İyi Kötü CBR 125 lendim artık :) Bugün Aldım :)

Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
cakalaz hayırlı olsun,güle güle bin inşallah...

Sen tireboludamı oturuyosun bu arada...:silent:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun...

Allah kaza bela göstermesin... Keyifli sürüşler diliyorum.... Nazar değmesin... :)
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin:rendeer:
Kaç model bu motor? Ve 2. elde en ucuzları kaç paradan başlıyo?Arkadaşa motor bakıyoruz da.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Hepinize TeK TeK teşekkür ederim arkadaşlar ! Herkes inşallah gönlündekine yawas yawas kavusur :)

@headquarters

Tirebolu da öğrenciyim ben... ASLen Rize liyim ama bi evim de YAlova da :) Şu an TireboLu da tatil yapmakyaım :) yarın ya da öbür gün Rize yolcusu :)

Ben 2600 e bulmustum ama Giresun lu arkadaşımız verdi sözü almaya gittim motoru karım izin vermiyo dedi satmadı.. Karakolluk olduk :p

Piyasası 2900 ile 3500 arasında dostum.. 3500 den fazla verilmez ama söliyim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Nedir cafe sinin adı :) Zaten toplasan 2-3 G..tü B..kLu cafe war burda :p Beş para etmez bi yer burası walla insanı da aynı yeri de aynı !
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hayırlı olsun güle güle kullan...
Lastikler Mt75 sanırım...
Fakat çok zorluyorlardır motoru , değiştireceğin zaman en azından önü orjinal ebatına döndürmeni şiddetle tavsiye ederim...
Benim sadece arka teker kalın olmasına rağmen zor tekere geliyordu.
Fakat orjinal cıbır kullandığım zaman rahatça tekere alınabiliyor...
Sana bir de manet lazım.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
kardeşim allah kaza bela vermesın msndende engellemisin bizi eyw. :mrgreen:
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
5
hayirli olsun, bugun gordum bu motorlardan cok guzel duruyor.. Allah kaza bela vermesin... - ehliyetsiz ve korumasiz binmeyesin:)-
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayırlı uğurlu olsun cako..
Bence çokta kötü bir motor degil..
Çok temiz görünüyor..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim... :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
geç oldu güç olmadı desene cakalaz :) hayırlı olsun...

bir cbr 125 sahibi olarak yine de söylüyorum ki, keşke 250 lik bir makine alsaymışım diyeceksin.

çünkü cıbır benim ilk motorum ama hatırladığım kadarıyla sen yuan ya da ramzey'in racing modelini kullanmıştın. aralarında çok da fazla fark yok göreceksin, servis ve yedek parça hariç :p

honda, hayat onda evet ama, hayat kolay bişey değil :)
 
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
148
güle güle kullan hayırlı olsun kardeşim darısı başımıza inş . hayırlı sürüşler bu arada tebrik ediyorum güvenlik fulll ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst