[İzmir MT] 23 Mayıs İnciraltı ''kilimini de al gel'' buluşması

Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
Bende gelirim ; hemde anneme güvenmem , kendim yapar gelirim :p
Siz ne istiyorsunuz ondan haber verin , marifetliyizdir canım her şeyi yaparız.Ama önceden sigortalansanız iyi olur.Sağlık garantisi vermiyorum :queen: Zehirlenicek arkadaşlardan mesuliyet kabul etmiyorum , herkese duyrulur :cherry:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
Bende gelirim ; hemde anneme güvenmem , kendim yapar gelirim :p
Siz ne istiyorsunuz ondan haber verin , marifetliyizdir canım her şeyi yaparız.Ama önceden sigortalansanız iyi olur.Sağlık garantisi vermiyorum :queen: Zehirlenicek arkadaşlardan mesuliyet kabul etmiyorum , herkese duyrulur :cherry:

yaw ben aniden doydum beee:cyclopsan
herhal cumartesi zabahına kadar acıkmam:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
yaw ben aniden doydum beee:cyclopsan
herhal cumartesi zabahına kadar acıkmam:queen::queen::queen::queen::queen:


A a a olur mu hiç abicim.Cuma tekrar tartışırız bence bu konuyu.:pBen yapıyım geleyimde beğenmessen sen bilirsin gene :p Ama hiç şansın yok bence .

Hani yokmu bende çok hamaratım diyen :cherry:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Şeytan diyorki, sabahtan git çadırını da kur ertesi sabaha kadar tatil yap gırgır şamata gırla gitsin:mrgreen:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
241
bende geliyorum +1 le arkadaş sizinle tanışmak istiyo

harita için eline sağlık vasco

drinsu abi istersen beraber gidelim abi
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok özledim inciraltını... Kaç sene oldu görmeyeli... Oradaki öğrenci yurdunda kalmıştım...

Bende gelmek isterdim... :)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Çok güzel bir buluşma olacak desenize.. hadi çiğdemler benden olsun.. :)
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
23
Yasal Uyarı: Miyo öldürür Veya Sakat Bırakır.

Arkadaşlar miyo ürünlerinde kedi eti, kaplumbağa bacağı, ve loboratuvardaki malzemelerden bol bol kullanır... ( nasıl olsa bedava ve çeşit çeşit ) Biz hatırı için yiyormuş gibi yapar. camdan aşağı atarız... Ya da saksıya dökeriz...

Taş gibi poğaçalar.. :pr:
midenize inmeden donan çorbalar... :pale:
çatalkıran sarmalar... :cyclopsan
tuzlu tatlılar... :mrgreen:
çok pişmiş ya da hiç pişmemiş makarna :queen:
neyse bunlardan birini sofrada görürseniz kokusunu dahi içinize çekmeyin... Soluğu hastanede alırsınız....

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Valla gıptayla bakıyorum şu sitedeki fotolara...

Şimdiki gençlik neşeli..Şimdiki gençlik dinamik..Şimdiki gençlik gençliği iyi biliyor..

Bizim zamanımızda gezi yapan gençler "çalışmayan aylaklar" olarak düşünülürdü.

İşte o yüzdendirki acısını iyi bilirim ve her konuda sizi desteklerim..

Gezin..Hayatın tadını alın..Sonra benim gibi kafanızı duvara vurmayasınız diye..

Hadi şimdiden bol ve neşeli bir buluşma yapmanız dileğiyle..

Fotoları bekleyecez artık...


Murat kerdeşim,
Yaşamın çok kısa olduğu bu fani dünyadaki tek eğlencemiz evlatlarımız ve motosiklet.....gezelim görelim minicik dünyamızın minicik ülkesindeki güzel ve nadide yarlerini:cat:
Anlatımına bakılırsa bayağı yaşlısın sanırım yoksa benmi yanılıyorum:bounce:
Tevellüt kaçtır senin bakem...:wiinkk:

bende geliyorum +1 le arkadaş sizinle tanışmak istiyo

harita için eline sağlık vasco

drinsu abi istersen beraber gidelim abi

Neehh senin gibi biri dhamı geliyor yaniiiii hiiiiiii:mrgreen:
Bana bak,
Getirdiğin arkadaş senin gibi tek teker meker,burnout filan yaparsa ikinizide aforoz ederim onagöre:p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
36
mesai çıkışı 00:00 da atlayip gelmeye çalışacağım.Henüz daha tanışamadık.Gelemezsem de takipteyim:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
mekan güzel, keyifli bi toplantı olacak...hem kapalı mekan değil sercan istediğin kadar yüksek sesle konuşsanda başımızı ağrıtamıyacaksın:queen: :queen: neyse şaka bi yana aksilik olmazsa cuma görüşürüz :wiinkk:

İçeride oturmam zaten orada fasıl üfleyip duruyorlar......
Bağırarak konuşmaktan sesim kısıldı son gittiğimizde:mrgreen:

Şeytan diyorki, sabahtan git çadırını da kur ertesi sabaha kadar tatil yap gırgır şamata gırla gitsin:mrgreen:

Canım ağam....sen '' O '' kör şeytana uyma bak sana neler diyor.....
Senin cennet köşesinden bahçen durukene orada çadırmı kurulur:mrgreen:Senin bahçeye bir hasır atıp üstüne yatsan daha keyifli olur:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gelmek isterimde yabancılık çekmiyim :( en genç de benim sanırsam

sanırım tanışma topiği açmamışsın. İstersen önce bir tanışma topiği aç. Biraz kendinden bahset. En genç üye olman konusuna gelince foruma üyelik açısından ise belki. Yaş için dediysen elimde yeterli veri olmadığı için sana net bir cevap veremeyeceğim.:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
gelmek isterimde yabancılık çekmiyim :( en genç de benim sanırsam


Merhaba,
Seni daha önce gören bir MT İzmir üyesi varmı:bounce:
Yaş kaç,Ne iş yaparsın,nerede oturusun,izmir MT ye nasıl ulaştın anlatta tanıyalım seni öncelikle............
İzmir MT'e üye olupta yabancılık çeken varmı:mrgreen:

sercanım uglychild ım emeğine sağlık. Cuma oradayım inşallah.

Bende eksik kalmayayım::alkiis:::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
izmirdeyim =) Öğrenciyim hatayda oturuyorum motor tutkum vardı aileden dolayı yeni başladı =) 18 yaşındayım siteden tanıdğım bi erhan abi var ama onunda daha beni tanıyabildiğini sanmam enjoy cafe sahibi =) motorla uğraştığını bilmiyordum bilsem daha önce giderdim yanına =) başka yazmam gereken birşey yok sanırım herkes rahat 20 yaş üstü zorluk çekerim diye düşnmüştüm=)
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
55
Hayırrrr.İlk geldiğimde bile çok şaşırmıştım.İlk kez geliyorsun ama bir bakmışsın fark etmediğin gayri meşru bir ailen çıkıyor ortaya.Herkes bu kadar mı içten bu kadar mı samimi olur. Eeee hem izmirli hem motorcu bide böyle sevimli insanlarla dolu bir aile olunca insanın kendi ailesini üvey sandığı oluyor ( şaka ) :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
sevgili canım ciğerim onikiparmak baarsaam uglychild arkadaşım:)

benim kilimim yok :salut::salut::salut::salut:

ama uyku tulumum var :mrgreen:
onu alıp gelsem olmazmı ha:queen::queen::queen::queen::queen::queen:


hem sen kimsin be :cyclopsan
ben seni tanımyom bi kere:pale:

hadi bakim şimdi bana 2 bira ısmarla bakem:queen::queen::queen:

biliyon

nefessiz kalırım EFESSİZ kalmam:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

ha anlasıldı sen icip icip sızacan demekki, direk efes ve uyku tulumuyla giriyorsun olaya... seni tanımıyorum o üzden bi bira ısmarlarım:rendeer::mrgreen:

Bende gelirim ; hemde anneme güvenmem , kendim yapar gelirim :p
Siz ne istiyorsunuz ondan haber verin , marifetliyizdir canım her şeyi yaparız.Ama önceden sigortalansanız iyi olur.Sağlık garantisi vermiyorum :queen: Zehirlenicek arkadaşlardan mesuliyet kabul etmiyorum , herkese duyrulur :cherry:

az laf cok iş... göster bakalım marifetini... ha bu arada avatarını yükle artık.. bi resim koy oraya...:cat:

İstanbullu adam, bilmez ki... Onlar yeşil alanı otoyol kenarında görüyorlar sadece...:queen::queen::queen:
valla millete laf atma, gel toplantiya da bi gitar muhabbeti yapalim, yoksa bizde ekim e kadar senin sesinden mahrum kalacagiz...:rendeer:


Şeytan diyorki, sabahtan git çadırını da kur ertesi sabaha kadar tatil yap gırgır şamata gırla gitsin:mrgreen:
evet abi evet, seytan dogru diyor bak, al yengemizi de gel iste... buz da ayarlarım ben sana:)

Çok özledim inciraltını... Kaç sene oldu görmeyeli... Oradaki öğrenci yurdunda kalmıştım...

Bende gelmek isterdim... :)

ahh ordaki ogrenci yurdunda bi de ben kalabilsem:mrgreen: cıvıl cıvıl masallah:wiinkk:

sercanım uglychild ım emeğine sağlık. Cuma oradayım inşallah.

valla kanka benim gelip gelemiyecegim daha henuz belli degil, emegine saglık ne demek beni sizler yarattiniz.. motoguetta:)

Hayırrrr.İlk geldiğimde bile çok şaşırmıştım.İlk kez geliyorsun ama bir bakmışsın fark etmediğin gayri meşru bir ailen çıkıyor ortaya.Herkes bu kadar mı içten bu kadar mı samimi olur. Eeee hem izmirli hem motorcu bide böyle sevimli insanlarla dolu bir aile olunca insanın kendi ailesini üvey sandığı oluyor ( şaka ) :p

Ben senin amcanım kızım:) Hadi iç şu gazozu:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
23
Of....

gazozun bile büyüsü kaçtı.. Şimdi kızlar erkeklerin gazozuna ilaç katıyor (bkz. hüseyin üzmez)

hEy gidi eski günler...

Nuri abimizin yüreği sızlıyor....
:salut::salut::salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst