- Katılım
- 9 Eyl 2008
- Mesajlar
- 182
Arkadaşlar bu supap ayarı ne zaman yapılır? Motorum 9100 km de. Gerçi bu konuda sıkıntım yok, çekişi de gayet iyi.
Geçenlerde bi arkadaş, kendisinde keeway ın 150 lik vitesli motoru var. Motoru daha 10.000 de olmasına rağmen supap kestirmiş. Bana da tavsiye de bulundu, fazla yüksek devirlere çıkma, benim başıma gelen senin başına da gelir dedi. Ben açıkçası böyle şeye ihtimal vermedim. Siz ne dersiniz? Acaba arkadaşın motorunun supap ayarsızlığı mı vardı?
Geçenlerde bi arkadaş, kendisinde keeway ın 150 lik vitesli motoru var. Motoru daha 10.000 de olmasına rağmen supap kestirmiş. Bana da tavsiye de bulundu, fazla yüksek devirlere çıkma, benim başıma gelen senin başına da gelir dedi. Ben açıkçası böyle şeye ihtimal vermedim. Siz ne dersiniz? Acaba arkadaşın motorunun supap ayarsızlığı mı vardı?
