Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
vergisini yatırmandan ruhsat vermezler, ruhsat 100ytl den fazlaya geldiyse vergisini yatırmışsındır.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Ama motoru satan adam 1 ay içinde gidecen ziraat bankasına bişeyler yatıracan dedi, hatta yatırırken dikkat et kendi adına yatır, ilk defa yatıricaan için ismi yanlış yazmasınlar sonra sorun çıkar dedi.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
Merhaba , ruhsat la ziraat bankası ya da vergi dairesine gidip motorlu taşıtlar vergisini yatırmak istiyorum dersen yardımcı olurlar sana yaklaşık 32 ytl falan...
Bundan sonrada her ocak ve temmuz ayında tekrar edicek bu ödemelerin.. yıllık 65 ytl civarı ödemesi var fazla bişi değil.....
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
157
Merhaba , ruhsat la ziraat bankası ya da vergi dairesine gidip motorlu taşıtlar vergisini yatırmak istiyorum dersen yardımcı olurlar sana yaklaşık 32 ytl falan...
Bundan sonrada her ocak ve temmuz ayında tekrar edicek bu ödemelerin.. yıllık 65 ytl civarı ödemesi var fazla bişi değil.....

Dostum çok saol, aydınlattın beni.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Ama motoru satan adam 1 ay içinde gidecen ziraat bankasına bişeyler yatıracan dedi, hatta yatırırken dikkat et kendi adına yatır, ilk defa yatıricaan için ismi yanlış yazmasınlar sonra sorun çıkar dedi.

Mtv le ocak ve temmuz da yatırılır. ilk taksidin ocakta. ben de geçen sene bu zamanlarda aldım motorumu ilk taksiti ocak ayındaydı. sanırım seninde öyle olacak. ama içinin rahatlaması için www.trafik.gov.tr den sorgulamalar bölümünden borç ceza sorgulamalardan bakabilirsin vergilerinin durumuna.

sağlıcakla.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
34
slm arkadaşlar uzun aradan sonra geldim benim caracal 3500 km de şu anda korumalıktaki grenajlar kendiliğinden soyuldu motorda vites problemi var bi türlü ayarlanmıyor viteste boşluk var soğuk havalar yağmur da başladı branda şart oldu soğuk havada motoru çalıştırmak kabus gibi kesinlikle çalışmıyor yokuş aşağı salıp vitese takıp motoru çalıştırıyorum motor ısınsın die aragaz vererek gidiyorum tabi ki bi süre rolantede çalıştırıyorum ama herhangi bi kırmızı ışıkta yine stop ediyor çanta almak ta şart oldu çok lasım oluyo bi de arka fren balatasını değiştirmeme rağmen yinede ses geliyo freni sıktığımda ön frendende ses geliyor sıkmadıım zamanda bile lastik dönerken kesik kesik sürtünme sesi geliyor 2500 - 3000 bakımınıda yaptırdım 61 ytlye mal oldu bana 11 ytl fren balatasından aldılar 30 işçilik aldılar 15 de yağ aldılar 5 ytl de aldılar ama ne içindi unuttum :) neyse bide biras fotoğraf çekildim onlarıda koyayım buraya kaza yapan arkadaşımıza büyük büyük geçmiş olsun diyorum hepinise iyi sürüşler

 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
hawalar sogudu ıcın sabah calıstırmak gercekten probelm oluyo..ben hawa ayarlarını yaptırdım bıraz daha ıyı.hawa ayarlarınızı kıslık moda göre yaptırın arkadslar,bide bujıyı kalıtelı bı markayla degıstırın yararını göreceksıınız
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Senin boy kilo kac?

Bende almayi dusunuyorum ama 180 boy 86 kg ım ve aldığım motor altimda sinek gibi kalmasını istemiyorum. Senin boy kilo kac resimden takmini bir fikir edinirim belki.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

180 boy 86 kg

bu ölçülerle sen motorun üstünde karınca gibi kalırsın arkadaşım . . . .
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
lubimaya arkadaşım bujileri ne marka ile değiştirdin birde her buji bunlara olurmu? sabah çalışma problemi bujiyi değiştirince düzeldi mi?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1
merhaba bayramda bende bir caracal aldım 570 km yol yaptım motor gayet iyi son süratim 110 oldu ama 100 den sonra titreşim artıyor.motoru görüntüsü çok hoşuma gitti o yüzden aldım.fakat üniversitede olmam nedeniyle motoru yağlayıp garaja bıraktım uzun bir süre binemicem.bu arada vücut geliştirmeyle uğraşıyorum 180 boy 100 kg ölçülerindeyım motorla gayet uyumluz koltuğu çok rahat uzun boylu arkadaşlar boşuna endişelenmesin.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
kaza yaptıktan sonra dogal olarak verdik servise iskelette biraz yamukluk gördüm düzelme dedım iskelet değistir motoru sıfırladım orjınal parcalarla butun arkadaslar dıyor bu motora naza degmeyecek de bızımkıne mı degecek diye 20 gun sonra motora aynen dvm
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Gidip Gormek gerekecek sanirim

180 boy 86 kg

bu ölçülerle sen motorun üstünde karınca gibi kalırsın arkadaşım . . . .


Gidip Gormek gerekecek sanirim En iyisi test etmek. Tum konuyu okudum cok faydali oldu ama diger konulara oranla biraz cılız kalmış sanirim genel sorun vidalarin sorunlu olması ve vites kolu sorunu var yinede senin boy kilo nedir acaba?
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
17
nerde caracaldaşlarımmm :)

ya millet kış geldi motorlarda garajda herhalde..kimsede ses seda yok :) hadiyin yav..kışında sürülüyor bu meret demi..asıl kışın sürdüğümüzde sorunlar çıksınki paylaşalım..ne alemdeyseniz gelin hadi üç beş bişiler karalayın formumuza..

izmirden saygılar..
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
wallahı benım makıne kıs uykusnua ılk yagmurlarla gectı,kabul edıyorum kelebek motorcuyum.sadece sıcak yaz gunlerınde bınerım..ne yapayım hem kendıme hem motoruma kıyamıyorum..oda bende yagmuru camuru sewmez...

bu arada ılanım hala guncel fıyat konusunda bu parayıda kesınlıkle ve kesınlıkle eder diyorum
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4679891
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
bugun 2,500 km bakımını yaptrıdım yapılan işlemler:
*yağ değisti
*Sibop ayarı yapıldı
*zincir temızlenıp yağlandı,gerildi
*karburatör ve hava filtresi sökulup temızlendi,karburatöre hava ve benzın ayarları yapıldı,soguk hawalarda calısmama sorunu ortadan kalktı
*debriyaj ayarı yapıldı
*tüm bu işlermler ıcınde 45 ytl ücret ödendı..bence makul

özlemısın motorsıklete bınmeyi şimdiden yazı özledım
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
heyy mıllet hadı uyanın artık..ben wazgectım satmıyorum.ama ılan yınde kalsın bakarsınız yıne seytana uyarız..bu hafta sonu motor sıkletın eksozlarını actım.öndekı parcaları cıkardım guzel degısık bı ses oldu.farkettı bıraz daha ıcınde oynamayı dusnuyorum..eksoz uclarındakı 2 delıklı o yerı komple söktum..ıyıkı baba meslegı olan hırdavatcıyız.dekopaj,matkap,anahtarlar ne ararsanız.her motorcunun babası benım gıbı hırdawatcı olsa keske..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst