- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 17
hayırlı uğurlu olsun kardeş .allah hepize kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.darısı benim başıma inşallah
arkadaşlar beniim caracalda göstergelerin buğulanması sorunu yanı sıra zincirdende ses geliyor bu sürekli diil ama arada bi oluyo bir de civatralar gevşiyor bu yüsden arka stop lambasını kaybettim alet çantası almayı düşünüyorum birde sıcaktan sanırım hıs göstergesinin üserinde bulunduğu metal renkli şeyin etrafındaki lastikler çıkıo japonla denedim yapışmadı bide merak ettiğim acaba caracal benzin ışığı yanınca kaç km daha gidebiliyor bu arada benim motor 2 kişiyle 120 gördü ilerde motorun lastiklerini dublex yapmayı düşünüyorum bu gün bir arkadaşım far lambasını deiştir uzunlar yeterince aydınlatmıyor dedi sizce yeterlimi
benim için çok ii motorum çok güsel ufak tefek sorunları beraber aşıyorus bu sayede ben onu öğreniyorum o da bu yolları hepinise ii sürüşler..
zıncır sesı ozellıkle vıtesı 1 e takarken ve yolda bıraz devırsız kullanınıca oluyo nedenı zıncırın boslugu ve boslugu sebebıyle yukarı dogru bı zıplama yapıyor zıncır muhafazasına carpıyor benımde 1. vıteste debrıyajı bırakırken ses gelıyo tam ayırmıyo heralde onuda servıse yaptıracam
benzın ısıgı yandı ben 30 km daha gıttım 2.si ARKADASLAR ORTA SEHBAYAALABILEN VARMI