Erhan tekmil falan, sen Hatay Nokta garnizon komutanı mısın kardeşim.
Belki de gelirim, hiç mi hiç belli olmaz, belki bizim çocuklardan (öğrencilerimden) birkaçını alır gelirim, o da belli olmaz... Belki gelmem, işte bu hiç belli olmaz...
Bu sabah yalnız uyandım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Tanıdık kokular yok
Sensiz olmaz
Kahvaltım anlamsızdı
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
İlk sigaram bile tatsızdı
Sensiz olmaz
Anlaşılan alışmışım
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Bir verdiysem iki almışım
Sensiz olmaz
Aşk bir dengesizlik işi
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Dengeye dönüşen bir sevgi
Sensiz olmaz
Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım
Yalnızlık zor, sokaklar çıkmaz
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Hep tekdüze, herşey dümdüz
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, huzursuz
Sensiz olmaz
Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım
Gece gelmiş, yatağım boş
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Sen uzaktasın, ben uzanmış
Sensiz olmaz
Anlamak çözmeye yetmez
Sensiz olmaz, sensiz olmaz
Biraz telaşlı, biraz huzursuz
Sensiz olmaz
Yine kendi kendime sormadan duramadım
Niye seni böyle istiyorum diye bulamadım
Yani Özercim sen gelme diyorsun, beni gaza getirdin, haberin varmı özledim yaaa. Ayrıca yeni üyeler de getiriyorum %90 ihtimalle benim honda yı satın alan optisyen arkadaş ta eşiyle katılmak istiyor. o sebepten gelmek zorunda kalıyorum . Çok tatlı efendi çocuklar tanıyınca seveceksiniz. Görüşmek üzere
Dedecim sen gel buzlarin benden
Ben senin amcanım kızım
Hadi iç şu gazozu:queen::queen::queen:
Amcacım ben gazoz sevmem , sen benim yerime içiver bir zahmet.Bende de kek var , gazozlu kek . :bounce::bounce:
ulen valla senin arkadas dogru soylemis,
bu devirde kızlar daha tehlikeli:mrgreen: