[İzmir MT] 23 Mayıs İnciraltı ''kilimini de al gel'' buluşması

Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
10
merhaba arkadaslar eşimle birlikte bizde gelmek isteriz ama eşim ogün çalışıyor nasipse geliriz sizlerle tanışmak çok isteriz :)

merhaba inciraltına bayılırım çok güzel orası eger eşim ogün çalışmazsa gelmek istiyoruz bizde sizlerle tanışmak isteriz
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
merhaba arkadaslar eşimle birlikte bizde gelmek isteriz ama eşim ogün çalışıyor nasipse geliriz sizlerle tanışmak çok isteriz :)

merhaba inciraltına bayılırım çok güzel orası eger eşim ogün çalışmazsa gelmek istiyoruz bizde sizlerle tanışmak isteriz


umarim orda gorusuruz,
bizim toplantilara zaten cogu arkadas eşi yada kız arkadaşı ile gelir...
uyelerimizden Oguz Çatal da sizin gibi hem eşi hemde nx falcon uyla gelir:)
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
10
merhaba nasip bakalım ama çok gelmek istiyoruz

umarim orda gorusuruz,
bizim toplantilara zaten cogu arkadas eşi yada kız arkadaşı ile gelir...
uyelerimizden Oguz Çatal da sizin gibi hem eşi hemde nx falcon uyla gelir:)

siz evle degilsiniz galiba benim eşim motor hastası bayılır nx4falcon yeni aldık ama şimdi degiştirip başka almak istiyo
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
izmirdeyim =) Öğrenciyim hatayda oturuyorum motor tutkum vardı aileden dolayı yeni başladı =) 18 yaşındayım siteden tanıdğım bi erhan abi var ama onunda daha beni tanıyabildiğini sanmam enjoy cafe sahibi =) motorla uğraştığını bilmiyordum bilsem daha önce giderdim yanına =) başka yazmam gereken birşey yok sanırım herkes rahat 20 yaş üstü zorluk çekerim diye düşnmüştüm=)
hakatten kımsın sen ben neden tanımıyorum :mrgreen: dukkaan gel bakayım bi tekmil ver bana ! :bounce:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
özer abi aynı ben hıg demiş burnumdan düşmüş adam olması lazım
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Erhan tekmil falan, sen Hatay Nokta garnizon komutanı mısın kardeşim. :p

Belki de gelirim, hiç mi hiç belli olmaz, belki bizim çocuklardan (öğrencilerimden) birkaçını alır gelirim, o da belli olmaz... Belki gelmem, işte bu hiç belli olmaz...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Erhan tekmil falan, sen Hatay Nokta garnizon komutanı mısın kardeşim. :p

Belki de gelirim, hiç mi hiç belli olmaz, belki bizim çocuklardan (öğrencilerimden) birkaçını alır gelirim, o da belli olmaz... Belki gelmem, işte bu hiç belli olmaz...

kardeşim sen belli olmazları yazmak için mi yazdın. anlaşıldı senin sağın solun belli olmaz. saçlar gidince mi kısa devre yaptın yoksa tıp öğrencileri ile mi takılıyorsun artık anlamadım.:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Erhan tekmil falan, sen Hatay Nokta garnizon komutanı mısın kardeşim. :p

Belki de gelirim, hiç mi hiç belli olmaz, belki bizim çocuklardan (öğrencilerimden) birkaçını alır gelirim, o da belli olmaz... Belki gelmem, işte bu hiç belli olmaz...

Hergün tekmil alıom ben cocuklardan kafede:p Senin bu gidişatın hiç iyi değil bunalımndan saçlarla oynadın oda kesmed ah alicim ne olacak senın sonun :p :queen::rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
İçeride oturmam zaten orada fasıl üfleyip duruyorlar......
Bağırarak konuşmaktan sesim kısıldı son gittiğimizde:mrgreen:



Canım ağam....sen '' O '' kör şeytana uyma bak sana neler diyor.....
Senin cennet köşesinden bahçen durukene orada çadırmı kurulur:mrgreen:Senin bahçeye bir hasır atıp üstüne yatsan daha keyifli olur:cherry:

Yani Özercim sen gelme diyorsun, beni gaza getirdin, haberin varmı özledim yaaa. Ayrıca yeni üyeler de getiriyorum %90 ihtimalle benim honda yı satın alan optisyen arkadaş ta eşiyle katılmak istiyor. o sebepten gelmek zorunda kalıyorum . Çok tatlı efendi çocuklar tanıyınca seveceksiniz. Görüşmek üzere
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
Ben senin amcanım kızım:) Hadi iç şu gazozu:queen::queen::queen:[/QUOTE]



Amcacım ben gazoz sevmem , sen benim yerime içiver bir zahmet.Bende de kek var , gazozlu kek . :bounce::bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Erhan tekmil falan, sen Hatay Nokta garnizon komutanı mısın kardeşim. :p

Belki de gelirim, hiç mi hiç belli olmaz, belki bizim çocuklardan (öğrencilerimden) birkaçını alır gelirim, o da belli olmaz... Belki gelmem, işte bu hiç belli olmaz...


Bu sabah yalnız uyandım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Tanıdık kokular yok
Sensiz olmaz
Kahvaltım anlamsızdı
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
İlk sigaram bile tatsızdı
Sensiz olmaz
Anlaşılan alışmışım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Bir verdiysem iki almışım
Sensiz olmaz
Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Dengeye dönüşen bir sevgi
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Yalnızlık zor, sokaklar çıkmaz
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Hep tekdüze, herşey dümdüz
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, huzursuz
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Gece gelmiş, yatağım boş
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Sen uzaktasın, ben uzanmış
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, biraz huzursuz
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım



Yani Özercim sen gelme diyorsun, beni gaza getirdin, haberin varmı özledim yaaa. Ayrıca yeni üyeler de getiriyorum %90 ihtimalle benim honda yı satın alan optisyen arkadaş ta eşiyle katılmak istiyor. o sebepten gelmek zorunda kalıyorum . Çok tatlı efendi çocuklar tanıyınca seveceksiniz. Görüşmek üzere

Dedecim sen gel buzlarin benden:)

Ben senin amcanım kızım:) Hadi iç şu gazozu:queen::queen::queen:



Amcacım ben gazoz sevmem , sen benim yerime içiver bir zahmet.Bende de kek var , gazozlu kek . :bounce::bounce:

ulen valla senin arkadas dogru soylemis, bu devirde kızlar daha tehlikeli:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Yani Özercim sen gelme diyorsun, beni gaza getirdin, haberin varmı özledim yaaa. Ayrıca yeni üyeler de getiriyorum %90 ihtimalle benim honda yı satın alan optisyen arkadaş ta eşiyle katılmak istiyor. o sebepten gelmek zorunda kalıyorum . Çok tatlı efendi çocuklar tanıyınca seveceksiniz. Görüşmek üzere

rahmi dedem sizi bekliyoruz sakın gelmemezlik yapmayın çok güzel geçecek sabırsızlandım şimdiden ne zamandır bu pılanı yapıyorduk not .davutta geliyo komitam senide üzledik bütün mt izmir orda olsun mekan bizim eski ve yeni dostlar hepiniz şimdiden hoş geldiniz .saygılar oh be :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ha anlasıldı sen icip icip sızacan demekki, direk efes ve uyku tulumuyla giriyorsun olaya... seni tanımıyorum o üzden bi bira ısmarlarım:rendeer::mrgreen:

olmaz AGİLİCİGİLİ efendiiii::evil::::evil::::evil::

2 dene ısmarlıyacan :queen::queen::queen::queen::queen:

sanada bi süpürüz yapabilirim sanırsam ki 2 gutu efesi kendi himayemde gördükden sonra tabikine :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
kardeşim sen belli olmazları yazmak için mi yazdın. anlaşıldı senin sağın solun belli olmaz. saçlar gidince mi kısa devre yaptın yoksa tıp öğrencileri ile mi takılıyorsun artık anlamadım.:queen::queen::queen::queen:

Bildiğim bir şey varsa o da hiçbirşey bilmediğimdir... :p
Hergün tekmil alıom ben cocuklardan kafede:p Senin bu gidişatın hiç iyi değil bunalımndan saçlarla oynadın oda kesmed ah alicim ne olacak senın sonun :p :queen::rendeer:

EEee Vasco, yaş ilerliyor... Bazen "ulen ne olacak bu halim, gidip aydındaki eve yerleşeyim, dağ başında tek başıma, nirvana kıvamında yaşayayım diyorum... Sizi bırakamıyorum inan, yoksa..................... :p
Bu sabah yalnız uyandım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Tanıdık kokular yok
Sensiz olmaz
Kahvaltım anlamsızdı
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
İlk sigaram bile tatsızdı
Sensiz olmaz
Anlaşılan alışmışım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Bir verdiysem iki almışım
Sensiz olmaz
Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Dengeye dönüşen bir sevgi
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Yalnızlık zor, sokaklar çıkmaz
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Hep tekdüze, herşey dümdüz
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, huzursuz
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Gece gelmiş, yatağım boş
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Sen uzaktasın, ben uzanmış
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, biraz huzursuz
Sensiz olmaz

Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım

Yemeyelim birbirimizi canım... Senin bende gözün var biliyorum ama ben varmam sana...
ulen valla senin arkadas dogru soylemis, bu devirde kızlar daha tehlikeli:mrgreen:

Ya bu hayatın sırrı değil ki... Sen yeni mi öğrendin UGLY...:wiinkk:
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
okul ders telaaşı bitsin ondan sonra her cuma akşamı gelirim.....ama bu hafta için söz vermiyim..gelsem bile 7de gelir 8.30da kaçarım...en geç 9da...malum yine herzamanki gibi çalışıyorum.... :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst