merhaba arkadaslar, dun de soyledıgım gıbı bugun motoru goturdum servıse, yıne bır servıs facıası yasadım. sadece samandıra degıstır dedıgım halde ve de motor 1700 km de oldugu halde 2500 bakımı yapıyormus gıbı yagını da degıstırmıs.(umarım degıstırmıstır, yoksa haram olsun aldıgı paralar) samandıra 15 ytl, yagına 20 ytl 15 ytl de( o da pazarlıkla) ıscılık aldı. patladımı bana bı hafta sonu 50 ytl.garantıden degısmesı ıcın garantı kagıdını merkeze faxlıyorlarmıs, onlardan cevap gelıp parcanın takılması da sanırım 10 gunu buluyormus. ben ankaradakı bu servısten memnun degılım.tek olmanın artıslıgını sonuna kadar yapıyor, bır tane de cankaya da var ama orası da bana cok ters gelıyor. kanunı yetkılılerının servıslerı secerken daha dıkkatlı olmaları gerekıyor. ama sanırım bu konuda cok ınce eleyıp sık dokumuyorlar. onlar ıcın onemlı olan cok sayıda servıs olsun, tr nın her yerınde servıs agı olsun da nasıl olursa olsun. ne zaman bı urunu tamır ıcın servıse gıtsem sınır kupu olup gelıyorum. sanırım sorun bende. degısen parcanın fotosunu fırsat bulup cekecegım, herkse ıyı geceler