merahaba arkadaşlar uzuzn zaman oldu yazmayalı bugün motorun üstünde şiddetli yağmurda ıslandımda aklıma geldi bir gireyim forma nasıl gidiyor diye
caracalım 3500 km ye geldi herşey yolundav e güzel gidiyor yağmur bile dinlemiyor
pantolon sırılsıklam oldu ama eve kazasız belasız geldim
birde otobüsleri hernekdar sevmesemde bu gün giderken otobüsten şöför amca çıkardı camdan başını aha dedim kavga mı edeceğim yine adam dedi helal olsun motorcu dedğin böyle yağmrda da ıslanır yine biner helal olsun dedi sevindim bende .Motora gelince dedğim gibi allah nazardan saklasın herşey takır takır birtek arka frenim ötüyordu öyle bir sorunum vcardı son günlerde geçenlerde gittim sevrvise temizlendi geçti gitti ben istanbuldayım ve servisim bay moto oldukca memenunum benim gibi pimpirikli bir adama bıkmadan usanmadan sorularıma cevap veridkleri için teşekkr ediyorum eğer istanbul anadolu yakasaındaysanız bay motoyu kesinlikle tavsiye ediyorum iyi sürüşler
birde otobüsleri hernekdar sevmesemde bu gün giderken otobüsten şöför amca çıkardı camdan başını aha dedim kavga mı edeceğim yine adam dedi helal olsun motorcu dedğin böyle yağmrda da ıslanır yine biner helal olsun dedi sevindim bende .Motora gelince dedğim gibi allah nazardan saklasın herşey takır takır birtek arka frenim ötüyordu öyle bir sorunum vcardı son günlerde geçenlerde gittim sevrvise temizlendi geçti gitti ben istanbuldayım ve servisim bay moto oldukca memenunum benim gibi pimpirikli bir adama bıkmadan usanmadan sorularıma cevap veridkleri için teşekkr ediyorum eğer istanbul anadolu yakasaındaysanız bay motoyu kesinlikle tavsiye ediyorum iyi sürüşler