- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
cdd
sol taraftaki kolu sonuna kadar asıl, vitesi aşağı bas 1, aynı olayda yukarı doğru bastıkça vites büyür, 1 ile 2 arası boş, basit değil mi, ben ömrümde bir defa vitesli motora bindim, bir defa stop ettim, sonra içtim , demek istediğim çok basit vitesli motoru kullanmak, hem vites atınca çıkan ses ile birlikte motorun devirinin düşüp tekrartırmanması yok mu, bu müzik eurovizyon a gitmeli bence:cherry:
sol taraftaki kolu sonuna kadar asıl, vitesi aşağı bas 1, aynı olayda yukarı doğru bastıkça vites büyür, 1 ile 2 arası boş, basit değil mi, ben ömrümde bir defa vitesli motora bindim, bir defa stop ettim, sonra içtim , demek istediğim çok basit vitesli motoru kullanmak, hem vites atınca çıkan ses ile birlikte motorun devirinin düşüp tekrartırmanması yok mu, bu müzik eurovizyon a gitmeli bence:cherry:



