Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
benim parça (şamandıra) daha gelmedi az da olsa damlatıyor.çamurluktada çizikler var garantiden hepsi gelecek çünkü aldıgımda vardı o çizikler ve ben peşin söyledim değiştirin diye yoksa almam dedim.
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
16
Herkese merhabalar,

Ehliyet sınavlarını geçtik çok şükür.
Haftaya nasip olursa ehliyeti alacağım.

Şimdi sıra geldi en önemli olaya.
Motosiklet olartak ne alsam diye düşünüyorum aylardır.
Kanuni Seyhan 150 almayı düşünürken, Cacaral başlığını gördüm ve 3 gündür bu forumu okumaya çalışıyorum (işlerim yoğun olduğundan arasıra okuyabildim.Ama herkesin yazdıklarını okudum atlamadan.)
Ben motosikletten hiç anlamam, sadece görünüşüne bakıyorum.
Ama bu konu başlığında motosiklet ile ilgili birçok şeyi öğrendim sayenizde.
Az sonra çıkıp Kanuni Baysine gideceğim.Birde yakından görmek istiyorum Caracal ı.

Hayırlısı olsun diyelim.

Tüm arkadaşlara da kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
merhaba arkadaslar, dun de soyledıgım gıbı bugun motoru goturdum servıse, yıne bır servıs facıası yasadım. sadece samandıra degıstır dedıgım halde ve de motor 1700 km de oldugu halde 2500 bakımı yapıyormus gıbı yagını da degıstırmıs.(umarım degıstırmıstır, yoksa haram olsun aldıgı paralar) samandıra 15 ytl, yagına 20 ytl 15 ytl de( o da pazarlıkla) ıscılık aldı. patladımı bana bı hafta sonu 50 ytl.garantıden degısmesı ıcın garantı kagıdını merkeze faxlıyorlarmıs, onlardan cevap gelıp parcanın takılması da sanırım 10 gunu buluyormus. ben ankaradakı bu servısten memnun degılım.tek olmanın artıslıgını sonuna kadar yapıyor, bır tane de cankaya da var ama orası da bana cok ters gelıyor. kanunı yetkılılerının servıslerı secerken daha dıkkatlı olmaları gerekıyor. ama sanırım bu konuda cok ınce eleyıp sık dokumuyorlar. onlar ıcın onemlı olan cok sayıda servıs olsun, tr nın her yerınde servıs agı olsun da nasıl olursa olsun. ne zaman bı urunu tamır ıcın servıse gıtsem sınır kupu olup gelıyorum. sanırım sorun bende. degısen parcanın fotosunu fırsat bulup cekecegım, herkse ıyı geceler
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar,ikinci el motor almaya karar verdim ama tam olarak nelere dikkat etmem gerektiği konusunda fazla bi bilgim yok.bu konuda püf noktalar hakkında verebileceğiniz ip uçları ,bilgiler varsa lütfen esirgemeyin. kanuni seyhan 250 cc düşünüyorum fiyatıda uygun hani
ama biraz sorunlu olduğunu öğrendim varsa bilgisi olan arkadşımız yardımcı olursa sevinirim veya önerebileceğiniz bi motor varsa o da olur.cevaplarınızı sabırsızlıkla ve dört gözle bekliyorum şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
17
Merhaba arkadaşlar...Bende 2.el bir caracal alıcam ve 1600 km civarında daha 2 aylık siyah çok cezbedio beni...teknik olarakk pek anlamıyorum siz ne dersinizz..bana 2.800 fiyat çıkarttı satıcı...ne dersiniz ?Ayrıca ilk motorum olcakk ve yeni öğrenicemm tavsiyeniz nedir?
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
arkadaşlar benim mtor 650 kmde daha serviste ilk bakım yaptırmadım ve boşa alırken güçlük çekiyorum ilk bakımda bu durum düzelirmi? başkaca bu sorunu olan varmı? ilk bakımda neler yapılıyor bilgisi olan varsa yanıtlarsa sevinirim. herkese kazasız sürüşler.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
15
tiger 250

arkadaşlar bende tiger 250 var, bu hafta sonu evleniyorum ve motoru satıcam düşünen olursa anlaşırız
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dayanamadım ve sonunda ikinci el tertemiz,servisten 2800 ytl ye tiger aldım iyi mi ettim bilmiyorum ama çok mutluyum.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
sevgılı UGU arkadasım. verılen fıyat fena degıl gıbı duruyor, ancak almadan once yakınında bu ısten anlayan bırılerı varsa onlara da gostermenı tavsıye ederım. yok, benım cevremde oyle bırı yok dersen o zaman motor koruma demırını ıyıce ıncele, yan yatıp yatmadıgını adama her ne kadar sorsanda kendın de emın ol.ılk bakımında neler yaptırmıs garantı belgesınden ıncele.
ımkanın varsa yaptırdıgı servıse gıt sor ne gıbı sıkayetle gelmıs servıse.
samandırasını ıncele, bende sorunluydu, yanlıs hatırlamıyorsam aynı dertten muzdarıp bır arkadas daha var,devır saatı su alıyor, bugulanma yapıyordu ona bak. ne bıleyım aklıma baska bır sey gelmıyor.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
merhaba arkadaslar, dun de soyledıgım gıbı bugun motoru goturdum servıse, yıne bır servıs facıası yasadım. sadece samandıra degıstır dedıgım halde ve de motor 1700 km de oldugu halde 2500 bakımı yapıyormus gıbı yagını da degıstırmıs.(umarım degıstırmıstır, yoksa haram olsun aldıgı paralar) samandıra 15 ytl, yagına 20 ytl 15 ytl de( o da pazarlıkla) ıscılık aldı. patladımı bana bı hafta sonu 50 ytl.garantıden degısmesı ıcın garantı kagıdını merkeze faxlıyorlarmıs, onlardan cevap gelıp parcanın takılması da sanırım 10 gunu buluyormus. ben ankaradakı bu servısten memnun degılım.tek olmanın artıslıgını sonuna kadar yapıyor, bır tane de cankaya da var ama orası da bana cok ters gelıyor. kanunı yetkılılerının servıslerı secerken daha dıkkatlı olmaları gerekıyor. ama sanırım bu konuda cok ınce eleyıp sık dokumuyorlar. onlar ıcın onemlı olan cok sayıda servıs olsun, tr nın her yerınde servıs agı olsun da nasıl olursa olsun. ne zaman bı urunu tamır ıcın servıse gıtsem sınır kupu olup gelıyorum. sanırım sorun bende. degısen parcanın fotosunu fırsat bulup cekecegım, herkse ıyı geceler

Yine bir servis faciası!!!

Türkiyede motor servisi işi;
çoğu zaman üçkağıtçı eski bisikletçilerin elinde...

Geçmiş olsun dostum...
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
evet benimde samandıra problemim var daha gelmedi 8 gün oldu motor yatıyor
kardes sen 15 ytl mi ödedin bana para vermeyeceksin dediler?:cyclopsan
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok sağolasın longway.benim içime sinmeyen tek şey , acaba bu aşamada bu motor biraz fazla ağır ve güçlü mü olur benim için,diye bi takıntı oldu kafamda ama sanırım buda birazda görüntüsünün fazlaca kaba görünmesinden kaynaklanıyor.neyse allah cümlemize kazasız belasız şürüşler nasip etsin.
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
17
Re_math teşekkür ederim tavsiyelerine...Bi farklılık var bizim olayda.Motorun sahibi Bostancı sanayide Rover Servisinde motor mekanikçi...Sordum bakımlarını fln..Bana servistekiler hiçbişiden düzgün anlamıo kendim yapıorum bütün bakımlarını dedi.Kendi ztn motorcu bnde az çok anlıyorum zmnında bi dönem sanayide çalıştım:) Ancan bu durum garanti ile veya ilerde gideceğim servislerde önüme sorun olarak çıkarmıı..?
Ayrıca forumdan takip ettiğim için yine bugun göstergelere fln bakhtım hiç su alma olayı yok..İlk çalışma olayındada sorun olmuo ama azbuçukta ısıtmak lazım oldu...:) Boşa geçmelerdede sorun yokh yane forumda duydugumuz sorunlar bu motorda yok..Tek sorun arkadaşı hız göstergesinin dışındaki ince krom yeri ezmiş...Oda diğer sorunların yanında önemsenmesede olur bnce...BU ARADA BEN BU FİYATI TAKSİTLE ALICAM ELDEN:mrgreen:
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
dostlar uzun zaman oldu sıteye gırmeyelı..yenı alan arkadaslar hayırlı olsun
şamandıra problemı olan arkadaslara duyurulur..ılk aldıgımda aynı problem bendede wardı.teknık olarak motorsıklelerden anlıyorum..ve samandırayı tutan vıdaları ıyıce sıkın,daha bı kac gun sonra kontrol edın yıne sıkın..conta yer yapana kadar bu böyle gıdecek ben tam 5 kere sıktım sımdı bır damla bıle akıtmıyor..conta yer yaptı kendınıe,belırlı perıyotlarla bu ıslemı gerceklestırın sorun kalmaz..vıdalrı sıkmak ıcınde krom kapagı sökmek zorundasınız..benımde sorunum suan sadece göstergenın su alması..herkese ıyı sürüşler
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar motorum 1900 km ye ulaştı....

Forumda yazılan bütün sorunları yaşadım sanırım bu sorunları herkes yaşayacak..Ama en çok kafamı ağrıtan sorun plaka oldu...plakayı iki kere kırdım çerçeve aldım o da düştü ..en sonunda çamurlugun plakalıga gelen yerine içerden metal bi parça yaptırdım ve çamurluğun en altındaki ( tozluk için sanırım ) iki delige plakayı sabit tutcak şekilde uçlarına lastik conta atarak iki civata atarak bu sorunu hallettim...
Motorla 300km lik yolu 3 saatte aldım hiç ara vermeden herhangi bir sorun yaşamadım ama arka cant kapalı olduğu için rüzgarda çok savruluyor 105 km hızı geçmiyor daha ilerde geçer mi bilmiyorum aldığım günden beridir motoru devirli kullanıyorum bugünlerde biraz daha yüklenmeye başladım devir ibresi sona dayanınca motor tekliyor arasıra motoru sıkıştırmakda fayda olduğunu düşünüyorum..
Aksesuvar olarak değil de gereklilik olarak çanta almak lazım uygun bi çanta bulabilirsem ilk yapacağım bu olacak ..
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
motor çok güzel hoşuma gidiyor lubimaya54 arkadaşımın dedigi gibi vidayı sıkmayı deneyecegim.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
34
benim caracalın ilk bakımı yapıldı yağı deişti herşeyi kontrol edildi arka stop lambasını bekliorum gelinc onu da taktıracağım canavar gibi motor 2 kişi üstündeyken 120 yi gördü maşallah önlerden bi yerden ses gelio sesin kaynağını bulamadım denizlinin yolları çok kötü laka çok o yüsden motorla zıplaya zıplaya gidiom yinede büyük bi sorun çıkmadı motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler diliorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst