[İzmir MT] 23 Mayıs İnciraltı ''kilimini de al gel'' buluşması

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Havalar guzelleştikçe bizler de guzelleştik, havalar açıldıkça biz de açılalım dedik ve açık hava da toplanmaya karar verdik...

Bu haftaki Mekanımız cok güzel, bayagı bi havadar, fiyatlar da çok makul, hersey selfservis...

Herkes yiyecegini icecegini kapsın gelsin, bulusma yerimiz İnciraltı Gurme restaurant ın karsı yoluna girince sahilden, az sağa dogru gidilince önünüzdeki ilk çimler... yani belediye parkı:)

Bol cekirdek çıtlatacagız, kek kurabiye yapabilen marifetli bayan riderslarımızın sanatlarını gosterebilecekleri bir gün... Annesine guvenen gelsin:mrgreen:

Bu arada İstanbul dan misafirlerimiz olacak, onlarla da çimlerde bi yaglı güreş yaparız degil mi?:p


yer: inciraltı Gurme restauranta sırtınızı verin ve dümdüz aşagıya inin... oralarda görürsünüz bizi...

Bulusma saati: 19:00 dan sabaha kadar (gelebilen erken gelsin, guneşi beraber batıralım)

alet edavat: kilim, piknik tüpü, cay bardagı,nargile, buz, tavla,meyve, gitar,darbuka, keman, cikolata, jackie kola, efes pilsen:wiinkk:

google earth den detaylı fotografları Vasco indirip buraya yükler herhalde...

.................şimdi kimler geliyor bi bakalım..........
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Etiketler: bambamhasan, caydanlik, cekirdek, cim, deniz, geyikmuhabbeti, gunbatimi, inciralti, kek, kopekolduren, kurabiye, pikniktupu, semaver


kopek öldüreni napcaksın allah askına yaaaaaa :queen:

:bounce:
adsziz5.jpg
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Otoyol kenarı pikniği değil di mi bu :)
Herkese iyi eğlenceler. :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Vasco ellerine saglık, valla daha msn den sana yazmadan koymussun, helal sana...


Skullhunter, senin otoyol sandıgın yer, deniz kenarı, mandalina bahcelerinin arası:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla iyi...:cherry:.

Ohh....Millet birer birer buluşma patlatıyor..:wiinkk:

Bende varya; "yaşıyorum" diye seviniyormuşum be allalem...Yaşamak hı..yaşamak..:pr:

Ne yaşaması be..Sadece nefes alıyormuşum da benim haberim yok.

Ayakta uyuyorda otele boşa para veriyormuşuz meğer..:cherry:

Dipnot: Şu meslek bir bitsin.. Siz o zaman buluşmaları görün..::belge::

Dün görev, bugün görev,Yarın akşam görev..Pehhhhh :pr:

.
Benim bir mandalina ağacı altı kadar keyif alacak ne zamanım vede yerim var...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
gün doğmadan neleeeeeer doğaaaaar murat abiiii bi izmire yolun düşsünde o zaman gör sen :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla gıptayla bakıyorum şu sitedeki fotolara...

Şimdiki gençlik neşeli..Şimdiki gençlik dinamik..Şimdiki gençlik gençliği iyi biliyor..

Bizim zamanımızda gezi yapan gençler "çalışmayan aylaklar" olarak düşünülürdü.

İşte o yüzdendirki acısını iyi bilirim ve her konuda sizi desteklerim..

Gezin..Hayatın tadını alın..Sonra benim gibi kafanızı duvara vurmayasınız diye..

Hadi şimdiden bol ve neşeli bir buluşma yapmanız dileğiyle..

Fotoları bekleyecez artık...
 
Katılım
4 Nis 2008
Mesajlar
80
uglychild.cuma akşamı bi akşilik çıkmazsa kesin ordayım listeye beni yaz.:)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
Sercancım bakıyorum da iş başındasın topic şimdiden açıkmış :cat:
19 mayıs coşkusu sana enerji vermiş anlaşılan :)
maşşallah diyelim bariii :wiinkk:
bi aksilik cıkmazsa,benzine zam gelmezse,kapalı alanda sigara içip cezaya cartırılmazsam geliyorumm :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Şimdiki gençlik gençliği iyi biliyor..

Bizim zamanımızda gezi yapan gençler "çalışmayan aylaklar" olarak düşünülürdü.

İşte o yüzdendirki acısını iyi bilirim ve her konuda sizi desteklerim..

Gezin..Hayatın tadını alın..Sonra benim gibi kafanızı duvara vurmayasınız diye..

Hadi şimdiden bol ve neşeli bir buluşma yapmanız dileğiyle..

hocam geçen gün biz de birşeye dikkat ettik, izmir MT'de her ne hikmetse, babasının parasıyla motosiklet alan yok. herkes çalışmış, alnının teriyle almış...

Özellikle bu yüzden gezmek en büyük hakkımız,

Seni de beklieriz bir gün...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Benim durumum belli değil, gelememe ihtimalim yüksek, ama bir sonraki buluşma büyük ihtimalle Ekim'e kadar son buluşmam olacak sizlerle...

Düşündükçe özlüyorum len...:salut:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
451
askerlikti yurt dışıydı derken uzun zamandır siteden uzak kalmıştım eskiden ankara mt nin bir üyesiyken artık izmirli oldum gelicek buluşmalarda görüşmek üzere.. motorumu sattığım için şimdilik katılamıcam ama en kısa zamanda bi motor edinip aranıza katılıcam iyi eğlenceler
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
toplanacagımız alan eskiden helikopter iniş alanıydı
umarım üstümüzde kocaman bir gölge oluşmaz :p :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
mekan güzel, keyifli bi toplantı olacak...hem kapalı mekan değil sercan istediğin kadar yüksek sesle konuşsanda başımızı ağrıtamıyacaksın:queen: :queen: neyse şaka bi yana aksilik olmazsa cuma görüşürüz :wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
toplanacagımız alan eskiden helikopter iniş alanıydı
umarım üstümüzde kocaman bir gölge oluşmaz :p :cherry:

merak etme canım korkarsan sen bana sarıl korurum ben seni :queen::queen::queen:

mekan güzel, keyifli bi toplantı olacak...hem kapalı mekan değil sercan istediğin kadar yüksek sesle konuşsanda başımızı ağrıtamıyacaksın:queen: :queen: neyse şaka bi yana aksilik olmazsa cuma görüşürüz :wiinkk:

+++++11111111000000000000000 :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
abi gelip gelmeyecegim belli değil sınav haftası ama finalleri atlatalım yeniden aranızda olacagım :cat:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
sevgili canım ciğerim onikiparmak baarsaam uglychild arkadaşım:)

benim kilimim yok :salut::salut::salut::salut:

ama uyku tulumum var :mrgreen:
onu alıp gelsem olmazmı ha:queen::queen::queen::queen::queen::queen:


hem sen kimsin be :cyclopsan
ben seni tanımyom bi kere:pale:

hadi bakim şimdi bana 2 bira ısmarla bakem:queen::queen::queen:

biliyon

nefessiz kalırım EFESSİZ kalmam:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst