atrkadaşlar, gs 500 kullanıcısı olarak bir grenaj bulamadım. avrupada var ama türkiyede yok maalesef. ben de kanuni den tüm grenajları sordurdum 598 ( tüm parçalar, far, ayna, sinyal filan dahil ) tl dendi. fiyat nasıldır? alınca zaten motora uygun boyanacağı için çıkma da olabilir. fikirleriniz nelerdir?
burada nkuyruk grenajının tekı 75 lıra yan grenajların tanesı 125 lıra,
kısaca
Kuyruk Kısmı 150,2 parçası,
Göğüs Kısmı 250 ,2 parça
far bilmiyorum ama 65 cıvarı olması gerek sanırım,
stoplar 40 lırada o olsa,
içleri dahil fiyatlı,
çamurluk 40 lıra sanırım,
alt sakat fıyatını bılmıyorum,
bence normal ama komple grenaj seti demi bu dediğin?
eksıksız yanii?
2 parça kuyruk grenajı,
2 mınık parca kuyruk grenajı,(en son kısımda oluyor stopların üzerinde ve önünde)
..stoplar içli dışlı,(ampul yuvaları halınde set,
2 parça göğüs grenajı,
1 ön cam,
1 alt sakat,
1 göğüs iç siyah parça,
1 çamurluk,
__________________________________________________________________
Ben yirmi senelik motosiklet kullanıcısıyım yeri geldi kendim söktüm taktım benim bile hala bilemediğim konular var ..Şimdi motosikletin motor aksamından yada diğer yerlerinden anlamayan kimse motosiklet almasınmı ALLAH ALLAH .:farao: Böyle yazı olmaz:farao:
yok dostum yanlış anlamıssın anladıgım kadarı ile,
demek ıstedıgımız,
motor çin malı oldugundan motorda vıbrasyon (tıtreme)var,
bu nedenlede vıdaları ve cıvataları belırlı bır sure sonrasında gevsemeye baslıyor ve sıkılması gerekıyor,
gevsedıgı ıcınde sesler gelıyor ve cızırtı yapıyor,
yazmak ıstedıklerımız veya yazdıklarımız,
elın en az tornavıda tutabılmelıkı rahat rahat gezebılesın,
hersıkıntıyı servıse goturmeye calısırsan hem sen sıkılırsın,
hemde sorun cıkartabılır belkı servıs...
yoksa kımse motorcu olarak veya usta tamırcı olarak dogmuyor anasından...