İşte Size YAMAHA YBR 125!!!

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
MOTORUN YENİ FOTOLARINI ÇEKTİM UMARIM BEĞENİRSİNİZ:wiinkk:
resim042ue6.jpg

resim040xb9.jpg

resim038zy8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah kaza bela vermesin.., keşke kendını ılk once tanıtsaydın.. Aynalar yok :farao: burdan 3 puan kırdım, 10 üzerinden 7 :p
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya:D:D
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
olsun be adaş böylede güzel ama aynalar bayağı bi işe yarıyo gerçekten şimdilik takmayı düşünmüyom yakın zamanda tekrar takarım büyük ihtimalle.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Motorun güzel güle güle kullan. Aynaların baya bi işe yarıyorsa ne mutlu sana. Arkadan gelen bir arabanın altında kalmadan taksan iyi edersin. Gerçi karizmayı biraz çizeceksin ama motorunla, vücudunun sağını solunu çizmenden iyidir bence.
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
Allah kaza bela vermesin.., keşke kendını ılk once tanıtsaydın.. Aynalar yok :farao: burdan 3 puan kırdım, 10 üzerinden 7 :p


nekadar dikkatlisiniz yaw hiç dikkat etmem oyle seylere walla.
evet aynalar yok ben direk 10 puan kırdım.aynalar cok onemli trafikte aynaya bakmadan sağ sola serit değiştren insanlara nekadar cok kufur ediyorum bi bilsen.onlardan olma bi ayna tak güvenliğin için.aynalar cok buyuk diyosan yan sanayi derbi 125 in güzel kücük aynaları var 20 ytl al onlardan:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motor iyi ancak o kestiğin arka çamurluk seni kışın mahfeder elbiselerin batar ve aynaları neolur çıkartmayın kızma ama motorunda ayna olmayan motorcu sayılmaz...motorcu hoş görünüm uğruna canını tehlikeye atmaz!!!!(dost acı söler)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Soğukta ve yağmurda ıslanmış, üşümüş yavrucak...

Hoşgeldin. Ayna meselesi için +1...:farao:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ayna bencede tak o çamurluğu kesmende iyi olmamış ayrıca jantındaki o sarı şeritleride çıkar bence
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
17
hoşgeldin. güzel motor. ama ayna trafikte vazgeçilmez bence. aynalarını takmalısın. kazasız sürüşler.
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
Öncelikle hoşbulduk kendimi tanıtmaya fırsatım olmadı kusura bakmayın...Ayna muhabetine gelincede aynalar olunca motorun karizması çiziliyo ya:D:D

aramıza hoş geldin.
kırklarelinde belkide fazla trafik yoktur ama bence motosikletin karizmasını düşünürken kendinin ki kötü çizilecek gibi bu gidişle:queen:
sen iyisimi aynaları bir an önce tak birde yağmura yakalanırsan o çamurluğun kesilen parçasını çok ararsın:queen:
sonuç:ne yaparsan yap o bir ybr 125 daha fazla gitmez yani...
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
7
''bosver aga sen devam et..nasıl hoslanıyosan öyle davran..aynaların yoksa da trafıkte cok agresıf olma bence!!''
desem de ınama kask ıle sağa sola bakmak cok cok zor oluyor,hoslanmasan da bı ıkı tehlıke atlatınca aynaları kendılıgınden takacaksın..
umarım ben gıbı acı tecrübelerın olmaz:D:D
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
19
aramıza hoş geldin.
kırklarelinde belkide fazla trafik yoktur ama bence motosikletin karizmasını düşünürken kendinin ki kötü çizilecek gibi bu gidişle:queen:
sen iyisimi aynaları bir an önce tak birde yağmura yakalanırsan o çamurluğun kesilen parçasını çok ararsın:queen:
sonuç:ne yaparsan yap o bir ybr 125 daha fazla gitmez yani...

İşte burda haklısın kırklarelinde trafik çok çok sakin o kadar sorun olmuyo sırf onun için çıkarttım zaten aynaları..büyük yer olsa trafiği yoğun ozaman ister istemez takacaktım aynayı. şimdilik iyi böyle:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst