İyi Kötü CBR 125 lendim artık :) Bugün Aldım :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ya 250 Lik motor alsam zevkine bineceksin ! Her yere gitmek içinden gelmicek.. Ama bu yoL motoru :) at 20 Lira yap 150 km :) Bu yüzden aldım bunu gezmek için :)
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
hadi hayırlı olsun uzun zamandır almayı planlıyodun kazasız belasız binersin inş
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Senın adına cok sevındım . Hayırlı olsun gule gule kullan ALLAH KAZA BELA GOSTERMESIN....
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
kazasiz belasiz surusler dilerim cakalaz.. darisi olmayanlarin basina.
gule gule kullan
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
cakaloz hayırlı oılsun en sonunda aldın cbr ...neden çakma hyosungu almadın (anladın sen onu kırmızıdan mavıye dönmeyi) : ):):):)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin, kopyasından soora orjinali çok zevk vericektir..
ama 110 bu geçmemesi lastikten deildir, istburak ın motorunu kullanmıitım arkamda bu da varken 130 u çok rahat gördük..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
hayırlı olsun güle güle kullan.
allah kaza bela göstermesin.
güzel motordur cbr 125 üzmez seni
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
Haydi hayırlı olsun, kimse motorsuz kalmasın yaw, sen yine 20 günle atlatmışsın durumu ;)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
hayırlı olsun kardeşim, güle güle kullan..

bu da benim arka lastik karşılaştır bakalım :)

dscf3863600x800td8.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
güzel günlerde kullan. yeşil bi skyjet gibi bişey vardı sende yanlış hatırlamıyosam.
bunu kullandıkça aradaki farkları (çakma-gerçek :D ) anlatırsan sevinirim.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nihayet almışsın hadi bakalım hayırlısı :) Güle güle kazasız belasız kullan :rendeer: Allah olmayanlara da versin diye de dua et sürekli tamam mı :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Cakalaz başlığı gördüğümde sevinmedim desem yalan olur.Seni her ne kadar yakından tanımasamda Cbr sempatini biliyorum.Kazasız belasız:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı oolsun cakooo artıkın bi tur pineriz..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst