Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ya 250 Lik motor alsam zevkine bineceksin ! Her yere gitmek içinden gelmicek.. Ama bu yoL motoru at 20 Lira yap 150 km Bu yüzden aldım bunu gezmek için
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin, kopyasından soora orjinali çok zevk vericektir..
ama 110 bu geçmemesi lastikten deildir, istburak ın motorunu kullanmıitım arkamda bu da varken 130 u çok rahat gördük..
güzel günlerde kullan. yeşil bi skyjet gibi bişey vardı sende yanlış hatırlamıyosam.
bunu kullandıkça aradaki farkları (çakma-gerçek ) anlatırsan sevinirim.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nihayet almışsın hadi bakalım hayırlısı Güle güle kazasız belasız kullan :rendeer: Allah olmayanlara da versin diye de dua et sürekli tamam mı :mrgreen: