Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hayırlı olsun kazasız belasız bol kmler dilerim ama aynı motordan sıkılmadınmı başka bişey alsaydın cbr yi kötülediğimden değil ben sıkılırımda birde motora birkere baktır istersen 110 çok az geldi bana benim scooter zaten okadar yapıyor
Hepinize ayrı ayrı öpücüklerimi ve teşekkürlerimi gönderiyorum dostlarım
Herkes tüm olmayanlar istediklerinie yavas yavas kavuşsun ; Kimse motorsuz kalmasın diye her gün dua ediyorum.. İnşallah kabuL olacaktır en yakın zamanda
CBR rahat motor özeLLikle sürat istemeyenlere yoL yapmak isteyenlere öneriyorum... ben daha 200 km yapabildim ama tıK demedi.. Sadece azcık yoruyor o da benm oturma pozisyonum biraz üzerine yatık olduğundan
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güle:cherry: güle:cherry: kullan:cat::rendeer:
bakımları yaptırdığın sürece binlerce km yolda bırakmaz ve binersin sürekli, o bakımdan onaylanmış bir motor