Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
10
Arkadaşlar,

1000 km'yi devirdim,
İlk bakım yapıldı. 18.5 YTL tuttu.
Çalıştırmada artık problem yaşamıyorum.
Rölantide artık problem yaşamıyorum.
Boşa almada problem yaşamıyorum.
Vibrasyon kesinlikle azaldı.
Vites aralıkları açıldı ve açılmaya devam ediyor.
120'yi rahat görüyorum düz yolda tabi :)

Göstergeler su alıyor orası kesin :(


Tavsiyeler;

Vites aralıkların açılmasını istiyorsanız sabırlı olun.
Ama yavaş yavaş da zorlayın, sağır etmeyin.
2. bakıma kadar ona zaman tanıyın.
Zinciri yağlamayı unutmayın.
Her 250 km için 25 YTL'i cebe koyun.
Plakayı 3. vida ile sabitleyin.

Çömez
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
merhaba arkadaşlar bende dün bir tane caracal aldım.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin:)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
34
merhaba arkadaşlar ben burak denizlideyim kanuni caracal aldım 3 hafta önce 600 km de şimdi motor anlattığınıs sorunların hepsini gördüm motorda ama buradan takip ettiğim için bunların olacağını biliyordum motorum tek kelimeyle harika çok seviorum arka jantın espirisi bosulmasın diye arkaya çanta takmayı düşünmüyordum ama çanta şart ya sürekli ihtiyaç duyuyorum. ilk aldığımda motoru 2. viteste kaldırıyormuşum sorun var sandım servisteki usta dedi ki bunun 1. vitesini göster dedi bene gösterdim yanlış dedi
geri basacaksın dedi bende bu olaya baya gülmüştüm plaka çok sallanıyor onu halletcem bi de göstergeler bulanıklaşmaya başladı o konuda ne yapabilirim bilmiyorum motorumda başka bi sorun yok bi de motor boştayken fren sıktığımda dörtlülerde yanıyor bunu da söyledim ustaya bu modeller böyle dedi bende bişi demedim şimdilik aklıma gelenler bunlar hepinise iyi sürüşler diliyorum :)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
herkese selam...
1 hafta once caracalima kavustum bende...motorun goruntusu gayet heybetli va yakisikli fakat vites araliklari biraz kisa geldi bana...15 disliden almak istiyorum fakat tam detayli bir yorum rica ediyorum kullanan arkadaslardan..
motorda bayilma oluyormu,maksimum hizi ne oluyor,100km hizla 5. viteste devir kacta oluyor..?bunlara cevap verirseniz cok sevinirim..
saygilar...
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
buda benim caracal
abcd0002jjhh.jpg
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
arkadaşlar motorum 650 kmye geldi. düz yolda bügün motoru açmak amaçlı 120 kmyi gördüm devir 6500 civarındaydı. titreşim 100ün üzerinde çıkıyor. bu motorlarda 100 km altı sürat makul bende zaten açılsın diye bastım hız göstergesinin altındaki sert plastikten parçanın üzerindeki yaldızlar kalkıyor garantiden değiştirirlermi acaba birde çoğu arkadaş hız göstergesinin su aldığını söylüyor korkudan motoru yıkayamıyorum. sizdede bu sorunlar varmı. ? bu arada motorun yüksek hızlarda yola tutunuşunu çok beğendim. hızlandıkça motor yere basıyor.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075


kafaya bakmayın tel ın tıtremesınden oldu
bende kı sorunlar orta sehpaya hıcbır turlu alınmıyor 1. viteste kalkıslar da 3500 devırın altına dusur debrıyajdan ses gelıyo ,, su plakalıgı kıracam zarzar otuyor ,,, en garıbı benım motor butun hepsınden farklı 1 asagıda kadranlar bugu yapıyor


burdakı sorunlara cozum onerınız olursa [email protected]
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
10
Arkadaşlar,
Formu gerekirse en başından tekrar okumanızı tavsiye ederim. Sorularınıza cevaplar bulacağınıza eminim.

Keyifle ama hayatta kalın
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
28
aslinda forumu okudum,ama onceki mesajimda sordugum sorulara net ve detayli bir cevap yok o yuzden birkac soru yonelttim disliyle ilgili...
bilgilendirirseniz sevinirim.

birşey eklemek istiyorum,fotoğrafları foruma ekleyen caracal sahibi arkadaşlarımızın bir çoğunun ön lastiğinin yönü ters...kontrol etmenizi tavsiye ederim...saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar dostlar.her yeni üye gibi bende yaklaşık birbuçuk iki aydır forumu takip ediyorum.açıkçası gerçekten sürükleyici muhabbetiniz var.sayenizde caracal hakkında merakettiğim heertürlü bilgiyi edindim.anlayacağınız üzere caracal sevdalıları arasına sonunda bende adımı yazdırdım.nasipse bidahaki ay sonu caracal lardan biride benim olacak. ama öncesinde şöyle duvar kağıdı olmaya layık ve de motor sevdalısı olarak sevdiğime kavuşıuncaya kadar beni ekrandaki görüntüsüyle avunduracak fotolarınızı büyük bir heyecenla bekliyorum. şimdiden teşekkürler.saygılar sevgiler.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
101
oncelıkle arkadaslar yenı motorlarına kavusan butun arkadaslara Allah kaza bela vermesın, gule gule bınmeyı nasıp etsın. bugun bı aksılık olmazsa plakayı duzgun bır sekılde adam gıbı bır yere taktırmaya goturecegım. servısı aradım abı cok ısım var sonra gel dedı. kac kere dusmek uzereyken yakaladım bu plakayı, cok guzel bır cozum buldum ama bakalım eger kı bugun goturebılırsem ıstedıgım cozumu yapacaklar mı? umarım halledebılırım, cunku sırf bu yuzden kac gun motora bınemedım. herkse ıyı surusler
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
cok güzel caracal cı arkadasllar çoğalıyor..
herkese hayırlı olsun..ben 2010 km deyım arkadaslar tek sıkıntın km göstergesının su olması..hemde öle böyle degıl anında ıkı damla su bıle yetıyor..serwise gidince hallettricem..calısmakta zorluk ceken arkadaslar jıkle lı acıp calıstırsın
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
arkadaşlar büğün karakaçanla nonstop 150 km yol yaptım yolun çoğunluğu virajlı ve yaklaşık 15 derecelik yokuşlardan oluşuyordu. hava sıcaklığı ege bölgesinde malum. motor tık demedi . bu arada soğuk motoru çalıştırmadaki problem lubimaya 54'ün tavsiyesiyle halloldu. henüz boşa geçişlerde problem devam ediyor. 20 milyonluk benzinle yaklaşık 300km üzeri yol katettim. (tam bir rakam yazamıyorum çünkü kırmızı ışık yanar yanmaz aldım). motora gittikçe daha çok ısınıyorum. herkese kazasız sürüşler. :cat:

bu arada arkaya heybe çanta almayı düşünüyorum. çünkü aksesuar ötesi ihtiyaç ... bildiğiniz dayanıklı ve ucuz çanta satan bir yerler varmı? kullananlar yazarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
km saatindeki su alma olayı bende de var.nasıl çözücez bilmiyorum????????:pr:
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
arkadaşım suyu yıkanıncamı aldı yoksa yağmurda falanmı bıaraktın ? zira ben büğün motoru epey yıkadım üzerine tayzikli su tuttum ama göstergeler su falan almadı. benimde gözüme çarpan hız göstergesinin üzerine oturduğu sert plastiğin kromajlarının çatlaması. sende böyle bir sorun varmı?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostlar,kask için önerebileceğiniz kaliteli ve fiyatıda uygun bi marka varmıdır?!yavaş yavaş hazırlıklara başlayalım artık.yetti canıma 2 aydır deneyimlerinizi dinleyip iç geçirmek :)
buarada şunuda danışmak istiyorum
moto piyasası için kışın fiyatların epey düştüğünü söylediler nederece doğru ?eğer doğruysa bu 0 motor içinde geçerlimidir acaba ayrıca ben caracalı 2500 peşin geri kalacak olan 900 ü 5 taksitte ödeyecem sanırım iyibir fiyat en azından ben öyle düşünüyorum ama açıkçası sizin fikirlerinize de muhtaç durumdayım.şimdiden teşekkürler ...
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
20
kardeş ben su falan tutmadım sıcaktan mı buharlastı ne oldu bilmiyorum baktıgımda öyleydi benim motor hep kapalı alanda duruyor.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
22
kullanılan malzeme gerçekten kalitesiz bende şimdilik öyle bir sorun yok. hız göstergesi altındaki plastik ne durumda senin benimki henüz kalkmadı ama bir süre sonra pul pul dökülecek gibi üzerinde çatlaklar oluştu garantiden değiştiriricem. inşallah problem çıkartmazlar. birde arkadaşlar bujileri değiştirdiniz mi? benim soğukta çalışmama problemi ile götürdüğüm usta üzerindeki bujiler kalitesiz dedi yeni buji taktı hoş sonrada jikle ile çalıştırana dek pek problem hallolmadı ama şimdi jikle ile çalıştırınca bir kerede çalışıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst