Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
vay serdar kerdeşim benim demek motorumun ikiz kerdeşi cok yakınımdaymıs,kardeşleri bir araya getirip bi keçiören turuna çıkalım,ben incirli tarafında oturuyorum yunus emre caddesi uzerinde,bi ara görüşelim,birde sorum vardı sizlere,motorun yağ kapağını açtığım zaman kapakta cubuk yok yağ seviyesini nasıl öğrenecez bu meredin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacım aslında bugun olabilirdi sabah gorseydim keske mesajını haberleşirdik. bende sana yakın sayılırım şelalenin oradayım. pazar günü istersen buluşalım msn e ekledim
554 904 6707
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar muhabbetınız daım olsun inş,

yakın birileri ile tenışmak güzel olurr,
sıkıldıkça turlamak için bırılerı yakınlarında olur yani...
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
vay serdar kardesim benim çok yakınmıssın guzel oldu bu,şelaleye boşa sallasam tepe basından gene gelirim ben,senle çok gezeriz biz,en kısa zamanda bulusalım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı sende bu ilk motorum diyon bizi yiyon valla
acaip güzel sürüyon laa
bi ara bi baktım aragazı neyim veriyodun :p
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
sağol canım kendi halimizde sürüyoz işte,sende trafikte iyi makaslara giriyon aralardan iyi kaçıyon,iyi bi keçiören gezisi yaptık millet motor gördü=)iki racerla yanyana gezmek çok güzel bi duygu tavsiye ederim arkadaslar,inşallah keçiören gezisini aşıp daha uzaklara gezi yaparız kardesim benım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı harbiden girdiğimiz caddede sokakta millet nasıl bakıyodu laaaa
iki tane cincık gibi motorrrr :cherry:

varsa diğer ankaralı arkadaşları da bekliyoruz yani...:cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
valla millet sanki hayabusa görmüş gibi nasıl birbirlerini dürtüyolardı,şunlara bak iki masmavi parıl parıl parlayan race tarzı motorla nasıl geziyolar diyolardır,hacım bidahaki sefer kasksız gezelim millet tanısın daha karizma oluruz =)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok hacım tedbiri elden bırakmamak lazım sakın deyim kasksız sürüş yasakkkk:cat:

nasıl olsa biz geçerken millet bakıp bakıp gene gidiyolar diyecek boşverrr :cherry:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
yeni motosiklet alan arkadaşlar hepinize hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amiinnn titanxxx aynı temennilerle...

Allah düşmanımın başına vermesinnnn:wiinkk:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar kasklar ile oldugu zaman daha gizemlı olurr,,,
''AAA BUNLAR KİM YAHUU,KARDEŞLER GALIBA BUNLAR,,,''
vs tarzı degısık kelımeler yukselıyordur aralarında,
ve belkıde sızın yanınızda bırılerı baska bırılerıne sızden bahsedecektır,
ve dahada ılerıyı düşünelım,
belkıde bırılerı ''LAA ONLAR BİZİM ÇOCUKLAR HER GECE GEZERIZ BOYLE BİZLER''
gibi sözler edeceklerdirde:DDD

keşke foto çekip atsaydınız...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
2 motorcu yan yana geziyo ve resim yokmu??? bak şimdi tepem attı işte yaw olm hane resssimmlerr?

bu arada Allah kaza bela vermesin güle güle gezin bende bugun çıktım evden saldım kendimi yol nereye götürürse, ama karnım acıktı yarım saat sonra döndüm akşam evde ziyafet vardı yoksa tekirdağ dan falan çıkardım herhalde:D:D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
alın size sıcak bir foto,
sadece 1.30 saat önce çekildi,
sanırım manzara neresı oldugunu anlatacaktır,
tek bir resim.


Arnavutköy..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı valla yeni tanıştık ama hemen kaynaştık emreyle ama foto çekmek harbiden aklımıza gelmedi gittik bi çiğköfte yedik ayıptır sölemesi:p
sonra bikonuşmaya daldık sorma muhabbet muhabbeti açtı
sonra da gezdik evlere ayrıldık
ama söz bi dahaki sefere foto da atacazzzz:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
abooo serkan abi tamda o saatte dışarı kaçacaktım ama aklıma gitmeye yer gelmedi tüh keşkem bileydimde geleydim:):)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar memnunmusunuz bu kanuni s200lerinzden? ben bi racer alacağım inş bu s modeli yoşuma gitmiyo deil hani:) yakıt durumu nasıl arkadaşlar?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ahh kamil keşke aklıma gelseydın valla,
bizde kımı alsak dıye 15 dk düşündük,
bı arkadaş var scooter'i var,
onu alalım dedık,
oda daha cok yenı dıye vaz gectık,

kısmet inş başka sefere...
_______________________________________________________________________________
arkadaşları bilemem ama ben gayet memnunum,
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
ya vallaha hiç aklımıza gelmedi foto benim telefon zaten cok kotu cekiyoda serdarınkını bilmiyom harbi muhabbetten fotoyu düşünemedik ama bidahakı sefere dijital cam alayım yanıma cekeriz o zaman=)

facia kardeşim bu fiyata alınacak en süper motor bu,motorun görüntüsü görselliği on numara,güçde var çok seri makina dik rampaları bile 3.viteste uzayarak çıkıyo,egzoz seside muhtesemki rampa inerken 3 ten 2 ye atınca arada bi patlatarak çıkan o tok ses beni zevkten zevke sokuyo.iyiki bu motoru almısım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst