- Katılım
- 8 May 2008
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #21
hacı baktımda sen her sitede basıon resimleri maşallah
Her site dediğinde sadece bununla beraber toplam 2 sitede var fotolar
hacı baktımda sen her sitede basıon resimleri maşallah
daha öbürküleri dolasma fırsatım olmadı olucna yazarım :mrgreen:
Lastiklerede Arap Sabunu Sürmüş Sana Hayırlı Virajlar
hoş geLdin aramıza.
aRacın soL Kısmını çekmemekte ısrarLısın Hayırdır Bir Şey mi oLdu![]()
ayna meselesi :lus1:: üstelik sen kesin kaskta takmıyorsundur ::evil::
hoşgeldin ..resimdeki kafa grenajı yada kafa karenajı hangisi doğru bilmiyorum.o orjinal mi, bana sanki büyük gibi geldi?
Ne alaka şimdi nerden çıktı lastiklere arap sabunu sürdüğüm hiç anlamış deilim he:silent:-bu arada lastikler IRC MARKA ÇİFT S li lastiklerdir bunuda ek not olarak vereyim
Bi de bende bunu araştırıyodum burda Irc a 60 ytl diyorlar sen ne kadara almıştın ??
1000rr da bile ayna var o karizmasızda senmi karizmalısın?ya bırak ya bu işleri boş işlerle uğraşıyosun dostum:farao:
Hoş Geldin:rendeer: motor gerçekten güzel:cat:
Allah kaza bela göstermesin..