Merhaba , ruhsat la ziraat bankası ya da vergi dairesine gidip motorlu taşıtlar vergisini yatırmak istiyorum dersen yardımcı olurlar sana yaklaşık 32 ytl falan...
Bundan sonrada her ocak ve temmuz ayında tekrar edicek bu ödemelerin.. yıllık 65 ytl civarı ödemesi var fazla bişi değil.....
Ama motoru satan adam 1 ay içinde gidecen ziraat bankasına bişeyler yatıracan dedi, hatta yatırırken dikkat et kendi adına yatır, ilk defa yatıricaan için ismi yanlış yazmasınlar sonra sorun çıkar dedi.




180 boy 86 kg
bu ölçülerle sen motorun üstünde karınca gibi kalırsın arkadaşım . . . .
fiyatı düşürdüm bilginize
http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4679891