- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
ayakmarsını denedım biraz zor oldu ama calıstırdım..motor sıcakken daha rahat calısyo ayakla..allahtan elektrıklı mars var..yoksa halımız harapmıs
lagriffone dostum hayırlı olsun.güle güle kullan..rengimiz aynı..arka fren ses olayı bendede wardı.servis halletti..biraz zımpara yaparak..km sayacında aynı sorun bendede war sudan uzak tutuyorum..biraz daha kullanayım garantıden degıstırcem
cantaalrın guzel mıs kaca aldın..sankı eksozlarla temas halındemıs gıbı zarar vermıyomu
arkadaşllar hiç bahsedilmedi de o yüzden soruyorum .. bu motorda vites göstergesi var mı... yoksa sadece boş vitesi gösteren bi ışık mı var..