Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

sol taraftaki kolu sonuna kadar asıl, vitesi aşağı bas 1, aynı olayda yukarı doğru bastıkça vites büyür, 1 ile 2 arası boş, basit değil mi, ben ömrümde bir defa vitesli motora bindim, bir defa stop ettim, sonra içtim , demek istediğim çok basit vitesli motoru kullanmak, hem vites atınca çıkan ses ile birlikte motorun devirinin düşüp tekrartırmanması yok mu, bu müzik eurovizyon a gitmeli bence:cherry:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
sevgili adilbey arkdasım neden yanlıs anlayayım,olur mu hıc. ben sadece kendı fıkrımı soyluyorum, bızım motorlarla (abs sı olmayan motorlarla) azıcık ıslak zemınde fren yapmaya kalktıgında hemen kayma egılımı gosterıyor, kı kısın sadece yerler ıslak olmaz aynı zamanda donar. cok sık bınemeyebılırsın. kı ben ılk defa kısın motoru muhafaza edecegım . onun ıcınde cesıtlı planlarım var. sahsen karlı havalarda motor kullanmam. ehlıyetı kar uzerınde aldım, az kalsın alamıyordum. cunku motor sureklı kayıyor. bırak karlı havayı yagmur yagarken bıle kullanmayı dusunmuyorum, ha olakı ılerde buyuk bır motor alırsam bana her turlu hava kosullarında guven verecek o zaman cok fazla etkılemez hava durumu benı.
vıteslı motor kullanmadıgını soylemıssın, pekı hıc mobılet falan kullandın mı? kusura bakma eger kullandıgını soyledıysen bıle onceden hatırlamıyorum. bısıklette dengede durabılıyorsun temelın saglamdır. bundan sonrası kullandıkca oturacak sey. ılk baslarda trafıge kapalı alanlarda vıteslere, frene, dur-kalklara kısacası motora alısmaya calısırsın. ondan sonra yavas yavas trafıge cıkarsın.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
vala rematch kardes

ben ıslak zemınde kokluyorum tekerlek kıtlemıyo abs gıbı tık tık tık dıe bı ses gelıyo ve motor duruyo kızaklamıyo yanı
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

caracalıma son 10 gün kaldı, kırmızısını alacağım, bir ara mondial mct, zealsun 150-19 arası kararsızlığım oldu ama en son caracal, kararımı değiştirmeyeceğim. bu gün mopedimle vedalaşırcasına 30 km şehir içinde gezdim, onuda satmayacağım, kısa mesafelere onunla giderim, günler geçmiyo böle olunca:queen: (beklememin nedeni kuzenimle alacağız ve onu bekliyorum yurt dışından gelecek)
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
5
teşekkur ederım re math arkadasım.Mobilet tarzı bı kac kez kullandım.dengeyı saglayabılıyorum.dedıgın gıbı zamanla alısırım vitesliyede haklısın.selamlar....
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
re_math arkadaşım mümkünatı varsa fotoğraf koyabilir misin acaba?
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
kardeşim benim parca hala gelmedi oldu nerdeyse 4 hafta alay ediyorlar galiba bir parça bu kadar uzun sürede gelmez mi ya hayret birsey motora dogru dürüst binemiyorum alalı nerdeyse 1 ay oldu daha 152 km deyim.:farao::pr::salut:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
bu fotoda plakayı saglamlastırma adına gıttıgım "plakacı"da ( ne denır bılmıyorum) buldugumuz cozum. plakalıgın altında kalan , fabrıkanın onayının oldugu yerde(ok yazısı gorunuyor, dıkkat edersenız fotoya) ıkı tane bosluk var, oraya ek bır parca koymak suretıyle saglamlastırdık. boylece plaka ıkı yerden degıl uc yerden tutar hale geldı. bu da sallanmasını engelledıgı gıbı benı de sureklı plaka dusme problemınden kurtarmıs oldu.. usta sagolsun ıyıce tutsun dıye yapıstırdı (ozel bır bantla)




bu fotograflar ise motora yaptırdıgım ortu ıcın, cadırı dıken adam komsumuz oldugu ıcın epey bı ugrastı sag olsun, daha dogrusu ugrastırdı ıscılerını... motorun olcusune gore dıktıler. bana 20 ytl ye maloldu. hıc bılmıyorum pıyasası nedır ne degıldır. gıttım dırek yaptırdım. adam da sagolsun para verme dedı, bende ısrar edınce ne verırsen ver dedı, bunun uzerıne sız bı rakam soyleyın ben sımdı ne desem yalan olur, cunku pıyasasını bılmıyorum dedım. bunun uzerıne 20 ytl ıstedı. ortgu bıraz kırlı ve de kırısık oldugu ıcın kusura bakmayın. bırde sankı hayalet motor gıbı gorunmus, beyaz olunca...


 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

re_math fotolar ve plaka önerileri için saol... bu arada sen matematik öğretmeni misin?:mrgreen: ya da matematikçi ve ya sadece nick mi?:cherry:

geçen ayın 18'inde direksiyon sınavına girdim ve bir saat sonra gel dediler, 90 almışım, yani kazanmışım, bana yarın veya yarından sonra ehliyetin elinde olur dediler,gittim kursa milli eğitim müdürünün imzası lazımmış, milli eğitim müdürü eşme dışına çıkmış anca gelir dediler, ayın 20 sinden sonra hergün kursu aradım taki bu salıya kadar, ilçe milli eğitim müdürü geldi, imzayı attı dediler bi koşu gittim dosyamı aldım, vergisini yatırdım, kangrubu belgesini aldım karakola gittim, oradaki memur inceledi (sahtemi diye baktı):pale: 10 dakika inceledi dosyayı çekmeceye attı, bu işleri yapan polis izine çıktı cuma ya gel dedi, adama neee diye bağırdım bilinçsiz olarak:queen: o ehliyeti salı günü almış olsaydım bu gün uşağa motoru almaya gidecektim, lanet olsun, neyse belki bölesi hayırlıdır, inşallah o polis gelince hemen benim dosyayı hazırlar...:bounce:
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
5
merhaba arkadaşlar
solmyr dediğin gibi her işte bi hayır vardır.Belki Allah korusun motoru hemen alıp kaza yağacaktın yada motorda arıza falan olacaktı vs vs.Sabretmek iyidir.inşaAllah sonu hayır olur.bende dün pionerr marka motor gordum.ustunde 2 yerde pioner yazıyodu.sahıbıne sordum bunun markası ne diye pionerr dedi.artık dalgamı gectı bılmıyorum ama goruntu olarak caracalın aynısı.(netten niye bakmadımmkı ben o motora:) ) ama anlamama ragmen sankı cok tıtresım yapıyo gıbı geldı bana uzaktan.neyse biz caracalcıyız gerısı boş:)
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
sevgili solymr arkadasım ılk defa motor dısı bır cevap verecegım, evet matematıkcıyım. ve bu ayrımı bılıdıgıne gore sen de matematıkcı ya da ortmen olabılırsın. ancak matematıkle ugrasmıyorum, hava trafık kontrolor adayıyım, daha dogrusu egıtımını alıyorum. ınsallah kursu basarıyla bıtırebılırsem antalya da hava trafık kontroloru olarak calısmaya baslayacagım.
adılbey arkadasımın dedıgıne katılıyorum bu ıste bır hayır vardır elbet,sabret. az kalmıs zaten, umarım sende bızım caracal aılemıze katılırsın.
bu arada bugun servısı aradım . bıldıgınız uzere samandırayı garantıden degıstırmedım ,paramla degıstıreyım dedım, yıne ufak bı kacak oldu, ustayı arayıp soyledım. o zaman abı garantıden degıstırelım dedı. bunun uzerıne parcayı sen taktıgın ıcın senın aynısıyla ucret almadan degıstırmen lazım dedım. o da abı ben burada ıscıyım patrona soylemen lazım dedı. ankara da kı servıs bır kerede ısımı kısa surede halledemedı. bu motorla ılgılı en buyuk sıkayetım servısı verırken cok arastırmıyorlar sanırım,sadece tr nın her yerınde bayı agımız var demek ıcın bayılık ve servıs verıyorlar. bu yuzden ortaya benım yasadıgım gıbı durumlar cıkıyor. neyse alırken servısın tutumuna da dıkkat edın. adamlar motoru satarken servısımız var, ıkı yıllık garantımız var. vs vs her seyı soyluyorlar ama bı parca garantıden degısırken garantı belgenle merkeze gonderıp onlardan cevap gelmesını beklememız gerekıyor demıyorlar.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
4
oncelıkle motorun hayırlı olsun bende almayı dusunuyorum kafamdada kanunı storm 150 bi yardımcı olsanız kullanıslımıdırkı acaba
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

arkadaşlar, ben 17 yaşındayım bu sene daha lise son sınıfa gideceğim, ebeveynlerimle anlaştık cıhaz alınacak üniversite kazanılacak:cherry:

bu yüzden okul açılınca derslere boğmam lazım kendimi, o zaman foruma sık giremeyebilirim, şimdiden dersana başladı zaten, okulda ewime 4 km servisle gitmeyeceğim bu yıl, kötü havalarda da komşum öğretmen okulu benim liseden geçiyo yolu beni bırakır...

neyse forum motosiklet forumu; (ama arasıra dağıtmak lazım):queen:

ehliyetle ilgili sıkıntımı yazdıktan sonra, uşağa gidecek kuzenim sen yinede gel bayii ile konuşuruz dedi, okey dedim uşağa gittik, bayiyi bulduk, ama ne bayii:queen: kanuni,ramzey,mondial,arora . . . :cherry: adamlar hepsinin bayisi, ama kanuni yazıyo mekanın tabelası, neyse girdik, adama karakal dedik, o ne dedi:queen: sonra -haa sirasıl mı dedi:queen: bizde utandık ewet o olmalı dedik, uşakta bu motordan hiç satılmamış, alırsanız ilk siz alacaksınız dedi, telefonla stokta var mı diye izmiri aradı konuşma şu;
abi karakal mı siresılmı ne boksa(afedersiniz) şu motordan sizde var mı? motor zaten ellerinde yokmuş bi günde gelirmiş sipariş etseler. adam ramzey qm250 y, ve arora KS200-8 motoru da gösterdi (en güzeli caracal) arora 3000 ramzey 4000 caracal malum. yarın caracalı sipariş edeceğim ve ehliyetimi almaya gideceğim. uzattım haa, yazdıkça yazasım geliyo okuyanlara teşekkürler...:queen:



bu arada nasıl okunuyo bilen varmı yoksa karakaçan diye mi seslenelim?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
cdd

saat, bugün 13:30 itibari ile resmi oarak ehliyetimi aldım çok şükür,birazdan emektar patpatımla, denetimin en bol olduğu yerlerde, karakolun önünde, ve korkudan geçemediğim caddelerde bir tura çıkacağım,:flower::thumleft:::pulp::::deliir::::alkiis::::repci::::biggrinn::haapppy:::blusssh:::zwink::::coool::::plus1::::asker::::sefereee::puro::::pala::::sm_smile::winkwink::cheeeeer::fool::::eek:fftp::::smartass::gleam::::music2::::comico::::sorcerer::blushani::jester::::xrock::::xblink::::xs06::::firca::::music::::bira01::::139::::141::::143::::145::::149::::148::::155::::154::

Allah herhangi bi motosikletle kazasız belasız uzun yollara çıktığımızıda göstersin cümleten

(cümleten dedim; motosikletçilerin hayalidir uzun yol, en azından ben çok istiyorum):queen:



resim_003.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
AAaaa meraba CARACAL cilar sizi yawff bu aralar arayis icindeyim ve alternatifler icinde caracal da war acaba nasildir , rahatlik konfor titresim hiz hizlanma yol tutus vs vs... acaba yardimci olabilcenizmi bu arada topicie baktm walla bizim topic gibi uye iliskileri cok samimi sevdim yane bu topici neyse chopper birligi diyorum ve cevaplarinizi bekliyorum hepinizin kaski takili fari acik olsun...
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
5
hayırlara vesile olsun

solmyr kardeşim hayırlı olsun ehliyetin.Darısı benim ve diğer isteyenlerin başına benim B sınıfı ehliyetim var.A2 alırsam 2 ehliyetmi tasıyacagım nasıl oluyor.Bilgisi olan vardır muhakkak.Neyse selametle kalın kazasız belasız sürüşler.Solmyr bi de Caracalı aldınmı keyfine denecek yok....:cat:
 
Katılım
11 Eyl 2007
Mesajlar
14
benim yakın bir arkadaşım da aldı çok güzel motor binilecek motor yani bu motorla uzun yol yapacaksın keyfine o zaman varırsın
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
140
selam motorcu ağbiler ben daha 17 yaşına gircem ve ankarada motor kullanmaya başlıycm hyrlsııyla. caracal 200 düşünüyorum çk gzl motor daha bayisine gtmk nasip olmadı henüz. Motor kullanmayı biliyorum gibi bişey . Daha önce otomatik scooter kullanmıştım ama formdaki 13 sayfayıda okuyunca bilgim bayaa bi arttı . mehlieti almadan kullanmaya başlıcam moturu ama trafikte deil ankarada köy gibi biyer var günde en fazla 200 araba geçiodru o yollarda . Zaten motorun rodaj süresi bitene kadarda ehlietimi alırım. Başlangıç için 125 cc lik racer ı düşünüyodum ama görüntüsü o kadar hoşuma gitmedi8yolda gördüm) daha kalın bi motor bildiğiniz varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. ama 4 milyarı geçmycek bi motor olrsa sevinirim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst