Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar bu supap ayarı ne zaman yapılır? Motorum 9100 km de. Gerçi bu konuda sıkıntım yok, çekişi de gayet iyi.
Geçenlerde bi arkadaş, kendisinde keeway ın 150 lik vitesli motoru var. Motoru daha 10.000 de olmasına rağmen supap kestirmiş. Bana da tavsiye de bulundu, fazla yüksek devirlere çıkma, benim başıma gelen senin başına da gelir dedi. Ben açıkçası böyle şeye ihtimal vermedim. Siz ne dersiniz? Acaba arkadaşın motorunun supap ayarsızlığı mı vardı?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
olabılır tabııkıde,
olamaz değil,
ben kanunide hiç duymadım,
ama eğer şıkırtı tarzı ses duyuyor isen,
bir ustaya göstermen gerekebılır,
subap ayarı çok fazla bır ucret tutmaz.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bugun sağlam bi gezdim ne güzel birşey yaa sırt çantası taşıyorum o yüzden aldıklarımı ona koydum depoya koymam zate, bide arkada file aldımya fuardan(beleşe) onu kullanabiliyorum arka sele müsait.

abi dediğin dükkan nerde? zaten anca haftaya ayın 7sinde elime para geçecek ozman yapabilicem alarm işini, o zamana kadar kararımı veririrm çok sağol uğraştığın için.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sultan gazııde bu yer,
bıraz karmaşık bır yerde,

sen işin olacagı zaman benı bulursun bırlıkte hallederız,
veya verırsın motoru ben 1,2 saatte monte eder getırırım istersen,

benım brader oturuyor tamırcıye yakın,
bende ona gıderken gördüm burası...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
slm arkadaslar,bugün hava güzel diye çıkardım motoru biraz gezdim,iyice alıştım motora viteslere aşina oldum artık,motorumdan cok memnunum çok seri =)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
hayırlı olsun dostum,
allah kazadan beladan korusun,
bende bi ÇAMLICA SEFASI ayptım akşam üzerine doğru,
malum artık havalar geç kararıyor:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki almışım arkadaşım yaa

ne o öyle almadan önce her yere mesaj yazmıştım iyimidir kötümüdür diye millet dedi şöyle böyle

hiç alakası yok maşallah av kopegi gibi :cherry:

bide zincirdeki ses gelmese. racers olmasına rağmen o olay özellikle artçı olduğu zaman farkediyor bu yüzden arkayı hafif kaldırmak gerekecek :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bi resim çakayım

grnt076.jpg
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
bide zincirdeki ses gelmese. racers olmasına rağmen o olay özellikle artçı olduğu zaman farkediyor bu yüzden arkayı hafif kaldırmak gerekecek :)

arkadaşım o ses daima gelecektır,
o sesi kesmek ıcın baska aparatlar yaptım,
gergiler yaptım o zamanda o gergılerden ses geldı,
malesef o yonden teknık bır hata o zıncır olayı,

tasarı yapılırken agırlık bındıgı zaman dahı motordakı dıslı ıle arka dıslı arasında kalan kısım hep ortalaması gerekır ki zıncır iki diş arasında dolaşsın,
ama malesef esnedıgı zaman ön dişli aşağı basılıyor motor aşağı hareket ettıgınden,
çatal yukarı kasıyor ve zincir değiyor,
ön dişliyi biraz buyutursen
o ses azda olsa kesılecektır,
o zamanda motor serıleşır ama son surat düşer,,,
________________________________________________________________________________________________
Kamil Yakışmış Meret Sana Yahu:D:D

Allah Kaza Bela Rast Getırmesın...

Çok Dıkkatlı ol,
gaza gelme gerısı basıttır...
ama stıcer eksıklerı var,
ayarla şunlarıda yahuu,
veya bakınayım onlarada ıstersen;),
biraz kayık oldu ama gusel oldu sayılır...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benim racers ın eksoz ları değiştirmek istiyorum ama eksozlar hakkında pek bi bilgim yok malesef.
güzel bi ses için marka model nedir nasıl bişey işimi görür acaba bilgilendirebilirmisiniz?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ben egzos degıstırmeye karsıyım,
cokta fazla bır ses farkıolmyor cunkı,
olan ses'te 1 ay sonra senı sıkıyor yıne,
cunkı çok bagırıyor,
8 lık matkap ıle del,
ve klavuz cekyıt (diş yani)
sıkıldıkça delıgı tıkarsın...

onun dışında fuzulii masraf olacaktır...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
haha bi süper olmuş hee yaw sorma bende fuardan beleşe sarı şerit almıştım bi beceripte takamadım en sonunda sinirlendim attım kenara, bide çıvık sarı idi. sarı olacaksa koyu fenerbahçe sarısı olmalı. ama kırmızı daha çok yakışıyor gri motora. ayarlayacam onuda haftaya. bide tank ped tabiiii
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haha bi süper olmuş hee yaw sorma bende fuardan beleşe sarı şerit almıştım bi beceripte takamadım en sonunda sinirlendim attım kenara, bide çıvık sarı idi. sarı olacaksa koyu fenerbahçe sarısı olmalı. ama kırmızı daha çok yakışıyor gri motora. ayarlayacam onuda haftaya. bide tank ped tabiiii

ya sado resmen fuarı dolandırmıssın sende he :queen: beleş file beleş şerit sole bakalım daha neler var:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben egzos degıstırmeye karsıyım,
cokta fazla bır ses farkıolmyor cunkı,
olan ses'te 1 ay sonra senı sıkıyor yıne,
cunkı çok bagırıyor,
8 lık matkap ıle del,
ve klavuz cekyıt (diş yani)
sıkıldıkça delıgı tıkarsın...

onun dışında fuzulii masraf olacaktır...

hacım

8 lık matkap ıle del,
demişsin ama tam olarak mevcut olan deliğin yanını mı matkaplıycaz

bi de
ve klavuz cekyıt (diş yani)
bu nedir bunu da anlamadım fransız kaldım ben olaya :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacım

8 lık matkap ıle del,
demişsin ama tam olarak mevcut olan deliğin yanını mı matkaplıycaz

bi de
ve klavuz cekyıt (diş yani)
bu nedir bunu da anlamadım fransız kaldım ben olaya :pale:

ben sana benım anladıgımı anlatım egsostun dıs cercevesını deleceksın uzun cubuk cıkıo ya :cherry: onun etrafını 8lik matkapla delceksın sesı kısman gerektıgınde 8mmlık bı cıvatayla kapatcaksın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm anladım sanırım ama neyse boşver orjinalini bozmayalım :wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kesınlıkle bozmasan daha ıyı olacaktır,
sadece tavsıye idi benım yazdıgım,

maksat ılerıde sıkılınca tıkarsın dıye:D

bu arada 8 mm lık cıvata degıl,
metrik 8 diye tabır edılıyor hırdavatcılarda,

yanı kısaca 13 anahtarla sıkılıyor yani,
veya 6 numara alyan anahtar ile.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanı serkan abı bende dusunuodum ama yakıt tasarrafu yapmam lazım oyuzden egsost falan delmem :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanı serkan abı bende dusunuodum ama yakıt tasarrafu yapmam lazım oyuzden egsost falan delmem :)

hacı vallahi yakıtı da çok iyi
benm scooter var bundan önce biniyodum acaip farklı bundan
neredeyse yarı yarıya yakıyo racers :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst