Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
ben saglıklı bır bakıma sokmalıyım ama malesef iş yenı oldugundan para yok
:d

işi ayarladınmı abi? hayırlı olsun öyle ise..


ya bu osman nerde bi gözüktü kayboldu?

bide başka ne aldım hatırlamıyorum ama 70liraya mont aldım :D çokta memnunum hava acayip sıcaktı ama tık yok hiç ısı hissetmiyorum bide 100üzeri gitmeme ragmen hiç rüzgar geçirmiyor, yani ne sıcak ne soğuk çok sevdim bu işi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı vallahi yakıtı da çok iyi
benm scooter var bundan önce biniyodum acaip farklı bundan
neredeyse yarı yarıya yakıyo racers :queen:

saten bızım scooterlardan daha az yakıolar vıteslı oldugu ıcın hırcın kullanmassan cok ekonomık oluyor cunku kendın ayarlıosun ama egsostun acınca %50ye dayanan bı yakıt artısı cıkıo ortaya

işi ayarladınmı abi? hayırlı olsun öyle ise..


ya bu osman nerde bi gözüktü kayboldu?

bide başka ne aldım hatırlamıyorum ama 70liraya mont aldım :D çokta memnunum hava acayip sıcaktı ama tık yok hiç ısı hissetmiyorum bide 100üzeri gitmeme ragmen hiç rüzgar geçirmiyor, yani ne sıcak ne soğuk çok sevdim bu işi

70liramı :pr::pr::pr::pr: nerden yaaa 190lıra werdım yaa:pr::pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
benim mont tırış bi marka herhalde ondan ucuzdu 100falandı 70e aldım yanında da fileyle şeriti aldım işte

satan eleman kendi dükkanı imiş ondan fiyatta bayaa cömert davrandı sirkecide imiş dükkanı gidip görecem bişi laızm olduğunda gene kıyak yaparmı acaba:D
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim mont tırış bi marka herhalde ondan ucuzdu 100falandı 70e aldım yanında da fileyle şeriti aldım işte

satan eleman kendi dükkanı imiş ondan fiyatta bayaa cömert davrandı sirkecide imiş dükkanı gidip görecem bişi laızm olduğunda gene kıyak yaparmı acaba:D

soy sogana cevır adamı montun fotosu falan warmı yada ınternetten lınkı merakk ettım wallaha

su 1sayfa ondekı motor ustundeykenkı mont herhalde ama gene ııımişş korumları falan belırgun bu arada tabıkı sen daha ıyı bılırsın sado ama o mavi file senın motora gıtmemıss
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
evet iş ayarladım,
yer sana yakın hemde:D
eskı postahanenın arkasında kalıyor,
LİDER ÜTÜ FABRIKASI,
1996 yılında calışmıstım orada,
yarın başlıyorum gece vardıyasında,

maksat boş kalmaktan iyidir,

bu arada bır zzr600 var,
96 model,
bakalım kendımı toparlayabılırsem belkıde alabılırımde,
model düşük ama benım motoru verıp almayı planlıyorum,

kısmet yarın bı ufaktan sohpet edeyım bakalım agzını yoklayayım ne düşünüyor:D:queen:
_________________________________________________________________________
evet malesef gıtmemış ama N'apsın kii,
ucuz etın yahnısı misali:queen:beleşe olunca o kadar oluyor:D:queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
evet iş ayarladım,
yer sana yakın hemde:D
eskı postahanenın arkasında kalıyor,
LİDER ÜTÜ FABRIKASI,
1996 yılında calışmıstım orada,
yarın başlıyorum gece vardıyasında,

maksat boş kalmaktan iyidir,

bu arada bır zzr600 var,
96 model,
bakalım kendımı toparlayabılırsem belkıde alabılırımde,
model düşük ama benım motoru verıp almayı planlıyorum,

kısmet yarın bı ufaktan sohpet edeyım bakalım agzını yoklayayım ne düşünüyor:D:queen:
_________________________________________________________________________
evet malesef gıtmemış ama N'apsın kii,
ucuz etın yahnısı misali:queen:beleşe olunca o kadar oluyor:D:queen:

hayırlı uğurlu olsun işin abi, önemli olan iş gerisi boş.

bu arada lafın doğru beleşe can kurban:):)

mont bu biraz tırış ama bana yeter kim ne derse desin:)
22032009505.jpg

22032009508.jpg

22032009506n.jpg


http://www.motosiklet.net/forum/1479904-post8.html
bu arkadaşta benim monttan almış ama biraz fazla para vermiş mi ne:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
selam arkadaşlar bu motorların rodaj süresinde kaç bin deviri geçmemeyi önerirsiniz,ben 5 bin ile 6 bin arasında geziniyorum bir kaç kerede 7 bin yaptırdım,yağ olarakda kaç numara ne marka kullanıyosunuz?bilgiler için sağolun kardeşlerim
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hayırlı olsun kamılcım,

sırtında paralansın:cherry:

korumaları var mı o montun??

sağol abi

dirseklerde, omuzda ve omurgada var korumalar
çok kaliteli değil ama konforlu ve eminim -allah göstermesin- kaza anında yerlerde sürüklenirsem yeterli olacaklar:cyclopsan
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yağ olarak,
10 , 40, veya 15 , 40 castrol kullanıyorum şahsen ve tavsıyede ederım,

motorun rodajında zorlamak denilen redlıne yapmamak,
yanı,
senın kullandıgın ıdare eder,
6,7 bın ıyıdır,
678 olmak uzere yoluna gore davran,
ama sakın daha yukarı çıkma,

en az 500 en fazla 1000 km bu şekılde devam etsem yeterlı olacaktır,
ve muhakkak bakımlarını zamanında yap,
ilm rodaj aşamasında bakımlar çok önemlıdır...
______________________________________________________________
tamam kamil korumaları var ıse ıyı,
yok acaba ruzgarlık tarzı bısıymıdır dıye tereddutte kaldım bır an,
o nedenle sordum sana,
guselmış gule gule kullan...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar bu motorların rodaj süresinde kaç bin deviri geçmemeyi önerirsiniz,ben 5 bin ile 6 bin arasında geziniyorum bir kaç kerede 7 bin yaptırdım,yağ olarakda kaç numara ne marka kullanıyosunuz?bilgiler için sağolun kardeşlerim

bttfemre sennkisi repsolmü ank da 1-2 tane gördüm de özellikle dün mithatpasada gördm bi tane :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoppalaaaa bende k.ören de oturuyom söle bakim neresinden :cherry:
[email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ahanda bak adamın üst komşusu çıktı buradan:D
normalde görüşüorlardı ama denk gelmiyorlardı vakitleri :p

işte bir birleşime daha vesile oldu İNTERNET:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim ceylan ın ikizini görmek çok garip olacak :D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ama ıı olacak sanırım,
dolaşırken ikiz dolaşırsınız işte:p

süppper ilgi görür ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heee yaw bi redline çekeriz millet kafayı yer valla :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinizde kalmasın ama dıkkat edın baya ilgi olursunuz redlineden blowengıneye gecersen :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst