- Katılım
- 27 Tem 2006
- Mesajlar
- 6,290
dostum benım telde 6630 nokıa eskı serı yanıı,
ama yınede foto cekmeden gezmem
,
en azından hatıra yanii...
ama yınede foto cekmeden gezmem
en azından hatıra yanii...
ahh kamil keşke aklıma gelseydın valla,
bizde kımı alsak dıye 15 dk düşündük,
bı arkadaş var scooter'i var,
onu alalım dedık,
oda daha cok yenı dıye vaz gectık,
kısmet inş başka sefere...
sıkma canını,
havalar ısınıyor artık,
bol bol dolaşırız,
Gündüzler Uzayacak Yavas Yavaş,
ama uzun yola senınle çıkılmaz,
senın motor işin b,,okunu çıkartır çünki,
nedenmi??
o motorla gıderken seni yakalamak biraz zor iş çünki,
sen gidersin yerimizi hazırlarsın,
mangalı yakarsın,
etleri hazırlarken biz senın yanına anca varırız çünki![]()
hehehehe,
sen sen ol kımseye motorunu verme,
kaldıki serı motor herkes serı motor kullanıyor degıl,
dıreksıyon az donuyor vs standart dışı hareketlerı var,
bu nedenle sen suçluluk duyarsın,
bırak kızsınlar sana,
küssünler isterlerse,
ama kolu bacağı kırılacagından ıyıdır,
daha beterıde olabılır,
Sen Kesinlikle İyi Kullandığını Bılmedığın Kişilere Verme...
bu arada yazın grup sürüşlerinde yavaş gitmek daha zevkli oluyor:d
makara sohpetler felan![]()
arkadaşlar memnunmusunuz bu kanuni s200lerinzden? ben bi racer alacağım inş bu s modeli yoşuma gitmiyo deil haniyakıt durumu nasıl arkadaşlar?
kardeşim yakıt durumu gayet güzel onun dışında yakıttan daha önce çok tartışılan asıl konu zincir vibrasyon vs. ama biz aldık ve beğendik buradaki arkadaşların da farklı birşey(kötü yönde) söyleyeceklerini sanmıyorum...:cat:
koca motoru aldık bi plaka takamıyoz arkadaş şu maaşları bi dağıtsalar hemen yapıştıracam plakayı arkaya