- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
kardeşim alarm motorun içine takılmaz zaten,
motorun korna kısmında veya grenajların iç kısmında diafonu olur,
sesi oradan verır ve gayet gür ses verir,
dedıgın gıbı senın oradan motor calınması zor,
kaldi kii senın motor gecelerı zaten dışarda kalacak değil bıldıgım kadarı ıle,
senın için alarm daha mantıklı gelıyor bende,
2 adet kumandası var,
araçlar gibi herhangı bır darbe esnasında,
araç yürütülmeye çalışma esnasında,
devrilme yan yatma esnasında,
kısaca bu gibi durumlarda ötecek bişiy yanı,
yanı garanti ile alakası yok,
olacağınıda sanmıyorum zaten,,
bır nevı koruma yanı,
mesela koruma demırı takılan bı motor garantıden çıkarmı??
elbette hayır,
bunun gibi yani işte...
eğer gidersem motorcunun o taraflara sana fotosunuda çekerim alarm kutunun.
bıldıgım kadarı ile disc kılıdıde olmalı orada.
motorun korna kısmında veya grenajların iç kısmında diafonu olur,
sesi oradan verır ve gayet gür ses verir,
dedıgın gıbı senın oradan motor calınması zor,
kaldi kii senın motor gecelerı zaten dışarda kalacak değil bıldıgım kadarı ıle,
senın için alarm daha mantıklı gelıyor bende,
2 adet kumandası var,
araçlar gibi herhangı bır darbe esnasında,
araç yürütülmeye çalışma esnasında,
devrilme yan yatma esnasında,
kısaca bu gibi durumlarda ötecek bişiy yanı,
yanı garanti ile alakası yok,
olacağınıda sanmıyorum zaten,,
bır nevı koruma yanı,
mesela koruma demırı takılan bı motor garantıden çıkarmı??
elbette hayır,
bunun gibi yani işte...
eğer gidersem motorcunun o taraflara sana fotosunuda çekerim alarm kutunun.
bıldıgım kadarı ile disc kılıdıde olmalı orada.

