[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sööleyemdim abi needim, ::utangac:
şimdi sabah jandarma gelip götürmesin beni, sabahda o yakalanan çobanı salarlar artık, :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hade lem atma.... Yangın ağustosta çıktı..... Sallama küller alevlenir....:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
işte ben onu diyorum adam ağustosta yapmış programını illaki bana gelecek kavurma yemeğe :p alp yine iş sana ve bana düşüyor, yansın mangallar,gelsin etler,doysun bizim arkadaşlar :p ( doymazki bunlar dinazormu kessek ne yapsak :silent:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla ben bi çeyrek yerim o kadar gerisi size kalır. çeyrek dediysem de çeyrek ekmek değil. çeyrek kuzu yz da dana. dinazorunda çeyreğini yerim ama biraz uzun kalmam gerekir
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Dinazordan kasıt Apv41 mi ? Onu mu kesicez :cherry:
Dinazor diyince aklıma o geliyor..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
isterseniz birde bu konuyu rahmi amcayla konuşalım :mrgreen: ben çok üstüme alınmadım ( yamyam bunlar yamyam ) yemek olarak dinazor yiyorlar,çayıda varille içiyorlar,murat bu kavurma olayında senin ETİL bidonundan bir tane gidermi :p ben korktum abi biz bu işi huzur evi olarak üstlenelim :mrgreen: devlet yardımıda alırız :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi ne iş bu saatte onlinesın ? :) Sonunda atıldın mı yoksa işten :)

Kesileceğinin haberi mi geldi yoksa ?
Rahmi abi uzakta,o kurtarır bir şekilde.Geçen sefer neden bol bol et,rk felan almış sanıyorsun ?:) Kendini kurtarmak için..
Muazallah bu grubun doymayınca neler yapabileceğini kimse görmek istemez :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gün içinde çok hareket olmuyormuş burada bir bakayım dedim :mrgreen:küçük bir diş sorunu yaşıyorum kendime izin verdim :salut:tedavim bitince yine aranızda geceleri olacağım :) aslında doktorum çok yaşamazsın en fazla 70 yıl daha ömrün var iyi değerlendir dedi :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yav bende gece 5 te mesaj yazmışsın onu görünce şaşırdım:)
Geçmiş olsun..
Geri kalan ömrünü doya doya yaşa,kendini üzme,eğlenmene bak :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben rahmi abiye geç gittim bi de hafiften tok gittim. aç olsam neler olurdu düşünün siz.
APV41 i yemem canım ona dokunmam. onun eti biraz sert daha körpe bişiler yemek lazım. Bakalım MT izmir in en körpesi en genci kim? bu hafta herkes nufüs kayıtları ile gelsin en körpeyi seçeceğiz.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
aslında doktorum çok yaşamazsın en fazla 70 yıl daha ömrün var iyi değerlendir dedi :queen:

boşver abi sen bir halk kahramanısın,
Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz mı, Donunu Düşüren Kahraman Olamazmı ne bi deyim vardı, galiba ilkiydi, :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
İKİNCİDEN kesin kahraman olur bence :p birinciyi düşünseydik zaten binmezdik bu şeytan aletine :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gün içinde çok hareket olmuyormuş burada bir bakayım dedim :mrgreen:küçük bir diş sorunu yaşıyorum kendime izin verdim :salut:tedavim bitince yine aranızda geceleri olacağım :) aslında doktorum çok yaşamazsın en fazla 70 yıl daha ömrün var iyi değerlendir dedi :queen:

Ne yani 70 yıl daha seni mi çekicez?.... :pr::pr::pr:

Naapalım kadrimizse çekeriz.... Sonraki 35 yılımda artık rahat ederim artık....:cat::cat::cat::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ya bırakın körpe birini aramayı.Apv41'i geceden alkolle hazırlanmış sosa yatırayım bakın nasıl yumuşacık oluyor :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ya bırakın körpe birini aramayı.Apv41'i geceden alkolle hazırlanmış sosa yatırayım bakın nasıl yumuşacık oluyor :cat:


Ne iş? Gözünü apv ye mi diktin?..... Onu solventede atsan yumuşamaz.... Kösele gibi olmuş o....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MT İZMİR et çallı can derdinde :mrgreen: ne olacak bu milletin hali bu şekilde mangal partileri devam ederse yaza bikini giyemeyeceğiz :p mangal partilerine ara verip tulumba tatlısı,baklava partisi verelim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst