İyi Kötü CBR 125 lendim artık :) Bugün Aldım :)

Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan cakoo allah kaza bela vermesin darısı başımıza
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Hayırlı olsun biraz geç yazılmış bir cevap ama geç olsunda güç olmasın sevindim gerçek cbrına kavuştuğuna çakalaz.110 geçmiyor ve 17binde dediğin için ilerde umarım sorun çıkarmaz.Motor alırken 3-5 fazla verip temiz birşeyler almaya özen göstermeli ki zevkle binebilesiniz.Saygılar.:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
hayırlı olsun.Deseydib ben sana satardım kısa bi süre için 3000e satıyorum.:mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ KILLI ;

Topic eskidi bile bee :) Topic i bırak motor eskidi :mrgreen:
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız sürüşler dilerim. ama bence de bir göster benim cbr 5 vitesde 120 görüyor. bakımsızda olabilir. neyse tekrar hayırlı uğurlu olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst