hırsızların hedefi oldum bu gün

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dostum morelmenin nasıl? Kafanı toparlayabildin mi biraz?
 
Katılım
27 Kas 2007
Mesajlar
61
geçmiş olsun gerçekten ya Allah yardımcın olsun ..insanşık biiti artk ya sokağada çıkılmıcak :pr:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Dostum morelmenin nasıl? Kafanı toparlayabildin mi biraz?

allaha şükür biraz daha iyiyim sizin gibi dostlar sayesin de beni düşündüyün için sağol .

Abicim bence bi sabır testine tabi tutuluyosun.İkisi de şans ama kötü şans.Geçmiş olsun.

kardeşim çok sağol inşallah bundan sonra yaşamayız büyle kütü olayları .

geçmiş olsun gerçekten ya Allah yardımcın olsun ..insanşık biiti artk ya sokağada çıkılmıcak :pr:

insanlık bitmedi büyle insan kılığına girmiş mahlukatlar insanlığı pitiremez yeterki kendimizi bilelim bu sokakları temizleyelim bu pisliklerden sana çok teşekür ederim saygılar .
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst