Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardeşim alarm motorun içine takılmaz zaten,
motorun korna kısmında veya grenajların iç kısmında diafonu olur,
sesi oradan verır ve gayet gür ses verir,
dedıgın gıbı senın oradan motor calınması zor,
kaldi kii senın motor gecelerı zaten dışarda kalacak değil bıldıgım kadarı ıle,
senın için alarm daha mantıklı gelıyor bende,
2 adet kumandası var,
araçlar gibi herhangı bır darbe esnasında,
araç yürütülmeye çalışma esnasında,
devrilme yan yatma esnasında,
kısaca bu gibi durumlarda ötecek bişiy yanı,

yanı garanti ile alakası yok,
olacağınıda sanmıyorum zaten,,
bır nevı koruma yanı,

mesela koruma demırı takılan bı motor garantıden çıkarmı??
elbette hayır,
bunun gibi yani işte...

eğer gidersem motorcunun o taraflara sana fotosunuda çekerim alarm kutunun.
bıldıgım kadarı ile disc kılıdıde olmalı orada.
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
İŞTE BENİM MAKİNA

slm arkadaslar.serkan kardeşim bi sıkıntım var, bu vites pedalı neden çok yukarda,vites değiştirirken ayağımı ve bacağımı komple yukarı kaldırmak zorunda kalıyorum,bunu aşağı indirecek bi ayarı yokmu
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum resimde göstermiş oldugun malzeme senın vıtae pedalın,
ve pedalın kök kısmında 10 anahtarlık bır cıvata olacaktır,
o cıvatayı yerınden sokerek istedıgın mesafeye getırıyorsun,
sök dene aşağı çevir,
olmassa sök ve yükarı çevir o cıvatanın gırış yerını,
bu şekılde istedıgın mesafede bırak ve tekrar sık o cıvatayı yerıne,

mafsallı oldugundan yukarı cevırınce aşağı ,aşağı çevirincede yukarı kalkacaktır pedal(veya tam tersi),,,

kolay gelsin,,,
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kardeşim alarm motorun içine takılmaz zaten,
motorun korna kısmında veya grenajların iç kısmında diafonu olur,
sesi oradan verır ve gayet gür ses verir,
dedıgın gıbı senın oradan motor calınması zor,
kaldi kii senın motor gecelerı zaten dışarda kalacak değil bıldıgım kadarı ıle,
senın için alarm daha mantıklı gelıyor bende,
2 adet kumandası var,
araçlar gibi herhangı bır darbe esnasında,
araç yürütülmeye çalışma esnasında,
devrilme yan yatma esnasında,
kısaca bu gibi durumlarda ötecek bişiy yanı,

yanı garanti ile alakası yok,
olacağınıda sanmıyorum zaten,,
bır nevı koruma yanı,

mesela koruma demırı takılan bı motor garantıden çıkarmı??
elbette hayır,
bunun gibi yani işte...

eğer gidersem motorcunun o taraflara sana fotosunuda çekerim alarm kutunun.
bıldıgım kadarı ile disc kılıdıde olmalı orada.

heee yani aküye bağlanan tipte birşey değil? neyse dışarda bırakıyorum motoru 2gündür, zincirle 2 yerden kilitliyorum üstüne branda örtüyorum. sabah çıkmak kolay oluyo. bide alarm alsam rahat rahat uyurum valla. gidersen bi bak abi hem disk kilidi hem alarm ayar çekelim:)

İŞTE BENİM MAKİNA

slm arkadaslar.serkan kardeşim bi sıkıntım var, bu vites pedalı neden çok yukarda,vites değiştirirken ayağımı ve bacağımı komple yukarı kaldırmak zorunda kalıyorum,bunu aşağı indirecek bi ayarı yokmu

wayyyyyyyyyyyy yakışmış heee maviş maviş:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heee yani aküye bağlanan tipte birşey değil? neyse dışarda bırakıyorum motoru 2gündür, zincirle 2 yerden kilitliyorum üstüne branda örtüyorum. sabah çıkmak kolay oluyo. bide alarm alsam rahat rahat uyurum valla. gidersen bi bak abi hem disk kilidi hem alarm ayar çekelim:)

sado nası gormedın ya fuarda dısk kılıtı alarmlı ben abartı deıl 4-5yerde gordum hatta bı yerde manyagın bırı kalın kılıtı demır kıtlemek ıcın 70mılyon pıyasası var heryerde 25e satıodu kapıs kapıs gıttı o
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
yarın akşam braderlere gıdecegım motorcu orada (SULTAN GAZİDE)
YARIN AKŞAM YAZARIM YİNE,
ikisinide soraraım,
almak takmak dısc kılıdı fıyatları ne olur dıye,
başka lazım bişiy varmı??
bakmamı istedıgın?
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
sado nası gormedın ya fuarda dısk kılıtı alarmlı ben abartı deıl 4-5yerde gordum hatta bı yerde manyagın bırı kalın kılıtı demır kıtlemek ıcın 70mılyon pıyasası var heryerde 25e satıodu kapıs kapıs gıttı o

disk kilidi şeklinde görmedim valla, hep ipli(çelik telli) olanlar vardı onlarıda istemedim neyse canım olan oldu artıkın

yarın akşam braderlere gıdecegım motorcu orada (SULTAN GAZİDE)
YARIN AKŞAM YAZARIM YİNE,
ikisinide soraraım,
almak takmak dısc kılıdı fıyatları ne olur dıye,
başka lazım bişiy varmı??
bakmamı istedıgın?

abi işte alarmı sor bide bi zahmet. olursa bu hafta halledelim
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bende bugun istanbuldan motoru getiriyorum racers 2008 model 4000 km de sıfır ayarında duruyor motor tek çiziği bilem yok masmavi güzel mi güzel bi cihaz... bu akşama ankarada olurum inş yarına fotolar geliyorrrrr :D
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
arkadaşlar bende bugun istanbuldan motoru getiriyorum racers 2008 model 4000 km de sıfır ayarında duruyor motor tek çiziği bilem yok masmavi güzel mi güzel bi cihaz... bu akşama ankarada olurum inş yarına fotolar geliyorrrrr :D

sezonun açıldığı nasılda belli:):) hayırlı olsun arkadaş güle güle bin inşallah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah razı olsun kardeşlerim
Allah kimseye (düşmanım dahi olsa) kaza bela vermesin

Motorumu getirdim şu an servisimizde duruyor sadece ufak tefek bakımları var (fren rölanti yağ cart curt) pazar günü sürüşe hazır olacak inşallah :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ilk gördüğümde siyah racer çok hoşuma gitmişti bu mavi olan tam modifiyelik
motorlarınız ne kadar yakıyor km ye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
söylendiği kadarıyla 92-97 arası (95 diyebilirsin) :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman hacım az olsun zaten caracal da da aynı motor var o da 10kr dan yukarıda yakmıyor bizimkisi bi de ondan hafif yani :cat:
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Arkadaşlar selamlar,

Bende bugün itibariyle siyah incimden ayrıldım,motorumu sattım arkasından öylece baka kaldım ilk göz arım :)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum hayırlı ugurlu olur inş,
ne düşünüyorsun peki başka motor alacakmısın??

veya aklındaki motor nedır?

bu arada kaça gitti,herkes farklı fiyatlarda alıcı buluyor çünki.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum hayırlı ugurlu olur inş,
ne düşünüyorsun peki başka motor alacakmısın??

veya aklındaki motor nedır?

bu arada kaça gitti,herkes farklı fiyatlarda alıcı buluyor çünki.

evet şahsen bebn 1800 tl de anlaştım 2008 temmuz çıkışlı 08 model 4000 kmde çizik yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst