- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
ben saglıklı bır bakıma sokmalıyım ama malesef iş yenı oldugundan para yok
:d
:d
ben saglıklı bır bakıma sokmalıyım ama malesef iş yenı oldugundan para yok
:d
hacı vallahi yakıtı da çok iyi
benm scooter var bundan önce biniyodum acaip farklı bundan
neredeyse yarı yarıya yakıyo racers :queen:
işi ayarladınmı abi? hayırlı olsun öyle ise..
ya bu osman nerde bi gözüktü kayboldu?
bide başka ne aldım hatırlamıyorum ama 70liraya mont aldımçokta memnunum hava acayip sıcaktı ama tık yok hiç ısı hissetmiyorum bide 100üzeri gitmeme ragmen hiç rüzgar geçirmiyor, yani ne sıcak ne soğuk çok sevdim bu işi
benim mont tırış bi marka herhalde ondan ucuzdu 100falandı 70e aldım yanında da fileyle şeriti aldım işte
satan eleman kendi dükkanı imiş ondan fiyatta bayaa cömert davrandı sirkecide imiş dükkanı gidip görecem bişi laızm olduğunda gene kıyak yaparmı acaba![]()
evet iş ayarladım,
yer sana yakın hemde
eskı postahanenın arkasında kalıyor,
LİDER ÜTÜ FABRIKASI,
1996 yılında calışmıstım orada,
yarın başlıyorum gece vardıyasında,
maksat boş kalmaktan iyidir,
bu arada bır zzr600 var,
96 model,
bakalım kendımı toparlayabılırsem belkıde alabılırımde,
model düşük ama benım motoru verıp almayı planlıyorum,
kısmet yarın bı ufaktan sohpet edeyım bakalım agzını yoklayayım ne düşünüyor:queen:
_________________________________________________________________________
evet malesef gıtmemış ama N'apsın kii,
ucuz etın yahnısı misali:queen:beleşe olunca o kadar oluyor:queen:
hayırlı olsun kamılcım,
sırtında paralansın:cherry:
korumaları var mı o montun??
selam arkadaşlar bu motorların rodaj süresinde kaç bin deviri geçmemeyi önerirsiniz,ben 5 bin ile 6 bin arasında geziniyorum bir kaç kerede 7 bin yaptırdım,yağ olarakda kaç numara ne marka kullanıyosunuz?bilgiler için sağolun kardeşlerim
bttfemre sennkisi repsolmü ank da 1-2 tane gördüm de özellikle dün mithatpasada gördm bi tane :cat: