- Katılım
- 2 Mar 2007
- Mesajlar
- 870
c.tesi günü gidon sınavı vardı,
bakmadılar bile bana, o sürsün şurda biz gidiyoz dedi komisyon, araba sürücüsü adayıyla birlikde arabada gittiler.
benimde öyle oldu zaten kullanmayı biliyonmu dedi motorum var dedim iyi o zaman dedi. verdiler bi tane mt125 10 gittim sadece.
