İyi Kötü CBR 125 lendim artık :) Bugün Aldım :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Evet arkadaşlar :) 20 gündür motorsuz kalmam ve cbr arayıslarım ve hatta bazı anlaşıp yine motorunu satmayanlar olmasına rağmen bugün Bizim okuldan Gümüşhane li Sinan arkadaşımın Motorunu satın aldım ! 2900 peşin verdim ; 200 daha okuL acılınca vereceğim Sinan kardeşime :) Saatış vekaleti de aldım ayrıca :) Toplam 3200 e geliyo bana sadece motor...

Sabah 5 Te otobüsle gittiğim Gümüşhane Kelkit'ten saat 10.30 gibi çıktım :) 13.00 da Tirebolu ya vardım :)

Motorum 17.500 km'de..Azcık cizikleri var; sticker lar biraz sökülmüş..; Geniş lastikleri war ön 100 arka 130 Luk Pirelli :) 180 km yol yaptım bana mısın demedi ama azcık yordu tabii :)

Tek hoş olmayan yanı ; 110 u geçmiyo ; o da lastiklerden sanıyorum :)

SAYGILAR !

bUYRun arkadaşlar ; Fotolar :)

NOT : Fotolar hemen tireboluya vardığımda çekildi.. O yüzden motor kirlidir resimlerde... ama şimdi bir bebek kadar temiz askım :p










ARKA LASTİK BÖYLE İŞTE :)









Bu da SİNAN kardeşim :)


 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
Allah kaza bela vermesin topragam yakışmışta makine :)
hadi hayırlı olsun
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güle güle kazasız belasız kullan kavuştun sonunda :)

Bence orjinal ebat arka lastiğe geri dön.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ulen var ya az daha küfürü yiyordun:p


bende almış kadar olmuştum ama birine sattım sen ümidi kes dedi motorun sahibi bende o zannettim ama değilmişin

nese hayırlı olsun allah kaza bela nasip etmesin
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kazadan beladan esirgesin.Hız konusuna gelince bizim motorların(Salton ve benim)lastikleri de seninki ile aynı ebatta.Ama yinede 120'i geçiyor.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hadı hayırlı olsun ya en sonunda ıstedıgın oldu yanı :) Gule gule kullan Allah kazasız belasız kullanmayı nasıp etsın darısı artık benım ıstedıgım makınaya :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hade hayırlı olsun 11o'u geçmemesi daha iyi boşer 125 liklerde yüksek hız iyi olmuyo zati :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
cakoooo hayırlı olsun kardeşim.ben hyo beqliyodum ama olsun buda çok güzel.allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ben anlamam kardeşim hganı tatlı ınsan barı resmını koyar tatlının
la bu motorcularda ama hayıırsız oldu ben aldım motorumu tam ıkı tepsı baklava dagıttım

hec umut yok bunlardan

neyse bıraz benden örnek alın bee canım kac gundur cekıyor şöyle antep kaymaklı baklava bırturlu bulamadım


motorun hayırlı ugurlu olsun allah keza bela toz toprak sınek böcek göstermesın

gule gule bın gule gule git
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Hadi gözün aydın. Allah kaza bela vermesin... Çok istiyordun sonunda kavuştun.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Hayirli ugurlu olsun... Allah kaza bela vermesin.
Gule gule kulllan... :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
arkadasım hayırlı ugurlu olsun aldın en sonunda cbri helal olsun sana:)

tekerin duz bassın:rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
146
hayırlı uğurlu olsunn :) sonunda gerçeğine kavuştun :) kazasız belasız inşallah.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun güle güle bin kazasız belasız inşallah.:)
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
çako güle güle kullan kardeşim allah kaza bela vermesin olm işin gücün hız ya önceki motordada böyleydin olm sen 120 yi geçmiyor bilmem kaçı geçmiyor deyip duruyodun:queen::queen:boşver aga keyfine bak bırak geçmesin hehehehe:mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst