Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
29 Ara 2006
Mesajlar
23
slm arkadaşlar bende 2006 var yeni s lerin granajnı takmak istiyorum takan varmı aranızda varsa nasıl montaj edildi?
Birde 750 tl ye buldum bi 200 sahibindende motorunda masraf varmış onu alıp iki motordan bi motor toplayım diyom :) benim sağ granaj ayna falan bi doğana çaktıktan sonra iptal :D yani yeni granaj alsam da maliyeti aynı olcak gibi ama s lerin granajları çok hoşoma gitti motorum mavi s lerin maviside farklı aynalar boyalı falan
aslında arka tekerde atıklık var off off yaktı bu kanuni beni çok dertliyim arkdaslar sorunlar yazmakla bitmez ayakla çalıştırma dişli si 3 kez değişti ve değişimesi 400 tl yani sadece dişliye harcadığım 1000 liradan fazla ama söktüm artık ayak marşını bu çinlilerin a :pr:q
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım bıldıgım kadarı ıle cıvata monte yerlerı aynı olması gerekıyor,
750 lıra dedı ıse sen 700 e alabılırsın sanırım,
al onuda her parcasını kullan gerektıkce,
zaten komple grenajları toplamı,
500 lıra grenajlar tutuyor,
depo ve far harıc bu fıyata,

karlı cıkarsın,
istedıgın sekıldede boyattırdıgn zaman,
çesıt çesit dolaşırsın,

bu arada ben gecen yıl çorludaydım 2 ay kaldım belırlı zamanlarda,
ALCAS aluminyum'a polısaj makınası yaptık,
sürekli velimeşeye gelirdim,
hatta her cuma oradaydık camııde cuma saatınde:D:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
StoneOfDeath antalyadakini mi aldın hacı

hayırlı uğurlu olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
StoneOfDeath antalyadakini mi aldın hacı

hayırlı uğurlu olsun

yok ya silivir bayidekini aldım ben b.düzünde oturuorum :queen:

stone hayırlı olsun sonunda scooter gitti he:)

yok be sadoo nerdeee scooter gıtcekmıs satamıorum elımde kaldı resmen carsı pazar kullancaz artık onu :queen: bu arada saol

StoneOfDeath arkadaşım hayırlı olsun kazasız belasız bin inşallah

saol tesekkurler Allah hepımıze kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın :rendeer:










 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Ekıpmanlarında Güzelmiş,
O Bellığın Aynısından bendede var,
kullanıyorum,

Allah Yere Değmelerini Esirgesin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ekıpmanlarında Güzelmiş,
O Bellığın Aynısından bendede var,
kullanıyorum,

Allah Yere Değmelerini Esirgesin...

SAOL SERKAN ABI FEYİSDEN ALDIM HEPSINI BELLIK BENIM ARKDA KULLANIODU BAYA IYI GERCEKTEN MONTUDA ALMAK ZORUNDA KALDIM DIERLERININ ÖNÜ KAPANMADI HATTA BIRININ FERMUARI PATLADI :queen:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
1
Merhaba kanuni racer kullanıcıları.Sizleri takip ediyordum fakat yeni üye oldum.Bilgi paylaşımı ve motosikletlerimizin teknik arızalarını kıyaslamalarla daha güzel çözüleceğine inanıyorum.Kullanıcılar birbirini yanıltmazlar.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Merhaba kanuni racer kullanıcıları.Sizleri takip ediyordum fakat yeni üye oldum.Bilgi paylaşımı ve motosikletlerimizin teknik arızalarını kıyaslamalarla daha güzel çözüleceğine inanıyorum.Kullanıcılar birbirini yanıltmazlar.

Kesinlikle dostum,
burada kimse bir birini pek fazla tanımadığından BİR ÇIKAR GÖZETME OLASILIĞI OLUŞMAZ,

yani sade bilgi alışverişi için girilir olduğu hali ile dostluklar kurulur,
emin ol kendi semtinde dahi gerek zenginsen paran için,
gerek güzelsen çevren için ve faydalanmak için,
gerek fazla hareketli isen ortamın için dostluk kurmak isteyenler düşündüğünden fazla olur,

ve en kötü durumda asla bulamayacağın kişiler o kadar çok olur kii,
eğer farkına varmazsan gerçek dostların olmadığının farkına çok geç varırsın,

Buradaki Dostluklar Sadece Yardımlaşma ve Dayanışma İçerisinde Kurulur,,,

Aramıza Hoş Geldın Dostum,,,

Fakat Önce Bir Tanışma Topıc'i açsaydın keşke,
ilk mesajın ve daha ismini cismini bilmiyoruzzz...

Yinede Hoş Geldin...
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
542
Öncelikle bütün mt cilere hayırlı akşamlar.2006 model kanuni race a 2008 s lerin grenajları takılabilirmi. lütfen kesin ve net cevap istiyorum.:)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
yaw senin mekan ne güzel öyle stone, bayıldım bahçe düzenine asfaltına:)

bu arada tekrar hayırlı uğurlu olsun, inşallah ekipmanların sağlamlığını test etmek zorunda kalmazsın. bide o eldivenler nasıl? kaça aldın? yazlıkmı:p benim motorla beleşe getirdiğim eldiven kışlık giyilmio bu havada
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kamil önemlı olan koruma ve giyildiği zamanki güvendir,
giy sen,giymedende çıkma yola,
ben uzun yolda dizlik dahı kullanıyorum,
üşenmemek gerekıyor yani,
________________________----------------------__________________________----------------------
FERKAN,,,
dostum bunu denemeden bılemessın,
fakat göründüğüne göre aynı gıbı ,
fakat deponun yanındakı sıyah plastık parcanın oldugu kısımdakı cıvata denk gelmeyebılır,
onun dısında pek fark yok sanırım,

sen bunu servısıne sor ıstersen,
denenmeden bılınemez,
şahsen hiç denemedim ve merakta etmedım çünki...

tüm şekiller ve civatalar aynı gibi duruyor,
fakat denenmeden bilinemez...
işte görsellikler,
(benım motorun eskı halı olan resim,arkada kapak vardı,)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
desene İRİ KEMİKLİSİN YANİ:queen::queen:

Güzel Güzel,
Sağlıklı Bişiye Benziyor...

evet abı kilo yok iri kemık sadece :queen:

yaw senin mekan ne güzel öyle stone, bayıldım bahçe düzenine asfaltına:)

bu arada tekrar hayırlı uğurlu olsun, inşallah ekipmanların sağlamlığını test etmek zorunda kalmazsın. bide o eldivenler nasıl? kaça aldın? yazlıkmı:p benim motorla beleşe getirdiğim eldiven kışlık giyilmio bu havada

orası bızım sıte ya sen aşşa yolu gör :queen: beklerım herzaman
Mimaroba / Kent Plus
saol bu arada ıns denemem saglamlıklarını eldıvenlerde yazlık evet walla 45emı ne almıstık hatıralmıorumkı baya bı gırıs cıkıs oldu ogun hatırlamak ıstemıorm :queen: ama korumaları saglam ve terletmıo eli feyisoglundan aldım

yaw senin mekan ne güzel öyle stone, bayıldım bahçe düzenine asfaltına:)

bu arada tekrar hayırlı uğurlu olsun, inşallah ekipmanların sağlamlığını test etmek zorunda kalmazsın. bide o eldivenler nasıl? kaça aldın? yazlıkmı:p benim motorla beleşe getirdiğim eldiven kışlık giyilmio bu havada

orası bızım sıte ya sen aşşa yolu gör :queen: beklerım herzaman
Mimaroba / Kent Plus
saol bu arada ıns denemem saglamlıklarını eldıvenlerde yazlık evet walla 45emı ne almıstık hatıralmıorumkı baya bı gırıs cıkıs oldu ogun hatırlamak ıstemıorm :queen: ama korumaları saglam ve terletmıo eli feyisoglundan aldım

kamil önemlı olan koruma ve giyildiği zamanki güvendir,
giy sen,giymedende çıkma yola,
ben uzun yolda dizlik dahı kullanıyorum,
üşenmemek gerekıyor yani,
________________________----------------------__________________________----------------------
FERKAN,,,
dostum bunu denemeden bılemessın,
fakat göründüğüne göre aynı gıbı ,
fakat deponun yanındakı sıyah plastık parcanın oldugu kısımdakı cıvata denk gelmeyebılır,
onun dısında pek fark yok sanırım,

sen bunu servısıne sor ıstersen,
denenmeden bılınemez,
şahsen hiç denemedim ve merakta etmedım çünki...

tüm şekiller ve civatalar aynı gibi duruyor,
fakat denenmeden bilinemez...
işte görsellikler,
(benım motorun eskı halı olan resim,arkada kapak vardı,)

abi sernınkı kanunı degıl evrım gecırdı o senınkıyle karsılastıramayız lutfen kanunı motor bul bıtane onla cek :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
kamil önemlı olan koruma ve giyildiği zamanki güvendir,
giy sen,giymedende çıkma yola,
ben uzun yolda dizlik dahı kullanıyorum,
üşenmemek gerekıyor yani

valla ayın 15inde perpanın oraya gidecem gitmişken bi eldiven alacağım güzelinden, şu ilk ay durumumu düzelteyim sonra dizlik almam gerekiyo, yada sirkeciye yolum düşerse fuardan montu aldığım abiye gidip pantolonunuda alırım die düşünüyorum tabe ucuzaa::):))
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
sirkecı daha makul olur,
ama gıttıgın gıbı o ABİNE gitme,
başka yerlerede sor ,
en son ona gıt ve fıyat al,
pahalı gelırse dersın ''şu magazada daha ucuz neden sızde pahalı'',
dahada ındırım yapacaktır sonrasında...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
osman bir girip bir çıkıyor yahuu:)
KıbrıS'ta şuanda sanırım,
kısrısa düştüğünü biliyorum ama gerisi yok,
çarşıdan giriyor olabılır ama...

Osman Oradan Şarap Getir Gelirken :):9:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst