- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar
20 gündür motorsuz kalmam ve cbr arayıslarım ve hatta bazı anlaşıp yine motorunu satmayanlar olmasına rağmen bugün Bizim okuldan Gümüşhane li Sinan arkadaşımın Motorunu satın aldım ! 2900 peşin verdim ; 200 daha okuL acılınca vereceğim Sinan kardeşime
Saatış vekaleti de aldım ayrıca
Toplam 3200 e geliyo bana sadece motor...
Sabah 5 Te otobüsle gittiğim Gümüşhane Kelkit'ten saat 10.30 gibi çıktım
13.00 da Tirebolu ya vardım 
Motorum 17.500 km'de..Azcık cizikleri var; sticker lar biraz sökülmüş..; Geniş lastikleri war ön 100 arka 130 Luk Pirelli
180 km yol yaptım bana mısın demedi ama azcık yordu tabii 
Tek hoş olmayan yanı ; 110 u geçmiyo ; o da lastiklerden sanıyorum
SAYGILAR !
bUYRun arkadaşlar ; Fotolar
NOT : Fotolar hemen tireboluya vardığımda çekildi.. O yüzden motor kirlidir resimlerde... ama şimdi bir bebek kadar temiz askım






ARKA LASTİK BÖYLE İŞTE






Bu da SİNAN kardeşim


Sabah 5 Te otobüsle gittiğim Gümüşhane Kelkit'ten saat 10.30 gibi çıktım
Motorum 17.500 km'de..Azcık cizikleri var; sticker lar biraz sökülmüş..; Geniş lastikleri war ön 100 arka 130 Luk Pirelli
Tek hoş olmayan yanı ; 110 u geçmiyo ; o da lastiklerden sanıyorum
SAYGILAR !
bUYRun arkadaşlar ; Fotolar
NOT : Fotolar hemen tireboluya vardığımda çekildi.. O yüzden motor kirlidir resimlerde... ama şimdi bir bebek kadar temiz askım






ARKA LASTİK BÖYLE İŞTE






Bu da SİNAN kardeşim

