- Katılım
- 29 Haz 2008
- Mesajlar
- 170
vay serdar kerdeşim benim demek motorumun ikiz kerdeşi cok yakınımdaymıs,kardeşleri bir araya getirip bi keçiören turuna çıkalım,ben incirli tarafında oturuyorum yunus emre caddesi uzerinde,bi ara görüşelim,birde sorum vardı sizlere,motorun yağ kapağını açtığım zaman kapakta cubuk yok yağ seviyesini nasıl öğrenecez bu meredin
