Arkadaşlar herkese iyi bayramlar,
Bende motorumu geçen hafta aldım ve bi haftada yaşadığım tecrübeleri sizinle paylaşmak istiyorum.
Motoru cuma akşamı altunizadeden aldım ve ümraniyeye götürdüm (hayatımda ilk motor kullanışımdı ve biliyorum delilikti)
aynı akşam ve cumartesi kuzenle birlikte baya kullandık motoru boş yollarda felan.
Pazar günü av.yakasına geçerken vites pedalı boşaldı

motor 1.viteste kaldı (daha doğrusu ben 2.viteste kaldı sanıyodum ama 1 miş

)
Kendim kurcalamaktansa bi servisine götürüim dedim ne de olsa motordan anlamam garantisini bozarım felan dedim, ha bugün ha yarın iş çıkışı geç kaldığımdan bi türlü fırsat olmadı, nihayet dün g.o.p daki servise uğradım, usta saolsun baktı, meğer vidası gevşemiş, bi kaç mesj önce solmyr arkadaşımızın resmini koyduğu "çok uğraşıp yalama yaptım" dediği vida
rolantiyi ve debriyajıda ayarladıktan sonra usta verdi motoru (rolanti 3bin devirden fazlaydı aldığımdan beri, galiba aldığım yere acemi olduğumu söyledim onlarda stop ettirmeyin diye öyle yaptılar
Başka da sorunum yoktur, motorum siyah renk, ehliyetimi kasım ayında alacağım için ehliyetsiz fazla kullanmamaya çalışıyorum, motor 170 km de
20 liralık benzinle 160 km felan gittim iyimidir sizce?