkadaşlar çoktandır ziyaret edemiyorum iş gereği keyifler nasıl her geçen gün racer'cı kardeşlerim çoğalıyor bu ne kadar güzel racer'leri kötüleyenlere en güzel cevap gün geçtikçe hızla çoğalmamızdır yollarınız daima açık olsun racer'ci kardeşlerim
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hmm anladım ağzınıza sağlık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst