- Katılım
- 10 May 2007
- Mesajlar
- 729
cakalaz hayırlı olsun,güle güle bin inşallah...
Sen tireboludamı oturuyosun bu arada...:silent:
Sen tireboludamı oturuyosun bu arada...:silent:
@headquarters
Tirebolu da öğrenciyim ben... ASLen Rize liyim ama bi evim de YAlova daŞu an TireboLu da tatil yapmakyaım
yarın ya da öbür gün Rize yolcusu
![]()
Nedir cafe sinin adıZaten toplasan 2-3 G..tü B..kLu cafe war burda
Beş para etmez bi yer burası walla insanı da aynı yeri de aynı !
Yaren cafe..............