- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu gün bir senedim vardı gidip bir arkadaşım dan 500 yuro borç aldım ve gidip düvizde bozup paraya çevirdim ve ilk defa lahnet olası bir kadife pantolonum vardı hava soğuk diye giydim cebi biraz açık birazda bol neyse parayı bozduktan sonra pazara gitim biraz eve alış veriş yaptım meve zebze gibi en son domat aldım para cebimdeyidi iki elimde doldu bu arada o anda 10 ytl yi ayrı cebe koymutum taksiye bindim ve eve geldim evin ününde elimi cebime atım 850 ytl yok olmuş ve mahlesef pazarda cepçiler çarptı beni şu anda salak gibiyim vede kesinlikle düşmüş olamaz ne senedi üdedim nasıl borcu üdicem yüce allah o parayı yemeyi onlara nasip etmesin inşallah
ale: