Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
Walla benim motorum saat gibiydi beni bu güne kadar hiç üzmedi siyah 9.000 km deydi 1.800 tl verdim acill vermem gerekiyordu bir s.t.kanuni bulmuştum çünkü sattım diğer arkadaşı aradım motoru sattım geliyorum yanına diye ama dün sattım dedi :) kısmet bu işler o motor bize kısmet değilmiş bakşa bir s.t.kanuni bakıcaz artık.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
İŞTE BENİM MAKİNA

slm arkadaslar.serkan kardeşim bi sıkıntım var, bu vites pedalı neden çok yukarda,vites değiştirirken ayağımı ve bacağımı komple yukarı kaldırmak zorunda kalıyorum,bunu aşağı indirecek bi ayarı yokmu

dostum resimde göstermiş oldugun malzeme senın vıtae pedalın,
ve pedalın kök kısmında 10 anahtarlık bır cıvata olacaktır,
o cıvatayı yerınden sokerek istedıgın mesafeye getırıyorsun,
sök dene aşağı çevir,
olmassa sök ve yükarı çevir o cıvatanın gırış yerını,
bu şekılde istedıgın mesafede bırak ve tekrar sık o cıvatayı yerıne,

mafsallı oldugundan yukarı cevırınce aşağı ,aşağı çevirincede yukarı kalkacaktır pedal(veya tam tersi),,,

kolay gelsin,,,

Şimdi bu iki mesaja bir daha bakalım. Bu basit işlemi yapamayan birine bir motosiklet satıyorsunuz. Sonra ayıkla pirincin başını diyorsunuz... Bu olay bu kadar basittir yani!
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
cumoni kardeşim olayları bilmeden yorum yapma,ben oyazıyı yazdığımda motoru 2. kez gormemiştim bile,motoru satın aldım garaja soktum sonra hasta oldum 1 hafta yattım ozaman aklımda kaldı vitesin gevşekliği ve ben daha motorun sinyalı nerde kornası nerde nerden çalıstırılır bunları bile bilmeyerek yazdım çünkü ilk motorum.ben makine teknikeriyim,takım taklavat olsun motoru komple dağıtır geri toplarım.senın de dediğin gibi bu olay bu kadar basittir!
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
CUMONİ arkadaşım amacının ne olduğunu anlamış değilim açıkçası:S
ne akla hizmet ederek topıc'in içine girdin ve üzerine vazıfe olmayan konuda yazı yazdın,
hiç mantık yürütemedım yani,

bu nedenle üzerine vazife olmayan işlere bulaşma,
sen motorunu güle güle kullan,
____________________________________________________________________________________________

WAYYY OSMANIM NBR
Nasıl gitti askerlik,
nereye düştün dağıtım neresi çıktı bellımı?

bu arada umarın yakın bir yerdir,,,

Tekrar Hayırlı Teskereler.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
selamın aleyküm millet nasılsınız baklaım ben geldim
özledim hepinizi beeee

Osman ne ara gittin geldin be ne çabuk geçio günler vayy be ne oldu nere düştün bakalım? geliyonmu istanbula?

Walla benim motorum saat gibiydi beni bu güne kadar hiç üzmedi siyah 9.000 km deydi 1.800 tl verdim acill vermem gerekiyordu bir s.t.kanuni bulmuştum çünkü sattım diğer arkadaşı aradım motoru sattım geliyorum yanına diye ama dün sattım dedi :) kısmet bu işler o motor bize kısmet değilmiş bakşa bir s.t.kanuni bakıcaz artık.

bu aralar fiyatlar dibe vurdu zaten abi bul bitane al inşallah

Şimdi bu iki mesaja bir daha bakalım. Bu basit işlemi yapamayan birine bir motosiklet satıyorsunuz. Sonra ayıkla pirincin başını diyorsunuz... Bu olay bu kadar basittir yani!

senin doğmadan önce herhalde anne karnında staj gördün o mesajdan bunu anladım ben

bi cacık bilmeden motor alınmasaydı kimin altında motor olurdu şimdi? alacağız kurcalayacağız baktık olmuo soracağız ki birşeyler öğrenelim; sonra öğrenirken kaynaşacağız hem arkadaş olacağız hemde usta.

ahh keşke bilseydim bende giderdim staja, senin gittiğin yerde...

bence bu olay bu kadar basit... değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar polemik yaratmak veya bişiyden anlamayan kişiler ile dialoğa girmek bence mantıksız,

kaldıki herkesin bilgisi kendinedir,
Bir şeyi biliyorsan tavsiye verirsin,
bilmiyorsanda susar ve öğrenirsin,

Biliyorsan Konuş ALİM desinler.
Bilmiyorsan Sus ADAM Bilsinler.


Daha Bir Sürü ATA SÖZLERİ var bu konu ile alakalı olabılecek,
yok yere vakit öldürmeye değmez,

UNUTMAYIN KEDİ UZANAMADIĞI CİĞERE MUNDAR DERMİŞ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar bırakın tamam bitti konu valla yazmayı bıraktım kim ne cevap verecek diye bakıyor oldum ben de :mrgreen:

ee ankara da olan var mı arkadaşlar hangi servise gidiyorsunuz bakımları veya yedek parçaları için?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
atrkadaşlar, gs 500 kullanıcısı olarak bir grenaj bulamadım. avrupada var ama türkiyede yok maalesef. ben de kanuni den tüm grenajları sordurdum 598 ( tüm parçalar, far, ayna, sinyal filan dahil ) tl dendi. fiyat nasıldır? alınca zaten motora uygun boyanacağı için çıkma da olabilir. fikirleriniz nelerdir?
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ben yirmi senelik motosiklet kullanıcısıyım yeri geldi kendim söktüm taktım benim bile hala bilemediğim konular var ..Şimdi motosikletin motor aksamından yada diğer yerlerinden anlamayan kimse motosiklet almasınmı ALLAH ALLAH .:farao: Böyle yazı olmaz:farao:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
atrkadaşlar, gs 500 kullanıcısı olarak bir grenaj bulamadım. avrupada var ama türkiyede yok maalesef. ben de kanuni den tüm grenajları sordurdum 598 ( tüm parçalar, far, ayna, sinyal filan dahil ) tl dendi. fiyat nasıldır? alınca zaten motora uygun boyanacağı için çıkma da olabilir. fikirleriniz nelerdir?
burada nkuyruk grenajının tekı 75 lıra yan grenajların tanesı 125 lıra,
kısaca
Kuyruk Kısmı 150,2 parçası,
Göğüs Kısmı 250 ,2 parça
far bilmiyorum ama 65 cıvarı olması gerek sanırım,
stoplar 40 lırada o olsa,
içleri dahil fiyatlı,
çamurluk 40 lıra sanırım,
alt sakat fıyatını bılmıyorum,

bence normal ama komple grenaj seti demi bu dediğin?
eksıksız yanii?

2 parça kuyruk grenajı,
2 mınık parca kuyruk grenajı,(en son kısımda oluyor stopların üzerinde ve önünde)
..stoplar içli dışlı,(ampul yuvaları halınde set,
2 parça göğüs grenajı,
1 ön cam,
1 alt sakat,
1 göğüs iç siyah parça,
1 çamurluk,





__________________________________________________________________
Ben yirmi senelik motosiklet kullanıcısıyım yeri geldi kendim söktüm taktım benim bile hala bilemediğim konular var ..Şimdi motosikletin motor aksamından yada diğer yerlerinden anlamayan kimse motosiklet almasınmı ALLAH ALLAH .:farao: Böyle yazı olmaz:farao:

yok dostum yanlış anlamıssın anladıgım kadarı ile,
demek ıstedıgımız,
motor çin malı oldugundan motorda vıbrasyon (tıtreme)var,
bu nedenlede vıdaları ve cıvataları belırlı bır sure sonrasında gevsemeye baslıyor ve sıkılması gerekıyor,
gevsedıgı ıcınde sesler gelıyor ve cızırtı yapıyor,
yazmak ıstedıklerımız veya yazdıklarımız,
elın en az tornavıda tutabılmelıkı rahat rahat gezebılesın,
hersıkıntıyı servıse goturmeye calısırsan hem sen sıkılırsın,
hemde sorun cıkartabılır belkı servıs...

yoksa kımse motorcu olarak veya usta tamırcı olarak dogmuyor anasından...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok dostum yanlış anlamıssın anladıgım kadarı ile,
demek ıstedıgımız,
motor çin malı oldugundan motorda vıbrasyon (tıtreme)var,
bu nedenlede vıdaları ve cıvataları belırlı bır sure sonrasında gevsemeye baslıyor ve sıkılması gerekıyor,
gevsedıgı ıcınde sesler gelıyor ve cızırtı yapıyor,
yazmak ıstedıklerımız veya yazdıklarımız,
elın en az tornavıda tutabılmelıkı rahat rahat gezebılesın,
hersıkıntıyı servıse goturmeye calısırsan hem sen sıkılırsın,
hemde sorun cıkartabılır belkı servıs...

yoksa kımse motorcu olarak veya usta tamırcı olarak dogmuyor anasından...

hacı peki bu vibrasyon olayını balansını ayarlamadılar mı 2006 modellerdeki gibi racer s lerde 2008 modellerde de aynen devam ediyor mu bu sorun

nerede okuduysam kimi dinlediysem herkes vibrasyondan şikayetçi

bir de sormayı unuttum bu benm motorla beraber adam bana çantayla demirini de çıkartmadan verdi bunun piyasa değeri nedir?
big131075691086827hick3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
piyasa fiyatları her marka için değişiyor,
ama onlarında ortalama fıyatı sanıyorum 100,, 120 lıra cıvarı olmalı,

vibrasyon kesme işi racer S lerde gerçekleşmiş zaten,
daha az vibrasyon var yanı,
bende azaltmaya çalıştım fakat komple kesılemıyor,
gerek amortısorler,gerek lastık kalıtesı vıbrasyona etken oluyor,

hava basıncın çok olursa artar,
lastıklerın kalıtesı düşük olursa artar.
amortısorun özellıgını yıtırecek degerde ise artar,
motor baglantı vıdaların gevşeme aşamasında ise artar ve sesler çıkmaya başlar(zırıltılar yanı)
lastıklerın balans ayarları yapılmamıs ve balansları kaçmış ise artar,,,

pek çok etken var vıbrasyon için kısaca,

istersen bı balansçıya götür baktır,
belkıde balansları kaçıkta olabılır...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Serkan abi sordunmu alarmı? neyse benişe kaçıyorum akşam bakarım cevaba artık:D
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
şu havalar bi ısınsada çıkarsak motorları,ilk yapacağım gezi 3 arkadas bolu gerede burdan 130 km uzaklıkta,köylerde yaylalarda darıl durul gezecem motorumla valla=)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Bugün havada güzel sana motosikletinle bol eğlenceler :cat:

hava resmen bağırıyo "bas gaza aşkım bas gaza" :):) şimdi gene iş çıktı evden bi sefaköye gidecem, ordan kısmetse ataköy marinaya gidip tekneyi kontrol etmem lazım hala yüzüyomu die:):) ordan alçı beton işine girecem herhalde bayrampaşa bahaus a gitcem motorla çimento taşıyıcam ama ufak max 5kilo küçük paket:D
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dıkkat et çızme boyayı satın,
arka koltuga saglıklı monte et,
ve fıle ıle destekle.

sakın deponun üzerıne felan koyma...


KolaY GelsıN...

Kamil,
65 lira alarm,
20 lira dısc kilidi,
monte etme işi içinde...

aklında olsun,
buldum bu gun dukkanı sonunda:cherry:

araştır fıyatları,
uygun ise hallettırırız...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst